Nou, dat zegt helemaal niets hoor. Het is aantrekkelijk als werkgever als een potentiele werkgever direct reageert, maar het staat helemaal los van de uitslag.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:20 schreef Zocalo het volgende:
Ik zou eind vorige/begin deze week iets horen over mijn sollicitatie (of ik het geworden ben).
Nog niets gehoord, dus reken er nu wel op dat het negatief is.
Immers; bij echt enthousiasme hadden ze al wel besloten of gebeld, dus gok nu dat ze wachten tot het echt rond is met iemand anders (opzegtermijn enzo) en dan bellen.
Zo niet, valt het alleen maar mee. Straks nog wel wat meer versturen.
Stuur ze eens door naar mijquote:Op maandag 28 januari 2013 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik werd vandaag gebeld door het UZB.... ze vonden mij de perfecte kandidaat voor een baan.
Altijd grappig, heb je eindelijk werk, komen ze met werk aanzetten
Sinds ik aangenomen ben per 07-01-2013 (incl. jaarcontract), heb ik al 5 afwijzingen gedaan
Ja, herkenbaar ditquote:Op maandag 28 januari 2013 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik werd vandaag gebeld door het UZB.... ze vonden mij de perfecte kandidaat voor een baan.
Sinds ik aangenomen ben per 07-01-2013 (incl. jaarcontract), heb ik al 5 afwijzingen gedaan
Ja hequote:
Je wat?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:49 schreef artm het volgende:
Geachte landgenoten, bij deze wil ik mijn aanwezig op deze pagina aankondigen.
Per 30 april 2013 zal ik mijn taken neerleggen als zelfstandig ondernemer alwaar ik gedurende 33 jaar werkzaam ben geweest. Ik heb ervaring met het adviseren van politici, het ceremonieel openen van diverse aangelegenheden en het voorlezen van toespraken. In mijn vrije tijd doe ik graag aan beeldhouwen, zeilen en paardrijden. Hoewel ik met mijn 75 jaar een bestaan als gepensioneerde medemens zou kunnen aanvaarden, blijf ik graag onder de mensen.
Gaarne uw advies,
Mevrouw B. van Buren, Den Haag
Beste mevrouw Van Buren,quote:Op maandag 28 januari 2013 22:49 schreef artm het volgende:
Geachte landgenoten, bij deze wil ik mijn aanwezig op deze pagina aankondigen.
Per 30 april 2013 zal ik mijn taken neerleggen als zelfstandig ondernemer alwaar ik gedurende 33 jaar werkzaam ben geweest. Ik heb ervaring met het adviseren van politici, het ceremonieel openen van diverse aangelegenheden en het voorlezen van toespraken. In mijn vrije tijd doe ik graag aan beeldhouwen, zeilen en paardrijden. Hoewel ik met mijn 75 jaar een bestaan als gepensioneerde medemens zou kunnen aanvaarden, blijf ik graag onder de mensen.
Gaarne uw advies,
Mevrouw B. van Buren, Den Haag
Dat is best knaak eigenlijk, solliciteer je je helemaal krom en vind je niks om vervolgens met moeite werk te vinden en krijg je ditquote:Op maandag 28 januari 2013 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
Maak je toch geen zorgen over wat raar is of nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat is best knaak eigenlijk, solliciteer je je helemaal krom en vind je niks om vervolgens met moeite werk te vinden en krijg je dit
Ik zit te overwegen om mijn oude werkgever weer is te bellen, is dat raar? Momenteel zijn zij mensen aan het werven die na de zomer aan de slag kunnen als operator in de ploegendienst maar dat betekent, wat ik denk, ook werk in de andere sectoren. Ik zit zelf in eerste instantie niet te wachten op 3-ploegendienst als operator, al heb ik dat vroeger wel gedaan. Denk dat ik eerst maar is een oud collega bel wat de huidige situatie daar momenteel is. Ik moest destijds weg vanwege bezuinigingen en was 1 van de ongeveer 25 mensen. Zij zouden eerst de mensen die toen weg moesten bellen als er weer "plek" zou zijn...
"Tja, meneer Spezza, als u op deze manier door blijft gaan, vergroot u uw kans aanzienlijk om in de bijstand te komen. Mijn advies is om uw salariswens niet direct bekend te maken, maar pas wanneer er daadwerkelijk onderhandeld wordt. Wat vindt u van dat voorstel?"quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:11 schreef Spezza19 het volgende:
Straks naar UWV.... Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben....
Ja, en daar ben ik niet de enige in. 5 jaar geleden werkten er 400/500 mensen, op het dieptepunt waren dat er 120. Inmiddels loopt het weer op en heb ik zelfs oud werknemers terug zien komen. Eind van het jaar zitten ze weer tegen de 200 aan geloof ik. Door het sluiten van een bedrijf in Zweden en doordat de productie van die producten hier en in Buffalo terecht komen ontstaat er dus wel weer werkgelegenheid. Pech voor de Zwedenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:28 schreef MNR het volgende:
Begrijp ik het goed dat ze je al meerdere keren hebben laten gaan?
Klinkt als een risicovol bedrijf danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, en daar ben ik niet de enige in. 5 jaar geleden werkten er 400/500 mensen, op het dieptepunt waren dat er 120. Inmiddels loopt het weer op en heb ik zelfs oud werknemers terug zien komen. Eind van het jaar zitten ze weer tegen de 200 aan geloof ik. Door het sluiten van een bedrijf in Zweden en doordat de productie van die producten hier en in Buffalo terecht komen ontstaat er dus wel weer werkgelegenheid. Pech voor de Zweden
Ja, de metaal/koper sectorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Klinkt als een risicovol bedrijf danZou je niet liever bij een bedrijf terecht komen dat zuiniger met haar medewerkers omgaat?
Wat wil je weten? Zelf niet maar diverse collega's wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:44 schreef Vault-Boy het volgende:
Zijn hier mensen die weleens bij Umanic/HCN hebben gewerkt of hebben gesolliciteerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |