Dan zie ik nog steeds het nut van de tussenuitspraak niet. De rechter kan dan toch ook meteen het besluit vernietigen en het bestuursorgaan opdragen een nieuw besluit te nemen met in achtneming van het inkomen van januari(aangezien de uiteindelijke uitkomst niet boeit, als het er maar bij wordt gehaald). In dat geval ben je proceseconomisch nóg efficiënter bezig toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Nee, bij beleidsvrijheid is het zo dat een BO zelf mag bepalen hoe zwaar iets weegt. Maar op basis van art 3:2 Awb moet wel alles mee genomen worden. In mijn voorbeeld mag het BO zelf weten hoe zwaar zij het inkomen van januari mee laten tellen (bijv voor 10 euro of 100 euro extra per maand) maar zij moeten dit wel meenemen in hun besluit. De rechter ziet dat het BO vergeten is of onterecht besloten heeft de maand januari (niet) mee te nemen en geeft via een tussenuitspraak het BO de mogelijkheid om dit gebrek/deze fout te herstellen.
twitter:iammirelax twitterde op maandag 28-01-2013 om 20:23:28Omg die nieuw mag echt verplaatst worden hoor T BOEIT NIEMAND wat xD , laat gtst beginnen hoor reageer retweet
Nee, dan zou de hele beroepsprocedure weer opnieuw beginnen. En daar wilde men juist vanaf. Liever dat binnen een procedure alles (al dan niet in 1 of 2 stappen) opgelost kan worden.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dan zie ik nog steeds het nut van de tussenuitspraak niet. De rechter kan dan toch ook meteen het besluit vernietigen en het bestuursorgaan opdragen een nieuw besluit te nemen met in achtneming van het inkomen van januari(aangezien de uiteindelijke uitkomst niet boeit, als het er maar bij wordt gehaald). In dat geval ben je proceseconomisch nóg efficiënter bezig toch?
Ik prefereer mentaal gehandicaptquote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef Yreal het volgende:
Mag ik deze mensen nou niet gewoon bestempelen als "dom" ?
Het was altijd zo dat er een feestdag was op de verjaardag van de vorst. Beatrix heeft dit als eerste doorbroken omdat haar verjaardag op 31 januari is, wanneer het véél te koud is voor een feestdag (zeer geregeld vriest het dan en ligt er sneeuw). Met Willem wordt de traditie weer hersteld.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef Boterbartje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/3015467/koningsdag-2014-27-april.html
wat is this shit.
Van 30 naar 27 en koningsdag? Fucking ijdel of niet? Het gaat toch om juliana, beatrix dacht ook niet van omgomg ik wil nu beadag in fucking januari?
Gelijk heeft ie ergens ook wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef Boterbartje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/3015467/koningsdag-2014-27-april.html
wat is this shit.
Van 30 naar 27 en koningsdag? Fucking ijdel of niet? Het gaat toch om juliana, beatrix dacht ook niet van omgomg ik wil nu beadag in fucking januari?
Nee kijk dat je lingo schrapt omdat het onder de toespraak was ok. Maar om 8 uur draaide rtl4 echt enkel achterlijke figuren die niets te zeggen hebben over het koningshuis en die dan wat daarover moeten vertellen. Alsof ze bill gates vragen of hij z'n mening wil geven over de smaak van calvé pindakaas op nationale televisiequote:
Is dit serieus?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee kijk dat je lingo schrapt omdat het onder de toespraak was ok. Maar om 8 uur draaide rtl4 echt enkel achterlijke figuren die niets te zeggen hebben over het koningshuis en die dan wat daarover moeten vertellen. Alsof ze bill gates vragen of hij z'n mening wil geven over de smaak van calvé pindakaas op nationale televisie
al zou dat wel goed bekeken worden want bill gates
Ergo gtst uitstellen is echt pure bullshit want dat half uurtje kunnen ze echt wel missen waarin een of andere bromsnor zegt: ja goeie goeie koningin. Deed goed haar werk. Mooi haar ook. Jammer dat ze bier niet gratis maakte
godverdomme kut rtl
Ik snap dat die beslissing ook weer vatbaar is voor beroep, maar dat beroep wordt dan toch gewoon meteen kennelijk ongegrond verklaard? Het is een extra handeling, maar m.i. 'macro gezien' minder inspannend dan een tussenuitspraak.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, dan zou de hele beroepsprocedure weer opnieuw beginnen. En daar wilde men juist vanaf. Liever dat binnen een procedure alles (al dan niet in 1 of 2 stappen) opgelost kan worden.
Als DNA een ton LEGO is dat er één stukje Playmobil tussen zit. Dat verklaart trouwens ook dat typische kapsel.quote:
Volgens mij is het bij sommigen 50/50. DNA en plastic bedoel ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als DNA een ton LEGO is dat er één stukje Playmobil tussen zit. Dat verklaart trouwens ook dat typische kapsel.
dit is een goeie datum, mooi zomerfestival met gratis honden voor iedereen!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:32 schreef Tchock het volgende:
Juliana verplaatste Koninginnedag naar 30 april toen ze aantrad. Wilhelmina verplaatste 'm naar 31 augustus toen zíj koningin werd. Whoop whoop.
Volgens mij hebben ze de helft van die namen net verzonnen. Kom op man, dat meen je toch niet. Schimmelpenninck?quote:Door het aftreden van Willem-Alexander zal Nederland voor het eerst sinds 1898 niet meer vertegenwoordigd zijn bij het IOC.
Voormalige Nederlandse IOC leden:
Baron FWCH van Tuijll van Serooskerken (1898-1924), Baron Alphert Schimmelpenninck van der Oye (1925-1943), Pieter Wilhelmus Scharroo (1924-1957), Charles Ferdinand Pahud de Mortanges (1946-1964), Jonkheer Herman Adriaan van Karnebeek (1964-1977), Kees Kerdel (1977-1986), Els van Breda Vriesman (2001-2008), Hein Verbruggen (1996-2008) en Anton Geesink (1987-2010).
Ja. Als RTL nou inhoudelijk nog wat te melden had en daarvoor GTST ging verplaatsen ok, maar dit is gewoon echt pure onzin waar leken moet zeggen hoe tof bea was en hoe graag ze euro's willen met willem erop.quote:
Je kent die naam niet? Is echt een vrij bekende familie.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de helft van die namen net verzonnen. Kom op man, dat meen je toch niet. Schimmelpenninck?
Van Tuijll van Serooskerken ken je zeker ook? Opschepper?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je kent die naam niet? Is echt een vrij bekende familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |