Heerlijk, vooral al die zure vrouwtjes die dachten dat dat nooit ging gebeurenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:12 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Koningsdag vanaf volgend jaar.
Met WA kun je volgensmij ook wel een biertje drinkenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gewoon een leuke vrouw itt die koude kak die het koningshuis normaal voortzet.
Leuke stageplek voor Amalia, is tenslotte ook al bijna 10quote:Op maandag 28 januari 2013 20:00 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe zit dat nou me dat micro-krediet van haar btw?
En hoeveel tweets over Friso? Die stond vanaf 5 uur ook in de lijst van trending topic.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:04 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Buzzcapture twitterde op maandag 28-01-2013 om 20:02:5050K tweets in een paar uur over Beatrix. Waar men zich ook druk over maakt? Nou of GTST wel doorgaat vanavond.. http://t.co/5LBLgODI reageer retweet
Kansloos.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef iBenny het volgende:
Nederland 1 gaat tot 23:00uur door (Paul & Witteman > 23:55 Journaal)
RTL4 gaat tot 23:45uur door (Bones)
Damn
Een konings besluit van WAquote:Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heerlijk, vooral al die zure vrouwtjes die dachten dat dat nooit ging gebeuren
"Nee joh, het zal altijd Koninginnedag blijven, die dag is niet vernoemt naar Beatrix, dus als ze aftreedt blijft het gewoon Koninginnedag hoor, hooguit dat het Oranjedag wordt" haha, nou het is lekker toch Koningsdag geworden
Inderdaad, zijn eerste beslissing is nu al beter dan al die beslissingen van Beatrix in 33 jaarquote:
muah, Maxima is echt veel meer van het volk dat de rest van die hele familie.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Met WA kun je volgensmij ook wel een biertje drinken
Ik weet wat u precies bedoelt, maar toch komt zij tamelijk goed uit de voeten. En ja, ze is intelligent, dan komt de rest ook vanzelf wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:11 schreef bah. het volgende:
[..]
Vind van niet. Maar ja, maakt ook niet veel uit. Volgens mij is ze wel weer heel slim.
Gelukkig maar, weg met Koninginnedag, tijd voor de dag van de Koning!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:16 schreef HarryVonZwichell het volgende:
30 april zal nooit meer het zelfde zijn.
Neequote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef Stiggie het volgende:
Geen koninginnedag dit jaar?
http://nos.nl/koningshuis(...)dag-op-27-april.html
Mwa, ik maak een opmerking over spreken en jij haalt andere import erbij. Slaat als een tang op een varken want het heeft niets met elkaar te maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's idd precies wat je moet zeggen als je verder niet zinnigs in te brengen hebt
Inderdaad. Appels kun je niet met Appels vergelijken.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef bah. het volgende:
[..]
Mwa, ik maak een opmerking over spreken en jij haalt andere import erbij. Slaat als een tang op een varken want het heeft niets met elkaar te maken.
Nooit meer koninginnedagquote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef Stiggie het volgende:
Oke.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Kijk eens een documentaire over hun.
Zij helpt bij de kinderopvang, doet veel dingen voor nibud enzo. Wel goed hoor.
Daarin staat niet dat je 27 april vrij bent, dus nee.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:18 schreef n00b13 het volgende:
In mijn contract staat nog steeds 30 april vrij. Ben ik nu beide dagen vrij?
Jawel, dan is de inhuldiging.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef Stiggie het volgende:
maar dat is toch een wettelijke vrije dag?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarin staat niet dat je 27 april vrij bent, dus nee.
Mooi. Klopt.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Ik weet wat u precies bedoelt, maar toch komt zij tamelijk goed uit de voeten. En ja, ze is intelligent, dan komt de rest ook vanzelf wel.
Liefst een Jopen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Met WA kun je volgensmij ook wel een biertje drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |