Hier de echte vergelijking:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet.
Ziet er niet uit inderdaadquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:06 schreef very het volgende:
[..]
Hier de echte vergelijking:
[ afbeelding ]
Ook de manier waarop ze die spuitbus hanteren. Check de bovenkant van die "S" dan
Jaaa! Maar die 1up zijn een van de ziekste gasten die ik ken. Daylight wholecar in minder dan 5 minutenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:54 schreef bobbernaut het volgende:
Pff kent niemand hier 1UP X GRIFTERS CODE ?
Good Guy Boris
Jaaa niet normaal!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jaaa! Maar die 1up zijn een van de ziekste gasten die ik ken. Daylight wholecar in minder dan 5 minuten
Toen ik afgelopen weekend in Lissabon was heb ik extra rondgekeken, maar ik heb slechts 2 of 3 pieces van 1up gezien.
En wie is die Boris precies?
Die laatste 2 ken ik nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jaaa niet normaal!VERRY GOOD GUYS!
Jij hebt t tenminste in t echt gezien
GOOD GUY BORIS!
Utah & Ether zijn ook echt de Bonnie & Clyde van graffiti!
Is een stelletje, wachtquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die laatste 2 ken ik niet![]()
Ken je dat filmpje van Boris ook dat hij bij 1up zon can inslaat met een schroevendraaier en dan het hele piece van 1up verneukt
Btw van 1 piece heb ik foto, zal (als ik er vnv aan denk) even uploaden. Moet nu werken nl.
EDIT: waar ik de foto van heb was wel een heul crappy piece, die moeite neem ik me nietAndere 2 meen ik in de trein langs het spoor gezien te hebben, maar kreeg geen kans te fotograferen. Ben volgensmij ook niet in die kleine straatjes geweest waar je heb in de vid ziet bomben etc.
Vanochtend toevallig gekeken, erg ziek idd!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:32 schreef onlogisch het volgende:
0 affiniteit met graffiti, maar ik denk dat jullie dit filmpje wel kunnen waarderen, vandaar dat ik 'm even post.
Echte bazen :
Ik deed mijn eigen stift maken van allemaal chemische rotzooi die men er nooit meer af kreeg. Dus aan 1 stift had ik genoegquote:Op maandag 3 maart 2014 17:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Vanochtend toevallig gekeken, erg ziek idd!
(schaamteloze bump trouwens)
Posca's zijn btw zo duur
Hoewel ik een PC3M of PC5M 8 pack voor 13 eu ongeveer kan kopen, normaal is 1 stift al 4 euro ofzo.
Ja is leuk voor tags op de muur ofzo, maar niet voor in je blackbookquote:Op maandag 3 maart 2014 18:54 schreef very het volgende:
[..]
Ik deed mijn eigen stift maken van allemaal chemische rotzooi die men er nooit meer af kreeg. Dus aan 1 stift had ik genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |