uiteraard anders zou ik niet kijken....man man man ik ben nu al benauwd van dat benauwde gelachquote:
Zo foutquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:46 schreef DeeBee het volgende:
Dat mitrailleurvuur aan kut grappen, topshow.
Hoe fouter hoe beterquote:
Ik zocht het net even op, in die straat dan:quote:
Nog best duurquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zocht het net even op, in die straat dan:
Ilpendammerstraat 38
1023 AV Amsterdam Open Huis
¤ 235.000 k.k.
Ik vind dat geen low-budget huis!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ilpendammerstraat 38
¤ 235.000 k.k.
Dan zouden ze dit niet doenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:49 schreef Laysa het volgende:
Das toch helemaal geen bijstand niveau? ik dacht dat ze gehuurd zouden zitten
quote:Gerard Joling en Gordon blijken toch wel in een klein huisje in Noord met weinig luxe te zitten.
Voor het programma 'Geer & Goor: Effe geen cent te makken' wonen de zangers een maand lang in de Ilpendammerstraat in Noord. Ze leven daar van een AOW'tje om een armoedig bestaan te ervaren.
Gisteren meldde onder andere AT5 dat het met die armoede wel mee moest vallen, aangezien het huis in Noord eerder (samen met een woning ernaast) te koop stond voor 495.000 euro. De eigenaar belde vandaag met de redactie om dat even recht te zetten.
Geer & Goor huren namelijk één van de huizen die te koop stonden voor dat bedrag (en inmiddels zijn ze uit de verkoop gehaald). Het huis waar ze wel in zitten moest alleen 249.000 euro kosten. Het is 65 vierkante meter en telt drie slaapkamers.
De eigenaar wilde het huis net verbouwen. 'Er zit geen luxe trap of keuken in. Het is absoluut minimaal. De trap is zelfs een beetje gammel. En er is geen enkele mengkraan in het gebouw. Het zal afzien worden voor ze.'
Zelf woonde de eigenaar met veel plezier in de buurt. Hij leerde er zijn vrouw kennen, die eerder in het huis naast hem woonde. Toen ze gingen trouwen hebben ze samen een huis gekocht en de oude woningen op de markt gezet. Het zijn altijd twee losse woningen gebleven die ze even probeerden te verkopen voor één prijs.
De eigenaar laat wel weten de stille hoop te hebben dat dankzij Geer & Goor het huis na afloop van het programma het iets beter zal doen op de markt. Misschien dat er wel liefhebbers zijn die dan juist het huis willen overnemen.
Pfff. Dat is nog best duur.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ilpendammerstraat 38
¤ 235.000 k.k.
Tja.. er is nogal verschil tussen sociale huur en koop. Mijn huis is ook ongeveer 230.000 waard, maar een zelfde oppervlakte (48m2 ) sociale huur hier in de buurt kost maar een paar honderd euroquote:
Ik kon dit appartement kopen voor iets van 225.000 maar ik betaal nog geen 500 euro huur.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja.. er is nogal verschil tussen sociale huur en koop. Mijn huis is ook ongeveer 230.000 waard, maar een zelfde oppervlakte (48m2 ) sociale huur hier in de buurt kost maar een paar honderd euro
Dat bedoel ik. Kennis van me had bijna een huis in de weteringstraat. Koop is 3 ton.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon dit appartement kopen voor iets van 225.000 maar ik betaal nog geen 500 euro huur.
Tsja, het blijft Amsterdam.quote:
Het oude huis waar ik tot mijn 14e heb gewoond was groter dan dat en werd verkocht voor 179.000 euro.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja.. er is nogal verschil tussen sociale huur en koop. Mijn huis is ook ongeveer 230.000 waard, maar een zelfde oppervlakte (48m2 ) sociale huur hier in de buurt kost maar een paar honderd euro
Niet doen hoor... lekker blijven huren, mijn huis zit ook boven de 2,5 tonquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon dit appartement kopen voor iets van 225.000 maar ik betaal nog geen 500 euro huur.
Dit is gewoon vrije sector.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja, ik woon natuurlijk wel in het centrum binnen de grachtengordelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het oude huis waar ik tot mijn 14e heb gewoond was groter dan dat en werd verkocht voor 179.000 euro.Maar dat is dan ook geen randstad.
Ik moet er wel bij zeggen dat ze het eerst opknappen. De woning hiernaast is helemaal verbouwd (staat nu ook te koop) Nieuwe keuken met apparatuur, badkamer, overal wat op de vloer, etc.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Kennis van me had bijna een huis in de weteringstraat. Koop is 3 ton.
Kloptquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is gewoon vrije sector.
Maar dan woon jij wel in een dure wijk denk ik, ik heb namelijk het dubbele voor een ton minder
Ik zie het, ik woon in een buitenwijk van Den Haag ipv de grachtengordel, maar wel leuk daar denk ik.quote:
Ja dan snap ik het ook wel. Nouja eigenlijk nog nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja, ik woon natuurlijk wel in het centrum binnen de grachtengordel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |