Hehe mijn moeder woont nog in Noord misschien komen ze daar wel in de buurtquote:Op maandag 30 september 2013 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ja, als ze maar niet hier voor de deur komen
dat lijkt me dan weer minder
![]()
maar ik heb nog een achterdeur via het fietsenhok waar ik kan weg sneaken
Kan je donder op zeggen dat ze daar komenquote:Op maandag 30 september 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe mijn moeder woont nog in Noord misschien komen ze daar wel in de buurtBuikslotermeerplein sowieso denk ik.
Je ziet het Buikslotermeerplein heel vaak op tv als ze mensen interviewen en zo.quote:Op maandag 30 september 2013 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan je donder op zeggen dat ze daar komenik mag wel goed gaan uitkijken, voordat
je het weet zit je in het programma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door W00fer op 03-10-2013 01:28:53 ]Friettent dikke Willie, met Willie
Wordt weer lachenquote:Op maandag 30 september 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
Dankjepopcorn en alles erbij natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amsterdam Noord Fanneke?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik weet al waar het is, een verzorgingstehuis niet zo héél ver bij mij uit de buurt.
Het stukje wat ik gezien heb is wel grappig
Ja en best dichtbijquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Amsterdam Noord Fanneke?![]()
#zinin
Dan openen we gewoon een deel 2quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:54 schreef static het volgende:
Dit topic is al vol voordat het programma überhaupt is begonnen.
Kun je het wel bijhouden oudjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:54 schreef static het volgende:
Dit topic is al vol voordat het programma überhaupt is begonnen.
Nee hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:19 schreef static het volgende:
Volgens mij wordt het een grote tegenvaller, voornamelijk door de verwachting die is gekweekt.
Dit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:54 schreef tralalala het volgende:
Beetje jammer dat het tegelijkertijd met Expeditie Robinson is, dat wordt terugkijken.
Heeeeeee!quote:
Omdat Geer en Goorquote:
ja gaat wel ok, lang verhaal...doen we later wel evenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
Heeeeeee!Beetje off-topic, maar hoe ist met jou dan?
Is goedquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja gaat wel ok, lang verhaal...doen we later wel even
Ik moest even denken maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |