Dankje wel. Het was echt geluk hebben gister avond. Geen bewolking en volle maan die door de verlichting op de grond mooi oranje kleurde.quote:
Je zou inderdaad denken dat 7 crop van 6 is maar dit is niet het geval. op dat moment was ik met me statief aan het fotograferen. Een andere hoek was inderdaad mooier geweest alleen lukt dit helaas niet goed vanwege bomen en extreme gladheid.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:06 schreef kanovinnie het volgende:
Mooie foto's! Wat ik alleen jammer vind dat 7 een crop van 6 is? Een andere hoek had denk ik wel een meerwaarde toegevoegd.
Ik heb voornamenlijk mijn "af-s nikkor 18-55mm 1:3.5-5.6G" gebruikt een enkle zijn gemaakt met mijn "AF-S nikkor 55-300mm 1:4.5-5.6G ED" gebruikt en dan voor langesluitertijden de VR uit gezet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:52 schreef Levitas het volgende:
Erg leuke foto's. Lekker kleurrijk, de reflecties op het ijs(?).
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor lens je hiervoor hebt gebruikt? Een f/2.8?
Ziet er goed uit bij jou was het ijs al weer water zo te zien. Was het nog steeds zo glad op de padden?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:38 schreef disyn het volgende:
Even bijdrage van mijn kant, been there done that..
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |