Heldquote:
vanwaar de drukte?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:30 schreef Maharbal het volgende:
Het ziet er inderdaad naar uit dat het deze week best wel eens druk kan worden
oef. En dan morgen weer om 9 uur aanwezig?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Niets bijzonders, gewoon werk. Zo gaat het altijd: het moe(s)t 10 minuten geleden af.
Stop gewoon met je dubbelaccountquote:Op maandag 28 januari 2013 22:40 schreef Aurelius. het volgende:
Weet iemand hoe je bookmarks uit Firefox naar Chrome importeert?
Yes.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
oef. En dan morgen weer om 9 uur aanwezig?
Haha grapjasquote:
Daar ga je spijt van krijgen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Tchock het volgende:
Zo. Gereageerd op een kamer van 7 vierkante meter.
Vertel.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Daar ga je spijt van krijgen.
7 vierkante meter om te eten,slapen,studeren,koken(?) films kijken etc.quote:
Bezemkast op de Poort? Kun je wel lekker lang blijven liggen 's ochtends.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Tchock het volgende:
Haha, nee. De meeste bezemkasten op de Poort zijn groterquote:Op maandag 28 januari 2013 22:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bezemkast op de Poort? Kun je wel lekker lang blijven liggen 's ochtends.
Dat zou ik heel erg waarderenquote:Op maandag 28 januari 2013 22:55 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Mijn zusje heeft een redelijk uitgebreid netwerk in die contreien. Wil best eens voor je informeren.
ambitiequote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Tchock het volgende:
http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=nl&answer=96816quote:Op maandag 28 januari 2013 22:43 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Haha grapjas
nee het gaat gewoon om favorieten (muzieklinks enzo) die ik graag in chrome wil hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |