Neequote:Op maandag 28 januari 2013 19:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jawel
Je weet wat er dan gebeurt heh
k. veel plezier. x.
quote:
quote:
whaah n&tquote:Op maandag 28 januari 2013 19:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Misschien![]()
1.5 uur ellende. Wiskunde. Natuurkunde. Scheikunde.![]()
![]()
![]()
Nou zegquote:Op maandag 28 januari 2013 19:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Misschien![]()
1.5 uur ellende. Wiskunde. Natuurkunde. Scheikunde.![]()
![]()
![]()
c&m ftwquote:Op maandag 28 januari 2013 19:16 schreef Hypocriet het volgende:
Pretpakkettenmensen die niet N&G of N&T.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:16 schreef Hypocriet het volgende:
is voor Hollanders togquote:Op maandag 28 januari 2013 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe kun je dat haten
Ik praat niet meer met je
Z&Wquote:Op maandag 28 januari 2013 19:16 schreef Hypocriet het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:16 schreef Hypocriet het volgende:
snap ik skatjequote:Op maandag 28 januari 2013 19:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
stiekem spijt dat ik dat niet heb gekozen.
Mja mja. Kan je zo weinig meequote:Op maandag 28 januari 2013 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
snap ik skatje
Met twee vingers in de neus en leuke vakken havo diploma halen
En een 4 voor wiskunde
soms wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee daar kunnen zij niks aan doen (of soms wel), dus het is
kus.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mensen die denken belangrijk/heel intelligent te zijn omdat ze vwo doen
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef JRRY het volgende:
hihi
>>Mag ik op je verjaardag komen?<<
<<Nee, ik denk dat ik het alleen met RTL4>>
Jammer, koop liever een spel waar je wel skills voor nodig hebt.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer, koop liever een spel waar je wel skills voor nodig hebt.
Zoals..quote:Op maandag 28 januari 2013 19:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer, koop liever een spel waar je wel skills voor nodig hebt.
die ook ja, anderen zijn een no-goquote:
Kus terug.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef Hypocriet het volgende:
Doei, bijles.
kus aan Heppie.
En bietsj. Misschien.
Handdruk terug.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef Hypocriet het volgende:
Doei, bijles.
kus aan Heppie.
En bietsj. Misschien.
wat zijn de quen?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef JRRY het volgende:
Mensen op mijn FB gaan nu klagen over GTST dat afgelast is door de quen____
Ja, had ik ook een keer, allemaal 15 jarigenquote:
Ja wij pubbers zijn gezelligquote:Op maandag 28 januari 2013 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, had ik ook een keer, allemaal 15 jarigenMaar gewoon gegaan met in gedachte dat ik ook zo weer kon gaan als het niet leuk was, maar het gezellig
Alsof 15 en 17 zo een groot verschil isquote:Op maandag 28 januari 2013 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, had ik ook een keer, allemaal 15 jarigenMaar gewoon gegaan met in gedachte dat ik ook zo weer kon gaan als het niet leuk was, maar het gezellig
Ja zekurquote:
Nou, wel als ze op middelbare zittenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alsof 15 en 17 zo een groot verschil is
Zaterdag avond dus verjaardagje
Dus als je op je 16de op het mbo zit ben je opeens heel anders dan dat je op de havo zit?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, wel als ze op middelbare zittenEn wist ook niet hoe ze waren enzo he.
Ach zaterdag weet ik ook alleen wie prom isquote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, wel als ze op middelbare zittenEn wist ook niet hoe ze waren enzo he.
van een vriendinquote:
Ze zat bij mij in volleybalteamquote:
Ja, tijdens nijmeegse vierdaagse feestenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:44 schreef nodig het volgende:
Was even weg maar geeft sof een feestje?
Project x Soffiequote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, tijdens nijmeegse vierdaagse feesten
Ze heeft al een event openbaar gemaakt op FBquote:
Ja manquote:
twitter:fritswester twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:44:23Vanaf 2014 Koningsdag op 27 april reageer retweet
hoezo dat dan weer?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
twitter:fritswester twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:44:23Vanaf 2014 Koningsdag op 27 april reageer retweet
Verjaardag van Willem-Alexanderquote:
Even sharenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft al een event openbaar gemaakt op FB
ja true true, ik maak het wel gezelligquote:Op maandag 28 januari 2013 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nee. we willen geen Merthe-perikelenquote:
ja heb gedaan. maar ik vind het niet leuk meerquote:
lol, maar bea was ook niet jarig op die dagquote:Op maandag 28 januari 2013 19:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat willem dan jarig is op die dag!
pff slechte verliezer.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heb gedaan. maar ik vind het niet leuk meer
daarom, beetje idioterie welquote:Op maandag 28 januari 2013 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
lol, maar bea was ook niet jarig op die dag
Gezellig toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee. we willen geen Merthe-perikelen
ja weet ikquote:
Tsjonge jij bent ook wel een azijnpisser hequote:Op maandag 28 januari 2013 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom, beetje idioterie wel
nogal jaquote:Op maandag 28 januari 2013 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom, beetje idioterie wel
Ik had al een leuk plaatje gepostquote:Op maandag 28 januari 2013 19:53 schreef JRRY het volgende:
>>Hoi mam, even over de kroon<<
<<Ik Willem>>
ga zelf azijn drinken johquote:Op maandag 28 januari 2013 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsjonge jij bent ook wel een azijnpisser he
nee, toch niet dezelfdequote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had al een leuk plaatje gepost
piep piepquote:
aan?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik moet er nog wel even aan wennnen......
beatrix is gewoon koel. jammer dat ze weg gaatquote:
Nee, het is al heel lang zo, laat het lekker zoals het is, maar nee meneer wil het zo omdat hij dan toevallig jarig isquote:Op maandag 28 januari 2013 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsjonge jij bent ook wel een azijnpisser he
Ja klopt. Spelen jijquote:Op maandag 28 januari 2013 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
beatrix is gewoon koel. jammer dat ze weg gaat
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:57 schreef nodig het volgende:
[..]
OmgOmg
TochToch
NietNiet
WeerWeer
Kuikentje piep
Nee maar je loopt overal zo op te happen. Straks denk ik nog dat je een grumpy old men bentquote:Op maandag 28 januari 2013 19:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee, het is al heel lang zo, laat het lekker zoals het is, maar nee meneer wil het zo omdat hij dan toevallig jarig is!
stiekem ben ik dat ookquote:Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar je loopt overal zo op te happen. Straks denk ik nog dat je een grumpy old men bent
jij eerst danquote:
en eerder vrij voor de vakantie van meiquote:Op maandag 28 januari 2013 19:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat we straks Wimlex krijgen als koning en Koningsdag krijgen.
Beetje maarquote:Op maandag 28 januari 2013 20:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
wacht dit ziet er wel een beetje vies uit.
Dat ookquote:Op maandag 28 januari 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
en eerder vrij voor de vakantie van mei
want, 27 april is nu koningedag
30 april was leuker gvd, mijn autisme wat doen zequote:Op maandag 28 januari 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
en eerder vrij voor de vakantie van mei
want, 27 april is nu koningedag
Ik dacht dat je wou zeggen; fotogenietquote:Op maandag 28 januari 2013 20:03 schreef Taexon het volgende:
niet fotogenieke mensen zijn niet fotogeniek
Hoezo?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie maakt er wel eens foto's in bed die dan mislukken?
fotos maken in bed?quote:
En ik vraag of jij ze weleens met Tax maakt, en dat ze dan mislukkenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vraag of anderen wel eens foto's maken in bed die mislukken
Ik maak geen fotos in bed, ja, maar gewoon omdat ik vrijwel altijd in bed lig met mun laptop.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vraag of anderen wel eens foto's maken in bed die mislukken
ja maar wel normale foto's hoor maar ze mislukken altijd en ik vroeg aan Tax waarom andere mensen wel leuke foto's maken en toen zei hij heel droog "misschien omdat zij geen foto's in bed maken"quote:Op maandag 28 januari 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik vraag of jij ze weleens met Tax maakt, en dat ze dan mislukken
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar wel normale foto's hoor maar ze mislukken altijd en ik vroeg aan Tax waarom andere mensen wel leuke foto's maken en toen zei hij heel droog "misschien omdat zij geen foto's in bed maken"
Hahaha godsamme
Heet tax tax?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar wel normale foto's hoor maar ze mislukken altijd en ik vroeg aan Tax waarom andere mensen wel leuke foto's maken en toen zei hij heel droog "misschien omdat zij geen foto's in bed maken"
Hahaha godsamme
Tuurlijk nietquote:
Oke.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik noem hem voor het gemak Tax
Godsamme jij spoort nietquote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef Taexon het volgende:
"Iedereen heeft goede foto's op FB enzo"
Zoek er 1 met beide in bed
Jij wel dan, foto's in bed makenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Godsamme jij spoort niet
expeditiepoolcirkel? neeeequote:Op maandag 28 januari 2013 20:10 schreef JRRY het volgende:
Nee Nederland3 vanavond. Als ze niet de hele prigrammaering door de hooop halen
Proefkonijnenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:10 schreef JRRY het volgende:
Nee Nederland3 vanavond. Als ze niet de hele prigrammaering door de hooop halen
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja en meer . toch. wats er og meer voor?
quote:
Volgens mij jij met oud&nieuwquote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij begon ermee om een of andere stomme reden
lady gagaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:13 schreef JRRY het volgende:
stop calling stop calling i don't wanna think anymore
ik heb het nu over gisterenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Volgens mij jij met oud&nieuwzomaar krijg ik weer de schuld
!
ja idd, maar waar is dat tienermoeder gebleven danquote:
queen bea bedoel jequote:Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
en beyonce. nu is zij de enige queen b in NL
Oh noeesquote:Op maandag 28 januari 2013 20:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Queen B.
Gisteren waren het er nog tweeNu nog maar 1
![]()
Wanneer zal de Queen B uitsterven
Ja dat was om te testen of je zo echt je vriendin boos kon makenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb het nu over gisteren
Ohja dat was ook zoquote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dat was om te testen of je zo echt je vriendin boos kon maken!
Foto maken en niet laten zien
Daarna begon jij met de serieuze foto's!
ECHT?!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef JRRY het volgende:
kut, supersof. jij wint ook eens na 9 of 10 nederslagen ofzo
hele normale hoor alleen superlelijkquote:Op maandag 28 januari 2013 20:18 schreef JRRY het volgende:
Op een of andere manier vind ik het een heel fout verhaal, dat foto's maken in bed. Wat voor fotos mogen dat dan wel niet wezen.
ik had al een goed gevoelquote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar die daarna is onoverwinnerlijk. voor jou dan. hoop ik.
Tja met jullie erop wel ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hele normale hoor alleen superlelijk
deze vrouwquote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef msacras het volgende:
Daar kom ik dan met mijn klaaguurtje!
-Laat dan gelijk het hele koningshuis oprotten ipv alleen Bea
-Het koningshuis zijn belastingtrekkers en voegen niks toe aan het bestuur van ons land. De enige reden om ze te houden was dat Bea een mooi visitekaartje was, maar Wim-Lex is dat een stuk minder.
-Koningdag klinkt niet. Het klinkt als 17e eeuw absolutisme. Koninginnedag klinkt dan nog geëmanicipeerd etc.
-Qday klinkt beter dan Kday.
dus.
kday, hebben de kays ook nog een xtra dagkje. kaydah gayday.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef msacras het volgende:
-Het koningshuis zijn belastingtrekkers en voegen niks toe aan het bestuur van ons land. De enige reden om ze te houden was dat Bea een mooi visitekaartje was, maar Wim-Lex is dat een stuk minder.
-Koningdag klinkt niet. Het klinkt als 17e eeuw absolutisme. Koninginnedag klinkt dan nog geëmanicipeerd etc.
dus.
Ongeveer wat ik net heb gezegd tegen me zus maar ze gaf me ongelijkquote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef msacras het volgende:
dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
omg jer, ik kan echt niet goed klikken
ga jij maar naar je buurmeisje toequote:Op maandag 28 januari 2013 20:24 schreef JRRY het volgende:
![]()
Ik kom later op den avond wel weer even terug.
oke doeidoei groetjes terug van haarquote:Op maandag 28 januari 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ga jij maar naar je buurmeisje toe
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ongeveer wat ik net heb gezegd tegen me zus maar ze gaf me ongelijk
Maarja.. mijn zus somszit- jetskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
ga je echt naar haar toe?quote:
Smelt dit (Slushpuppy)quote:
ooh okeequote:
Er was nog iets moois wat ze zei maar wat weet ik niet meerquote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Smelt dit (Slushpuppy)
Zit-jetski (Waterscooter)
even bedenken wat er allemaal nog meer in dit rijtje kan
jij en taxi. leg de grappen dan ook uit voor de buitenstaandersquote:
zijn zus noemde een waterscooter een zit-jetski en ze vroeg of slushpuppy kon smelten en ze noemde gebakken banaan bananenballenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
jij en taxi. leg de grappen dan ook uit voor de buitenstaanders
huhquote:Op maandag 28 januari 2013 20:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zijn zus noemde een waterscooter een zit-jetski en ze vroeg of slushpuppy kon smelten en ze noemde gebakken banaan bananenballen
We waren uit eten vrijdag (Mijn moeder, haar vriend, mijn zus, prom en ik)quote:Op maandag 28 januari 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
jij en taxi. leg de grappen dan ook uit voor de buitenstaanders
hahaah lolquote:Op maandag 28 januari 2013 20:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
We waren uit eten vrijdag (Mijn moeder, haar vriend, mijn zus, prom en ik)
Maar me zus was weer lekker slim bezig... ze had slushpuppy maar de smaak was er vanaf.. had ik icetea erbij gegooit en toen vroeg ze "smelt dit" (kortom of de slushpuppy smelt)
Vragen of ijs smelt!
hahahahahaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dus die peter geloof ik vroeg sinds wanneer bananen ballen hadden
hoinquote:
quote:
boos om koningdagquote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Alles goed met iedereen, niet al te ontstelt over Bea hoop ik?
ik voel me zwaar klote gvdquote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Alles goed met iedereen, niet al te ontstelt over Bea hoop ik?
Koningsdag klinkt zoo veel beterquote:Op maandag 28 januari 2013 20:41 schreef msacras het volgende:
[..]
boos om koningdag
maar dat pleidooi heb je boven al kunnen lezen
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik voel me zwaar klote gvd
Ik wil dat het afgeschaft wordtquote:Op maandag 28 januari 2013 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Koningsdag klinkt zoo veel beter
[..]
Ik eigenlijk ook ja, profiteursquote:Op maandag 28 januari 2013 20:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik wil dat het afgeschaft wordt
dit nummerquote:Op maandag 28 januari 2013 20:44 schreef ChesterPerry het volgende:
Hoorde echt een dope remix vandaag, luister hem al de hele dag op stage ik stuur hem jullie zo!!!!!!!!!!!!!!!
Precies en koningsdag klinkt stom en 30 april is beter dan 27 april en het is gewoon onzin dat het veranderd moet wordenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook ja, profiteurs
NEE NEE NEEquote:
Nee koningsdag, wat een naamquote:Op maandag 28 januari 2013 20:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Precies en koningsdag klinkt stom en 30 april is beter dan 27 april en het is gewoon onzin dat het veranderd moet worden
Nu wil ik het ook weten ook!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:50 schreef ChesterPerry het volgende:
stuur hem vanavond moet gebouw afsluiten
een kutnaam die nergens op slaatquote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee koningsdag, wat een naam![]()
ja, dat ze de datum veranderen is echt dom.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Precies en koningsdag klinkt stom en 30 april is beter dan 27 april en het is gewoon onzin dat het veranderd moet worden
NEEquote:Op maandag 28 januari 2013 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Koningsdag klinkt zoo veel beter
[..]
ja het was prima zoals het wasquote:Op maandag 28 januari 2013 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, dat ze de datum veranderen is echt dom.
ja idd, en hoezo gelijk koning. alsof maxima niks is ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 20:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja het was prima zoals het was
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een kutnaam die nergens op slaat
koningsnaam is echt een konings naam.quote:
Die gaat weg, daarbij het wordt toch Willem, en ik heb nou altijd in de overtuiging geleefd dat Willempje toch echt een piemeltje en geen kutje had.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idd, en hoezo gelijk koning. alsof maxima niks is ofzo
Scherp, scherp.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
koningsnaam is echt een konings naam.
SNAP JE WAAROM HET ZO KONINGSNAAM IS![]()
![]()
Nouja W-A wordt het nieuwe staatshoofd, dat noem je een koning ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Maxima wordt toch koningin. Willem is gewoon een zak met stront dat er naast staat.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die gaat weg, daarbij het wordt toch Willem, en ik heb nou altijd in de overtuiging geleefd dat Willempje toch echt een piemeltje en geen kutje had.
ja oke, maar we kunnen toch koniginnedag vieren voor Maxima.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Nouja W-A wordt het nieuwe staatshoofd, dat noem je een koning ja.
En Maxima heet ook gewoon koningin hoor. :p
Willem wordt het staatshoofd, Maxima is gewoon, tja, de "koningin"...quote:Op maandag 28 januari 2013 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Maxima wordt toch koningin. Willem is gewoon een zak met stront dat er naast staat.
Waarom zouden we, vervelend mens.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar we kunnen toch koniginnedag vieren voor Maxima.
maxima is gewoon een kutquote:Op maandag 28 januari 2013 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Willem-Alexander is het staatshoofd, en het is 'staatshoofden'-dag (combinatie van koningsdag en koninginedag hehe)quote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar we kunnen toch koniginnedag vieren voor Maxima.
Zei ze dat jaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maxima is gewoon een kut
Ze zei dat als oudere mensen minder geld krijgen van de overheid wegens bezuinigingen ze dan maar 1 koekje moeten eten ipv 2, achterlijk wijf
Ja daarom.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:02 schreef msacras het volgende:
En niet 'echtgeno(o)t(e) van het staatshoofd'-dag![]()
Alsnog moet het gewoon Koninginnedag blijven heten, traditie enzo.
Zit je op kickboksen?! En hoezo ben je er niet meer geweest dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
2 maanden niet meer naar kickboksen geweest, ik dacht ga even kijken en leraar gedag zeggen, zie ik allemaal gespierde jongens van rond de 20
Oké dat moest ff uit
Ja, is al weer een hele tijd geleden hoor maar dat blijf ik onthoudenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Zei ze dat ja
toch vind ik Willem minder dan Maxima.
this post is worthless without picsquote:Op maandag 28 januari 2013 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
2 maanden niet meer naar kickboksen geweest, ik dacht ga even kijken en leraar gedag zeggen, zie ik allemaal gespierde jongens van rond de 20
Oké dat moest ff uit
Ja, bea moet gewoon blijven. Maar eigenlijk; who caresquote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja, is al weer een hele tijd geleden hoor maar dat blijf ik onthouden
Maar dat wel inderdaad, vind ze allebei 3x niks
Ik care want mijn belastingcenten gaan er ook naartoequote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, bea moet gewoon blijven. Maar eigenlijk; who cares
Ja, maar je kunt er toch niks aan doenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik care want mijn belastingcenten gaan er ook naartoe
Moet je maar een meegaanquote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
this post is worthless without pics
Te lui, geen tijd.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Zit je op kickboksen?! En hoezo ben je er niet meer geweest dan?
Nouja ze gaat wel dood op een gegeven moment, ze is niet de jongste meer en als ze voor eeuwig blijft krijgen we net zo'n situatie als in GBquote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, bea moet gewoon blijven. Maar eigenlijk; who cares
truequote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt er toch niks aan doen
Oke is goedquote:Op maandag 28 januari 2013 21:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet je maar een meegaan
[..]
Te lui, geen tijd.
Leraar pest me hele tijd omdat ik een keer per ongeluk in zijn ballen had geslagen
hahahaquote:Op maandag 28 januari 2013 21:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet je maar een meegaan
[..]
Te lui, geen tijd.
Leraar pest me hele tijd omdat ik een keer per ongeluk in zijn ballen had geslagen
Wel, een president kost veel minder geld >> minder belastinggeldquote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt er toch niks aan doen
jij en ik, kunnen er niks aan doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Wel, een president kost veel minder geld >> minder belastinggeld
Maar we kunnen het koningshuis niet zomaar afschaffen dus nee, je kan er niks aan doen.
Wel vind ik dat het koningshuis minder geld moet krijgen, maar dat gaat ook niet gebeuren helaasch.
Maar ik mag eerst kiezen, want je hebt al Taexonquote:
Wat ben ik een schattige luiaardquote:Op maandag 28 januari 2013 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaGa er gewoon heen dan, luiaard
[ afbeelding ]
gewoon zeggen dat het over is.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Wel, een president kost veel minder geld >> minder belastinggeld
Maar we kunnen het koningshuis niet zomaar afschaffen dus nee, je kan er niks aan doen.
Wel vind ik dat het koningshuis minder geld moet krijgen, maar dat gaat ook niet gebeuren helaasch.
die dingen zijn lelijker dan oude rimpelige dikke vrouwenquote:
jaaa lieevvquote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik mag eerst kiezen, want je hebt al Taexon
[..]
Wat ben ik een schattige luiaard
ohja dat is ook zoquote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik mag eerst kiezen, want je hebt al Taexon
[..]
Wat ben ik een schattige luiaard
Dat is waar. Nouja, behalve MP worden dan. En dat is precies wat ik ga doenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
jij en ik, kunnen er niks aan doen.
Ik denk niet dat autistisch Nederland dat aan kan/dat VMBO Nederland dat begrijpt..quote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat het over is.
oh okequote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is waar. Nouja, behalve MP worden dan. En dat is precies wat ik ga doen
[..]
Ik denk niet dat autistisch Nederland dat aan kan/dat VMBO Nederland dat begrijpt..
Als je een aap wil zie hoef je maar in de spiegel te kijken hoor, daar hoef je niet voor naar de dierentuin.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je een aap wil zie hoef je maar in de spiegel te kijken hoor, daar hoef je niet voor naar de dierentuin.
zomaar ben ik een aapquote:Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je een aap wil zie hoef je maar in de spiegel te kijken hoor, daar hoef je niet voor naar de dierentuin.
echt?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is waar. Nouja, behalve MP worden dan. En dat is precies wat ik ga doen
[..]
Ik denk niet dat autistisch Nederland dat aan kan/dat VMBO Nederland dat begrijpt..
STUquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |