Ik lachte wel hoor. Maar ja, dat publiek is een smakeloos land.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Schelveccio weer een prima grapje over dat Nederlands van Wilbert. Echt weer een Schelvisgrap, niemand lacht maar hij was wel leuk.
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef De_Dorstige het volgende:
Schelvis is een absolute eindbaas.
Dit dus, sinds de eerste aflevering dat hij er bij zat. Goeie grapjes waar niemand in het programma om lacht en de regie niet opmerkt, maar ik ga kapot van het lachen thuisquote:Op maandag 28 januari 2013 21:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Schelveccio weer een prima grapje over dat Nederlands van Wilbert. Echt weer een Schelvisgrap, niemand lacht maar hij was wel leuk.
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef De_Dorstige het volgende:
Schelvis is een absolute eindbaas.
Genee die ongemakkelijk weg kijkt als Emile hem weer eens aanstootquote:Op maandag 28 januari 2013 21:10 schreef Thas het volgende:
[..]
Dit dus, sinds de eerste aflevering dat hij er bij zat. Goeie grapjes waar niemand in het programma om lacht en de regie niet opmerkt, maar ik ga kapot van het lachen thuis
ongefer na fertien minutenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:10 schreef sjgappie het volgende:
hoe snel staat VI na uitzending tegenwoordig eigenlijk online?
Zo ademen heeft hij van Kieft geleerd.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan in zijn dunne periode
[ afbeelding ]
Lijkt Halina Reijn wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig, sowieso die ongemakkelijke sfeerquote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Genee die ongemakkelijk weg kijkt als Emile hem weer eens aanstoot
Dit is nep.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zwaard had ik ookquote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn schoenen zijn te intelligent voor de VI-doelgroep.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef Keukendrol het volgende:
Schelvis is ook veel te intelligent voor de VI-doelgroep.
Daarvoor is Emile niet de goede persoonquote:Op maandag 28 januari 2013 21:12 schreef Thas het volgende:
[..]
Prachtig, sowieso die ongemakkelijke sfeerIk snap het niet helemaal dat ze niet gewoon normaal/amicaal met hem omgaan, kan best, maar goed.
maar zie jij Johan, Wilfried of Rene wel lachen dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef Keukendrol het volgende:
Schelvis is ook veel te intelligent voor de VI-doelgroep.
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn ze nogal snel.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:12 schreef muzas het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn te intelligent voor de VI-doelgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |