Kan jij ook toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
Misschien vast even reeksen Ole? Zal best hard gaan.
Ik kon het goed!quote:
Kan dat dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
Misschien vast even reeksen Ole? Zal best hard gaan.
Ik ook als zij zo doorgaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:37 schreef DeLuna het volgende:
Geer gaat weer hyperventileren dit seizoen, ik voel het aankomen
Mijn appartement is een stuk kleiner hoor. En geen 2 verdiepingen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vind ik ook, je hebt veel erger
Lijkt me ook wel lachen hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als die 2 een tijdje bij mij in de straat kwamen wonen
Ik zou zeker even een appeltaart langsbrengenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als die 2 een tijdje bij mij in de straat kwamen wonen
Die zouden in mijn flat echt doodgaan van claustrofobiequote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Wat ik net ook al zei, mijn appartement is echt een stuk kleiner. Voor deze huisjes is een wachtlijst.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zouden in mijn flat echt doodgaan van claustrofobie
Is dat daar waar de videotheek ooit was?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik weet al welke kringloop
weet ik niet, maar ik ben er wel eens geweestquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat daar waar de videotheek ooit was?
Banken ook trouwens.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik zie een paar kasten waarvan ik denk: helemaal niet verkeerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |