Ik was even een beetje foetsiequote:Op maandag 28 januari 2013 21:30 schreef DJMomo het volgende:
Ja, duurde verdomd lang voor dat nieuwe topic kwam.
Dat kan natuurlijk niet he, moet je zien hoeveel mensen op je zaten te wachtenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:35 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik was even een beetje foetsie. Hihi, sorry!
Ik had ook echt niet verwacht dat er SERIEUS gewacht ging worden. Jullie zijn zo leukquote:Op maandag 28 januari 2013 21:59 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet he, moet je zien hoeveel mensen op je zaten te wachten![]()
haha maar je hebt ons goed afgericht.
Ja hallo...we gaan geen onnodie risico's nemen hequote:Op maandag 28 januari 2013 22:04 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik had ook echt niet verwacht dat er SERIEUS gewacht ging worden. Jullie zijn zo leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de uitleg. Zelf heb ik veel baat gehad bij een manueel therapeut (voor mn rug, niet voor mn darmen ;-)) Ik hou het wel in gedachtenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:15 schreef martine1984 het volgende:
Ik ben er eerder geweest. Had toen veel last van mijn schouders en nek dat heeft me goed geholpen. Ook andere mensen in mijn omgeving komen er en hebben er baat bij. Zij gebruikt de energie stromen in het lichaam en heft de blokkades van dee stromen op. Ze legt haar handen op mijn hoofd en beweegt ze langs mijn romp. Voelt heel raar, voel echt tintelingen en als of er aan je getrokken word. Soms doet t echt zeer terwijl ze geen fysieke kracht uit oefent. Het is moeilijk te beschrijven maar heb wel t gevoel dat t helpt.
Arme Mrs. Peel. Knuffel op het wachtbankje.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:58 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik hou me ook aanbevolen voor chips, maar mijn man wil niets voor me halen![]()
Maar dat is wel jammer zeg! Vooral denk ik omdat je het niet helemaal verwacht had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, ik weet alleen niet zeker of Blokje al helemaal officieel doorverhuisd is of dat ze eerst nog wat wil afwachtenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:43 schreef Frummeltje86 het volgende:
Volgens mij kan blokje uit het lijstje, die had al positief gepiest. En babbel ook, maar volgens mij bleef die nog even hangen
Joeeeeeeh!quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:28 schreef Blokje. het volgende:
* Blokje. meldt
Je mag me er wel uit halen Skips.Mocht er iets gebeuren ben ik binnen no time weer terug!
Lolquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:34 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Joeeeeeeh!-dramatische zwaai.
Ja is prima! Bij mij was het echt nodig om stipt op hetzelfde tijdstip te meten en dan ook niet een uur van tevoren uit bed te zijn geweest op te plassen ofzo. Kon er toen wel duidelijk m'n eisprong mee vindenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:07 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik mocht van de HA ook een half jaar niet klagen na mijn miskraam, en toen ik na 3 maanden bij de gyn kwam, zei die dat ik echt niet zo lang had hoeven wachten...
Even iets heel anders tussendoor, mijn volgende cyclus wil ik gaan temperaturen. Heb ik daarvoor een speciale thermometer nodig of kan het ook met een gewone koortsthermometer die op een tiende graad nauwkeurig meet?
Ok, ik hoef dus niet eentje met twee cijfers achter de komma van sensitest.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:37 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb ook een paar keer getempt, gewoon om te kijken of mijn voorgevoel juist was wbt voelen van mijn ovulatie (en die is juist) maar ik merk bij mij echt een duidelijk verschil, maakt niet uit op welk tijdstip ik temperatuurde. Voor de ovulatie altijd onder de 37 (36.5-36.9) en daarna altijd daarboven (37.1-37.5)
Vanochtend bij huisarts geweest, ze maakt een brief voor de gyn die stuurt ze op en dan krijg ik vanzelf een oproep thuisgestuurd gaf ze aan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:58 schreef Limone het volgende:
Huh? Doet de huisarts dat zonder met jou te hebben gesproken? Wat idioot!
Nee hoor. Als je maar telkens dezelfde pakt en op zelfde wijze meet. Verschil is echt wel paar tienden, dus echt duidelijk te zien, heb je geen twee cijfers achter de komma voor nodig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:13 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ok, ik hoef dus niet eentje met twee cijfers achter de komma van sensitest.
Die vind ik namelijk best een beetje prijzig als je weet wat ik voor de rest van de thermometers hier in huis heb betaald (voor een habbekrats uit China laten komen).
Heeft ze gezegd hoe lang het ongeveer zou duren?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:35 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Vanochtend bij huisarts geweest, ze maakt een brief voor de gyn die stuurt ze op en dan krijg ik vanzelf een oproep thuisgestuurd gaf ze aan.
Oh, ik dacht al! Ik snapte er niets van...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:35 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Vanochtend bij huisarts geweest, ze maakt een brief voor de gyn die stuurt ze op en dan krijg ik vanzelf een oproep thuisgestuurd gaf ze aan.
Huisarts vond dat ik er niet zoveel mee bezig moest zijn en dat anderhalf jaar helemaal niet zolang was en dat ik me geen zorgen moest maken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:46 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al! Ik snapte er niets van...De eerste stap is gezet. Fijn dat je bent doorverwezen. Heeft de huisarts zelf nog iets gezegd? Of was het: " oh anderhalf jaar bezig, hier brief!" ?
Richt je inderdaad maar op het positieve, aan die raad van de huisarts heb je niets.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:03 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Huisarts vond dat ik er niet zoveel mee bezig moest zijn en dat anderhalf jaar helemaal niet zolang was en dat ik me geen zorgen moest maken.
Maar gelukkig gaat ze wel de verwijzing regelen, dus die wacht ik af.
Huisarts heeft niet gezegd hoelang het zou duren en wachttijden (bedankt voor de tip), staan bij poli gyn niet ingevuld helaas.
Wacht het gewoon rustig af, ga mijn geduld maar weer verder trainen.
Bedankt voor jullie lieve reacties, had straks even flink de balen van de huisarts, ondanks dat ze wel de verwijzing regelt. Fijn dat ik hier even kon spuien.
Ik had iemand aan de telefoon en toen gebeurde er vanalles om me heen, dus ik zeg in de hoorn "wacht even hoor, momentje" en druk op de MUTE-knop. Daarna ga ik hier hormonaal te keer dat iedereen even in z'n eigen kamertje moet gaan zitten brullen en mep ondertussen een keer met m'n vuist op tafel. Daarna schraap ik netjes weer mijn keel, haal de telefoon van MUTE en zeg poeslief tegen de andere kant van de lijn: "Excuus, ben ik weer, vertel verder". Zegt 'ie: "Ja, sla maar even met je vuist op tafel hoor, soms is dat nodig!"quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:51 schreef Limone het volgende:
Gehehe Skip, ik had dat laatst ook. Ik trad helemaal buiten mijzelf van woede en toen ik weer geland was schaamde ik mij best wel
+1quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:06 schreef Sethiwe het volgende:
Nee joh die klant denkt nu dat je heel daadkrachtig bent en ziet het vast helemaal zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |