Ik hou van M&M'squote:Op maandag 28 januari 2013 18:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb m&m koekjes gebakken vandaag
Ik mag nietquote:Op maandag 28 januari 2013 18:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik hou van M&M's
En van koekjes
mag ik ook?
Jij welquote:Op maandag 28 januari 2013 18:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik hou van M&M's
En van koekjes
mag ik ook?
Not for longquote:
Beatrix is een hoerquote:
Hoi Beachquote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef Beach het volgende:
[..]
heb jij erin gezet, weet je dat niet meer
bietsjquote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Nobody. Iedereen is gelijk allesquote:
Heeee beachquote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Karl, aangenaamquote:
ik vind deze wel leukquote:Op maandag 28 januari 2013 18:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
vorige was leuker welik vind 'm eng
JE WENT ER MAAR AANquote:Op maandag 28 januari 2013 18:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
vorige was leuker welik vind 'm eng
Dan stuur ik je naar een goelag. doeiquote:Op maandag 28 januari 2013 18:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben Hypo en ik kom je leven verpesten.
Standaard voorstelzin dat
Wat zijn ze licht?quote:
hoort zoquote:
Ik ben juíst degene met smaak hierzoquote:Op maandag 28 januari 2013 18:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij hebt geen smaak en dus geen recht van spreken.
Zal vast lekker zijnquote:
OMG MA BFF IZ HEREquote:
hoiquote:
Jij mag er ook één hoorquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik: Beatrix gaat aftreden
mijn moeder: wie?
Ik: je moeder
En nu is ze boos.
En nu is ze boos.
quote:
En nu is ze boos.
Eetse. Doeiquote:
Mooiquote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef Faux. het volgende:
Hallo lieve mensen. Mijn leven gaat weer goed op dit moment. En Duits ging ook goed.
Goedzoquote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef Faux. het volgende:
Hallo lieve mensen. Mijn leven gaat weer goed op dit moment. En Duits ging ook goed.
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef Faux. het volgende:
yeschquote:
Dat is erg leuk om te horenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef Faux. het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:18 schreef Hypocriet het volgende:
cornflakes eten achter/voor laptop is geen aanrader trouwens![]()
melk op je toetsenbord?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:18 schreef Hypocriet het volgende:
true thatquote:Op maandag 28 januari 2013 18:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hatelijk hoe die twee emoticons nét niet synchroon lopen![]()
Erachter maakt weinig uit denk ik..quote:Op maandag 28 januari 2013 18:18 schreef Hypocriet het volgende:
handugquote:
quote:
quote:
quote:
Meelevende mensenquote:
jij weetquote:
Ik een 9,2quote:Op maandag 28 januari 2013 18:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik had een 2,3 voor het laatste proefwerk.
waarom kun je mcdonalds niet bestellenquote:
Ah oke, vetzakquote:Op maandag 28 januari 2013 18:23 schreef nodig het volgende:
Volgend jaar wanneer ik naar andere school ga ik denk ik wat vaker bij de mac komen, zit dicht bij station
Weet niet. Maar ik fiets er zo heen maar de Mac hier is tot 18.00 open maar want Batavia Stadquote:Op maandag 28 januari 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom kun je mcdonalds niet bestellen
Altijdquote:
quote:
Oh ik moet sowieso half uur met de busquote:Op maandag 28 januari 2013 18:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Weet niet. Maar ik fiets er zo heen maar de Mac hier is tot 18.00 open maar want Batavia Stad
eetse, kusquote:
quote:
quote:
Nijmegense Mac? Of Arnhemquote:Op maandag 28 januari 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik moet sowieso half uur met de bus
Nijmegen. Arnhem 40quote:
En dat doe ik niet eensquote:Op maandag 28 januari 2013 18:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Als je leert en normaal meedoet in de les en huiswerk maakt en zo.
ga weg hier johquote:Op maandag 28 januari 2013 18:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
En dat doe ik niet eens![]()
Ik kijk het en ik snap het en woordjes moet ik 2x herhalen voor een 10 op zo'n idioomtoets
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bij mij zit ie op 3 min loopafstand van mijn huis
En een in Malden en Dukenburg en nog één in de stad.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die in Nijmegen is vlakbij de V&D weet ik.
Jeuh ohja bij die brede straat vlakbij de station en ook zo'n supermarkt geloof ik?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En een in Malden en Dukenburg en nog één in de stad.
Ja maar ik ga nooit naar nijmegenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die in Nijmegen is vlakbij de V&D weet ik.
Nijmegen is coolquote:Op maandag 28 januari 2013 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik ga nooit naar nijmegen
ik een 4,9. Dat was 0,1 punt hoger dan het gemiddeldequote:Op maandag 28 januari 2013 18:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee.
maar voor wiskunde had ik vorige toets een 6,2. Niet meer nerd nu?
whaaah vwo4 toch? welk hoofdstuk?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik een 4,9. Dat was 0,1 punt hoger dan het gemiddelde
Kronenburgquote:Op maandag 28 januari 2013 18:28 schreef JRRY het volgende:
In Arnhem zit ie toch in zo'n heel groot winkelcentum?
Arnhem Centrum, 1x geweest naar de bios, ook zo'n paupergebouw (niet dattie in nijmegen beter isquote:Op maandag 28 januari 2013 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
KronenburgDaar kom ik ook nooit. Centrum voor de bazen
geen idee. Tussen Hatert en hazekamp in. Wat is dat? Midden-Zuid?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
welke windrichitng woon jij in nimwegen
Wat voorn iemand/?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
HELP!
Zaterdag een verjaardag van iemand die 16 wordt, gaan of niet?
Getal & ruimte.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Whaha die is makkelijk. Moderne Wiskunde?
Hoe goed ken je hem/haar?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
HELP!
is het een leuk persoon?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
HELP!
Is er wat te zuipen?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
HELP!
Vlakbij de XL?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
geen idee. Tussen Hatert en hazekamp in. Wat is dat? Midden-Zuid?
rembrandt?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Arnhem Centrum, 1x geweest naar de bios, ook zo'n paupergebouw (niet dattie in nijmegen beter is) en echt dat centrum in Arnhem is deels wel mooi maar voor een deel echt verpauperd en verknald door de oorlog enzo
![]()
Maar als je dan toch daar bent ga dan naar de KFC
Ahw gaanquote:Op maandag 28 januari 2013 18:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een verlegen jongen met adhd
Oh, ga er een uurtje heen, kijk daarna of het leuk isquote:Op maandag 28 januari 2013 18:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ken hem vanaf dat ie baby was
nee die is wel mooi toch, die is toch bij de single nee ik bedoel een andere grijs en lelijk enzo met wel veel zalen enzoquote:
Ohja, daar ga ik ook nooit heenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee die is wel mooi toch, die is toch bij de single nee ik bedoel een andere grijs en lelijk enzo met wel veel zalen enzo
best eng welquote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb veel fam. wonen in die wijk ook een beetje, en in 'oost'.
Whiha ik ken niet heel veel mensen verder hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 18:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
best eng welstraks ken ik jou
![]()
Oostwoonde ik ook vroeger.
oke ik ga, dankjewelquote:Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, ga er een uurtje heen, kijk daarna of het leuk is
No poep sherlock!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Rockiejj het volgende:
OMG DE KONINGIN GAAT WAT ZEGGEN! OMG OMG OMG
wnr Nijmegenmeet?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Whiha ik ken niet heel veel mensen verder hoor![]()
Maar je woont dus in nijmegen al, ga je daar ook dan studeren?
echtwel o-em-djiequote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Rockiejj het volgende:
Rock, steen hihiquote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Rockiejj het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wnr Nijmegenmeet?![]()
![]()
:$ :$
Denk het niet. Wil zo snel mogelijk zo ver mogelijk van mijn ouders vandaan wonen
ik wil alleen de quen zienquote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef Rockiejj het volgende:
19:00-19:03 Toespraak van de koningin
19:03-19:06 Toespraak van Mark Rutte
Klopt, maar ik wil niet in dezelfde stad als mijn ouders blijven wonen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef JRRY het volgende:
[..]Nijmegen de beste als je daar woont moet je nooit vertrekken poor you
ik ga dr wel heen denkof a'dam of grunn
AFSTAND VAN DIE BERG BIJ BEEK TOT DUIKENBURG IS 25 KM JONGUHHHquote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil niet in dezelfde stad als mijn ouders blijven wonen.dan liever gewoon naar de andere kant van Nederland
![]()
tuurlijk die lul ook weerquote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef Rockiejj het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
AFSTAND VAN DIE BERG BIJ BEEK TOT DUIKENBURG IS 25 KM JONGUHHH
Maar dat is toch niet logisch, dik veel moeten reizen terwijl het dichtbij kan ?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil niet in dezelfde stad als mijn ouders blijven wonen.dan liever gewoon naar de andere kant van Nederland
![]()
Wat leuk dat onze markie ook nog wat mag zeggen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef Rockiejj het volgende:
ja daarom gaat ze aan de andere kant van nederland wonen, zit ze dichter bij mijquote:Op maandag 28 januari 2013 18:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet logisch, dik veel moeten reizen terwijl het dichtbij kan ?
Zijn wel meer leuke steden.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Das dus gewoon best ver dus je hoeft niet uit die fantastische stad weg te gaan.
Ik blijf toch niet thuis wonen dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet logisch, dik veel moeten reizen terwijl het dichtbij kan ?
Waar jij woont?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja daarom gaat ze aan de andere kant van nederland wonen, zit ze dichter bij mij
neuh. Ik wil gewoon weg van mijn ouders dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:42 schreef nodig het volgende:
Lijkt wel of mensen stoer vinden om ver weg te gaan studeren, mensen uit groningen gaan bij wijze van spreken naar Utrecht en mensen uit Utrecht naar Groningen..
Die mensen die vinden het spannond om te verhuizen en dan het liefst zo ver mogelijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:42 schreef nodig het volgende:
Lijkt wel of mensen stoer vinden om ver weg te gaan studeren, mensen uit groningen gaan bij wijze van spreken naar Utrecht en mensen uit Utrecht naar Groningen..
Ja in Leiden ga jij dan wonen, zijn we alsnog dichtbij.quote:
maar Amsterdam is zo grootquote:Op maandag 28 januari 2013 18:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja Amsterdam maar die stad is duur enzoMaar wel TOF
Jij blijft niet in Katwijk wonen. Neeeeee.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja in Leiden ga jij dan wonen, zijn we alsnog dichtbij.
ja ik voel me vet stoerquote:Op maandag 28 januari 2013 18:42 schreef nodig het volgende:
Katwijk?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij blijft niet in Katwijk wonen. Neeeeee.
Samen gaan we in Denemarken wonen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij blijft niet in Katwijk wonen. Neeeeee.
Groningenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:44 schreef nodig het volgende:
Pak dan gewoon een kamer in Groningen als je zo graag op jezelf wil wonen ipv Amsterdam.
En ditquote:
Ik heb slechte verhalen over Denemarken gehoord.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Samen gaan we in Denemarken wonen.
Na Zwolle houdt de wereld op.quote:
Is goed, we zullen daar als goden onder de mensen levenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb slechte verhalen over Denemarken gehoord.
Budapest?
Heb er gewoond. Hellquote:
Zwolle is best gezellig hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 18:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
in Zwolle is verder ook geen fuck te doen
Whaah Zwolle daar gaan mensen vanuit helemaal hier naar school voor kutscholen als het grijdanesquote:
Stoer.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is goed, we zullen daar als goden onder de mensen leven
jawel ze hebben er een ...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
in Zwolle is verder ook geen fuck te doen
Terechte opmerking.quote:
Ze hebben er een tof bevrijdingsfestivalquote:
Nijmegen ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben er een tof bevrijdingsfestival
Ja maar Nijmegen heeft de Nijmeegse 4-daagsequote:
Ohja klopt, zou ik vorig jaar heengaan met paar vrienden, toen besloten toch naar Almere te gaanquote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Batavia Stadquote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef JRRY het volgende:
Zwolle is wel dé stad van de omgeving hier, samen met Almere.
Jammer dat in beide niks te doen is, zelfs hier in lely is meer te doen
Batavia Stad
Ja en die zijn echt supertofquote:Op maandag 28 januari 2013 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar Nijmegen heeft de Nijmeegse 4-daagse___
Dankje.quote:
Kut week is kut, werk is kut, vacatures zijn kut en dat met die strandtenten is met 0 uur contract ook best wel een groot risico + ik bouw dan geen pensioen op... en als ik wat breek of weet ik veel wat krijg ik geen geld en geen uitkering als ik werkloos benquote:
Hatelijk datquote:Op maandag 28 januari 2013 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar Nijmegen heeft de Nijmeegse 4-daagse___
Ben er 2 jaar geleden geweest, was best wel tof iddquote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik heb een paar biertjes gedronken, niks ge-at verder hoor.quote:
Met de 4daagse ben ik er meestal ookquote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hatelijk datJe kan nergens meer heen, al die klotemensen, winkels dicht.
Vroeger altijd zo gedaan dat we dan op vakantie waren![]()
ben ik mijn ouders eeuwig dankbaar voor.
KBquote:Op maandag 28 januari 2013 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
call me botsing, klinker botsing
Hoeisut?
Moe. En Heppie doet gemeeheeenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
call me botsing, klinker botsing
Hoeisut?
ben je me nu al vergeten? Okbaiquote:Op maandag 28 januari 2013 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik heb een paar biertjes gedronken, niks ge-at verder hoor.
Nee was leuk hoorHoe kom je daar bij?
hey schaapjenquote:
Give me a reminderquote:Op maandag 28 januari 2013 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben je me nu al vergeten? Okbai
[..]
hey schaapjen
Waarom wil je dat voor je lol?quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben je me nu al vergeten? Okbai
[..]
hey schaapjen
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
gezellig, samen met opa, mn neef, nicht een een vriendin
Lekker samen elkaars blaren openprikken savonds. De nostalgiequote:Op maandag 28 januari 2013 18:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
gezellig, samen met opa, mn neef, nicht een een vriendin
moek hem slaan?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Moe. En Heppie doet gemeeheeen![]()
Met jou?
kraak je grijze massa maarrrquote:
was liefkozend bedoeldquote:
Ik weet me jou wel te herinneren hoor. maar geen idee waarom wij elkaar toen gesproken hebbenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moek hem slaan?
Ook moe enzoo
[..]
kraak je grijze massa maarrr
[..]
was liefkozend bedoeld
Jaquote:Op maandag 28 januari 2013 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moek hem slaan?
Ook moe enzoo
En terecht want Beatrix. Ik ook even brbquote:
Hmm warm ja, weenie waz een dom topic ik heb het verwijderd uit mn breinquote:Op maandag 28 januari 2013 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet me jou wel te herinneren hoor. maar geen idee waarom wij elkaar toen gesproken hebbenVolgens mij nam ik het voor je op ofzo
quote:
Daar gelukkig *nog* nietquote:
hmm dat is wel kut jaquote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kut week is kut, werk is kut, vacatures zijn kut en dat met die strandtenten is met 0 uur contract ook best wel een groot risico + ik bouw dan geen pensioen op... en als ik wat breek of weet ik veel wat krijg ik geen geld en geen uitkering als ik werkloos ben
Kortom alles is kut aan het doen
Waarheden dit.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan maakt Heppie het uit. Durf niet.
Nek nietquote:Op maandag 28 januari 2013 18:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daar gelukkig *nog* nietwel een paar keer in mijn arm en nek
tem haarquote:Op maandag 28 januari 2013 18:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daar gelukkig *nog* nietwel een paar keer in mijn arm en nek
Volgens mij ookquote:Op maandag 28 januari 2013 18:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nek niet![]()
stel je niet zo aan joh. Was nodig.
Volgende keer doe ik een riem om haar nekquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgende keer doe ik een riem om haar nek
quote:
trechtquote:Op maandag 28 januari 2013 19:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgende keer doe ik een riem om haar nek
Weet ik niet hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 19:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet waarenkel kusjes dat.
Ja? Nou?
doet jan dat ook bij jou of heb je hem getemd?quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet ik niet hoorjij hebt mij zo vaak gebeten inmiddels
ja gemeen
owh sorry ; (quote:
wat denk je zelfquote:Op maandag 28 januari 2013 19:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
doet jan dat ook bij jou of heb je hem getemd?
Sowieso 1 keer in mijn vinger, waar de afdrukken ervan 1 dag inzatenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]dat is niet waar
![]()
nu denkt iedereen dat ik heul gemeen ben.
KB de leeuwentemmerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
owh sorry ; (
[..]
wat denk je zelf
Je overdrijftquote:Op maandag 28 januari 2013 19:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sowieso 1 keer in mijn vinger, waar de afdrukken ervan 1 dag inzatenen 2 keer in mijn arm, minstens
![]()
Laat mijquote:Op maandag 28 januari 2013 19:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je overdrijft
En die vinger was een subtiele waarschuwing.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:09 schreef JRRY het volgende:
Bea![]()
![]()
Mijn heldinnen
1. Beyoncé
2. Oprah
3. Kelly Rowland
4. Anne Hathaway
5. BEATRIX
Grapje tochquote:Op maandag 28 januari 2013 19:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
please doe niet zo onaardig tegen mij ik weet dat je het bespottend bedoelt.
Jawelquote:Op maandag 28 januari 2013 19:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee
ik vind het leuk dat je exact weet waar ik het over heb![]()
k. Bijles doei.x.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |