Kan wel kloppen wat je zegt, Hij is erg gedisciplineerd en is heel slim. door de druk thuis.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:13 schreef teknomist het volgende:
Zo creëer je gedisciplineerde jongeren, goede ouders dus.
De methode is een beetje militair inderdaad, maar ik geloof niet dat het traumatisch is - als hij voor de rest genoeg liefde van zijn ouders kreeg.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan wel kloppen wat je zegt, Hij is erg gedisciplineerd en is heel slim. door de druk thuis.
Maar het is de manier waarop
zo'n methode is niet bedoeld voor kinderen boven de 7 jaar oud.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
De methode is een beetje militair inderdaad, maar ik geloof niet dat het traumatisch is - als hij voor de rest genoeg liefde van zijn ouders kreeg.
Verder viel dat mee had hij gezegdquote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
De methode is een beetje militair inderdaad, maar ik geloof niet dat het traumatisch is - als hij voor de rest genoeg liefde van zijn ouders kreeg.
Voor kinderen onder de 7 jaar wel?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:20 schreef balkanboy het volgende:
[..]
zo'n methode is niet bedoeld voor kinderen boven de 7 jaar oud.
Jawel. 1 minuuut per jaar is de berekening dacht ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:21 schreef teknomist het volgende:
[..]
Voor kinderen onder de 7 jaar wel?
Ja. Het wordt toch wel als een goede opvoedmethode voor jonge kinderen gezien.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:21 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Ja. Het wordt toch wel als een goede opvoedmethode voor jonge kinderen gezien.
Nee man, die moet je slaan. En dan geen vlakke hand onzin, gewoon vol met een vuist. Of twee. En als ze dan nog niet luisteren willen, dan ook gewoon een kopstoot. De confrontatie vol aangaan, opvoeden is een strijd!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:21 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je praat nu alsof je tegen een inbreker aan het vechten bent.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee man, die moet je slaan. En dan geen vlakke hand onzin, gewoon vol met een vuist. Of twee. En als ze dan nog niet luisteren willen, dan ook gewoon een kopstoot.
In principe doet hij niks bewust, net zoals de ouders die hem straffen. Iets met determinisme en zoquote:Op maandag 28 januari 2013 21:41 schreef 123dudeguys het volgende:
straf is normaal, maar niet bij een laag cijfer, of bij morsen. morsen doe je namelijk niet expres, en slecht cijfer halen doe je ook niet expres. stel dat hij een verkeerde leraar tegenkomt die hem voor de grap OV geeft, vraag is of de ouders hem nog steeds straffen of boos worden op de leraar.
Een uur in de hoek gebeurde bijna nooit altijd max 20 minuten. Maar hij had ooit een ruit ingetrapt toen hij aan het voetballen was en hij moest meteen naar de feiten een uur op zijn knieën zitten en met de handen op de hoofd. En als het zijn ouders niet aanstonden, dan moest hij zelf zijn handen in de lucht steken (is veel lastiger).quote:Op maandag 28 januari 2013 23:11 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind die vorm van straf niet passen bij die leeftijd en de redenen ervoor en zwaarte er van ronduit belachelijk.
Je gebruikt dit bij een klein kind om ze te leren dat iets niet ok is. En ook om te kalmeren, uit het slechte gedrag te krijgen, en dan kunnen ze daarna weer nieuw terug de situatie in. Anders blijft een klein kind hangen in vervelend gedrag.
Bij een ouder kind moet je kunnen doordringen tot waarom iets verkeerd is. Gaat het ook veel meer om intentie. Als je iets morst ruim je het zelf netjes op en is er niets aan de hand. Maak je steeds een troep zonder op te ruimen kun je een regel afspreken dat als hij dat doet er een gevolg aanhangt. Door te straffen voor onopzettelijk morsen krijg je denk ik heel neurotische, veel te voorzichtige kinderen.
Een uur op je knieen moeten zitten vind ik wel een vorm van mishandeling eigenlijk. Dat doet fucking pijn man. Tof van je TS dat je het probeerde
Je moet eens voor test op je blote knieën en met je handen op de hoofd in de hoek zitten. wedden dat je na 40 minuten het niet meer volhoud. Je begint te zweten zoals een paard en je knieën raken langzaam opgezwollen. Je handen worden loodzwaar. De eerste kwartier valt het nog allemaal mee maar na 25 minuten begin je het te voelen. Je knieën beginnen pijn te doen. na 40 minuten kan je het niet meer uithouden van de pijn aan je knieën en na 40 minuten worden je armen loodzwaar. Je begint te huilen van de pijn en na 50 minuten smeek je om eruit te mogen.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:30 schreef E.B.A.H. het volgende:
Stel je niet aan. Raar straf ja maar vroeger kreeg je gewoon een heerlijke pak rammel. Wat een mietjes tegenwoordig.
Word je hard van.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je moet eens voor test op je blote knieën en met je handen op de hoofd in de hoek zitten. wedden dat je na 40 minuten het niet meer volhoud. Je begint te zweten zoals een paard en je knieën raken langzaam opgezwollen. Je handen worden loodzwaar. De eerste kwartier valt het nog allemaal mee maar na 25 minuten begin je het te voelen. Je knieën beginnen pijn te doen. na 40 minuten kan je het niet meer uithouden van de pijn aan je knieën en na 40 minuten worden je armen loodzwaar. Je begint te huilen van de pijn en na 50 minuten smeek je om eruit te mogen.
Het is minstens even zwaar dan een pak rammel. Het verschil is dat je na 10 minuten er vanaf bent. Maar in de hoek ben je alleen en duurt de tijd eeuwig. Je verveelt je zo dat je begint de voegen te tellen op de muur. Tijdens de de straf ga je beseffen wat je hebt misdaan want je hebt een uur tijd om er over te piekeren.
Terwijl de water aan stond..?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 04:02 schreef SunTzu het volgende:
Een vriend van me werd vroeger gezweept met een tuinslang...
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:10 schreef balkanboy het volgende:
Psychopaten.
Durf te wedden dat hij hierdoor een trauma is opgelopen.
Vind ik wel heftig. Dat hij zo geworden is uit angst voor straf.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar toch heeft het zijn vruchten afgeworpen want hij is nu heel erg slim door de druk en door angst om niet gestraft te worden.
wtf man, dit topic was al bijna een jaar oud!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:10 schreef Eminem-Shady het volgende:
ik had liever dat ik niet op mijn super Nintendo mocht dan zoiets gelukkig is dat mij nooit aangedaan
Oja hahaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wtf man, dit topic was al bijna een jaar oud!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |