PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Gastquote:Op maandag 28 januari 2013 17:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
daarom ben ik ziekarghhhh grmblll etc
rawr ofzo?
ieder toernooi heeft een eigen moeilijkheidsgraadquote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef __MRCL het volgende:
Haha teringlijers. Ik heb voor de eerste keer dat ik ging FIFA'en gewoon op het hoogste niveau gezet. Maar zal nog wel ff checken dan
beter ga je online spelenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef __MRCL het volgende:
Haha teringlijers. Ik heb voor de eerste keer dat ik ging FIFA'en gewoon op het hoogste niveau gezet. Maar zal nog wel ff checken dan
wtf, ik weet niet of ik moet lachen of huilenquote:
We zien je scheldberichten wel verschijnen als je online gaat.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef __MRCL het volgende:
wat een held is het toch ookquote:Op maandag 28 januari 2013 17:45 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is er weer het eerst bij
En even xbox reclame maken
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:45 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is er weer het eerst bij
En even xbox reclame maken
quote:
Kan ook aan de verbinding van de tegenstander liggen. Ik krijg echt zoveel lag dat ik er niet meer van op kijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:52 schreef DeWesp het volgende:
Nou de overstap naar de ps3 versie is toch een beetje wennen. Lijkt wel alsof het allemaal iets langzamer gaat dan op de pc. Ook lijkt het of er een soort van buttondelay in zit. Als ik bijvoorbeeld op de pass-knop druk, duurt het toch echt wel eventjes voordat de pass daadwerkelijk gegeven wordt. Kan zijn omdat ik nu nog met een matig team speel met 81 chemistry. Of zit kunnen liggen aan de responstijd van de tv? Ik heb mijn ps3 hangen aan een ongeveer 4 jaar oude Philips HD-ready LCD.
Of is de ps3 versie gewoon iets langzamer en hoort die buttondelay er gewoon bij (en is het dus eigenlijk geen buttondelay).
Daar betaal je ook voorquote:Op maandag 28 januari 2013 17:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan ook aan de verbinding van de tegenstander liggen. Ik krijg echt zoveel lag dat ik er niet meer van op kijk.
Ik moest lachenquote:
Nee, hoezo?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zit je ban erop trouwens Rijstbal?
'als student zijnde'quote:
Ja manquote:Op maandag 28 januari 2013 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat je weer post, of ben je ontsnapt ?
quote:SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooie toch, die moet je toch al wel wat langer kennen als brabander?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_alles_in_een_.html![]()
![]()
Een tautologie bedoel je.quote:
Je loopt achter. En het is kut.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_alles_in_een_.html![]()
![]()
Nee man dit is briljant bedachtquote:
Preciesquote:Op maandag 28 januari 2013 18:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee man dit is briljant bedacht![]()
♫♪ En morgen heb ik hoofdpijhijn heehee ik zal morgen wel dood zijn, maar dat duurt nog wel een tijdje!♪♫
Ik houd echt totaal niet van carnaval en dat komt vooral door de muziek en de drang dat alles ineens moetquote:
Heb ik laat je thuis nog niet eens gehoord, linkje?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik houd echt totaal niet van carnaval en dat komt vooral door de muziek en de drang dat alles ineens moet.
Alleen dit nummer vind ik wel tof. Ik laat je thuis is dan wel weer waardeloos
Of omdat hij een week niet in packs zit.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:09 schreef Djeetje het volgende:
Di Maria is 2x zo duur na 1 goeie wedstrijd..
www.youtube.com en dan de titel invullenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb ik laat je thuis nog niet eens gehoord, linkje?
Die is van vorig jaar..quote:Op maandag 28 januari 2013 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb ik laat je thuis nog niet eens gehoord, linkje?
Nu misschien nog wel totdat het moment dat ik weer FIFA ga spelen. Maar mijn broer heeft de CD nog omdat hij die had geleend zodat ze bij iemand anders FIFA konden doen. Hopelijk is de CD nu niet zo beschadigd dat hij het niet meer doetquote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
Het zelfvertrouwen van DS is weer intact (L)
true niet aan gedacht.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of omdat hij een week niet in packs zit.
Het helpt je wel om van dit aidsspel af te komen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu misschien nog wel totdat het moment dat ik weer FIFA ga spelen. Maar mijn broer heeft de CD nog omdat hij die had geleend zodat ze bij iemand anders FIFA konden doen. Hopelijk is de CD nu niet zo beschadigd dat hij het niet meer doet
Ja, gebeurt af en toe inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
true niet aan gedacht.
hebben jullie er ook last van dat webapp vast loopt als je een speler zoek ?
echt irritant.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij had 80 jaar geleden geboren moeten worden
Daarom heb ik de afgelopen dagen veel getrade en JJ2 gespeeld. Helaas is die competitie nu weer afgelopen dus geen events meer.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het helpt je wel om van dit aidsspel af te komen.
Jij had niet geboren moeten worden.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wtf....meneertje komt ons hier even de les spellenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:16 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Jij had niet geboren moeten worden.
Met je scheve muil
is JJ2 wat ik denk dat het is?> iets met een konijn?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom heb ik de afgelopen dagen veel getrade en JJ2 gespeeld. Helaas is die competitie nu weer afgelopen dus geen events meer.
Nou, je vindt dit een kut topic met kut users, dussehh...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:16 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Met je scheve muil
De les spellen? Wtf doe jij voor school, voortgezette BLO of zoquote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wtf....meneertje komt ons hier even de les spellen
Ga ergens anders lopen kloten joh.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:16 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Met je scheve muil
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wtf....meneertje komt ons hier even de les spellen
Nee er zijn ook leuke mensen, daar behoor jij niet toe met je mislukte huwelijk en gebitch.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, je vindt dit een kut topic met kut users, dussehh...Daaag
Nee, is nog single player. Ik ga met die baggerteam nog niet online.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan ook aan de verbinding van de tegenstander liggen. Ik krijg echt zoveel lag dat ik er niet meer van op kijk.
Laat maarquote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De les spellen? Wtf doe jij voor school, voortgezette BLO of zo
Een mislukt huwelijk kan een zegen zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 18:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee er zijn ook leuke mensen, daar behoor jij niet toe met je mislukte huwelijk en gebitch.
Voor je vrouw zekerquote:Op maandag 28 januari 2013 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een mislukt huwelijk kan een zegen zijn
Excuus, jij had 150 jaar geleden geboren moeten worden. Dan had je nu tenminste niet hier kunnen posten.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee er zijn ook leuke mensen, daar behoor jij niet toe met je mislukte huwelijk en gebitch.
Eerste google hit haha.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dafuq, hoe weet jij die link nu weer
Klopt, maar niet om nu te spelenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
redcat is fucking amazing! beste reeks ooit. Op A2 racer na
quote:
Tja, hoe zij er tegen aan kijkt hou ik maar voor mequote:
Dan was ik dus al dood geweest voor de internetrevolutie. Wederom een domme opmerking en derhalve pertinent onwaar en verworpenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Excuus, jij had 150 jaar geleden geboren moeten worden. Dan had je nu tenminste niet hier kunnen posten.
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dan was ik dus al dood geweest voor de internetrevolutie. Wederom een domme opmerking en derhalve pertinent onwaar en verworpen.
...aldus degene die ik hier uberhaupt nog niet op een zinnige bijdrage heb kunnen betrappenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dan was ik dus al dood geweest voor de internetrevolutie. Wederom een domme opmerking en derhalve pertinent onwaar en verworpen.
yooo yoo MC Aldoquote:Op maandag 28 januari 2013 18:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ben blij dat je weer unbanned bent de kwaliteit van dit topic was om te huilen man. Vooral die Toefjes met zijn relatiesores, het leek hier wel R&Pquote:
Ik speel al sinds 2003 online alleen de laatste paar jaar ben ik niet meer zo actief.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Eerste google hit haha.
Dat spel vroeger uren gespeeldAltijd met ze'n 2e
Ik heb helemaal geen relatiequote:Op maandag 28 januari 2013 18:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ben blij dat je weer unbanned bent de kwaliteit van dit topic was om te huilen man. Vooral die Toefjes met zijn relatiesores, het leek hier wel R&P
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)den_in_drachten.html Dit is hem of niet?
Gelukkig zijn wij niet 80 jaar geleden geboren.quote:
Is afgeketst. Barca dacht dat hij een rechtsback was.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Is Vermeer trouwens al rond met Barca?
De neger omdat het moet?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Is Vermeer trouwens al rond met Barca?
Als je ziet hoe ze het allemaal heeft gedaan de afgelopen 32 jaar, en met name de laatste jaren, verdient die vrouw toch heel veel respectquote:
Dat moet ik direct toegeven. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik voorstander ben van ouderwetse tradities als het koningshuis.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze het allemaal heeft gedaan de afgelopen 32 jaar, en met name de laatste jaren, verdient die vrouw toch heel veel respect
de les spellenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De les spellen? Wtf doe jij voor school, voortgezette BLO of zo
heb ik al, maar ik ben niet iemand die ze online zetquote:Op maandag 28 januari 2013 18:45 schreef Thorb het volgende:
Wedstrijdje wie het eerst foto's van zijn mam heeft?
Ik woon niet meer bij mijn mam...krijg ik dan iets meer tijd?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:45 schreef Thorb het volgende:
Wedstrijdje wie het eerst foto's van zijn mam heeft?
n0ir/crookk wint al want hij heeft naakpicsquote:Op maandag 28 januari 2013 18:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik woon niet meer bij mijn mam...krijg ik dan iets meer tijd?
Juliana in beeld en jij hebt het over fappenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zelfs het fappen wordt uitgesteld in menig huis
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Juliana in beeld en jij hebt het over fappen
Zag net beelden van Beatrix in dr jonge jaren. Ik had dr gedaan hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 18:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Juliana in beeld en jij hebt het over fappen
tsja blinde paniek slaat toequote:Op maandag 28 januari 2013 18:55 schreef Reemi het volgende:
Mijn tegenstander is eigen goals aan het maken.
Hansie ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zag net beelden van Beatrix in dr jonge jaren. Ik had dr gedaan hoor
Het gaat gewoon over Frisoquote:Op maandag 28 januari 2013 18:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Straks is het een troll en maakt ze alleen bekend dat ze gaat verhuizen ofzo
Geen tweede tv?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ben ik net lekker potje bezig met mijn cheap ass team tegen een dure BPL, gast kan er niks van, 2-0 voor. Komt vrouwlief thuis en die begint te tieren dat ze per se de koningin haar toespraak moet zien
Jij ook met je relatie sores, het lijkt hier R&P welquote:Op maandag 28 januari 2013 18:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ben ik net lekker potje bezig met mijn cheap ass team tegen een dure BPL, gast kan er niks van, 2-0 voor. Komt vrouwlief thuis en die begint te tieren dat ze per se de koningin haar toespraak moet zien
Je lijkt die mongeaul van een Aldo welquote:Op maandag 28 januari 2013 18:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij ook met je relatie sores, het lijkt hier R&P wel
Streamen? Ik had ook de laptop voor mezelluf, want FOK!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen tweede tv?
Dan gaat ze maar streamen
Altidore, Beerens en Maherquote:Op maandag 28 januari 2013 18:59 schreef vandermar het volgende:
Di Maria is fucking slecht
Maar een ander trio voor ST - CAM - RM zoeken
Het was ook een cynisch grapje. hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 18:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je lijkt die mongeaul van een Aldo wel
ff tot jouw potje is afgelopen moet toch kunnenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Streamen? Ik had ook de laptop voor mezelluf, want FOK!
Klein tv-tje boven, maar de een boven en de ander beneden van de tv gebruik maken uit noodzaak is wel erg triest
Ikke snapquote:Op maandag 28 januari 2013 19:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was ook een cynisch grapje. haha
WIMLEX WORDT DE NIEUWE VOORZITTER VAN DE BILDERBER CONFERENTIE!!quote:
Eigenlijk wel ja. Je zou haar nu moeten zien zitten: met opengevallen mond zit ze gebiologeerd te kijken naar dat vrouwmensch van een Beatrixquote:Op maandag 28 januari 2013 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ff tot jouw potje is afgelopen moet toch kunnen
Oké bedankt dat jij je mening durft te geven na zo lang zo zwaar gepest te zijn.quote:
roman weer aan het hosselen zekerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:01 schreef BDIL het volgende:
Ze heeft waarschijnlijk een nieuwe man in het leven gevonden ,een 25 jarige
Sws, of ze heeft de decembermoorden gepleegdquote:
Ik heb Beatrix gepricefixedquote:Op maandag 28 januari 2013 19:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Koopjes scoren nu, want heel de wereld zit aan de buis gekluisterd
Hahahah goed geraden ze treedt afquote:
Hij is op zoek naar een club in Europa. Zhano heeft hem laatst nog getweet dat hij naar een Nederlandse club moet gaanquote:
Nee, treedt. Of ze spreekt slecht Nederlandsquote:
Ff alle zenders langs gezapt, alleen de Belgen kijken live meequote:Op maandag 28 januari 2013 19:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn vrouw laat een traantje lopen
ZET HAAR HET HUIS UITquote:Op maandag 28 januari 2013 19:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:03 schreeuwde Koningin Beatrix het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
EA kan nu ook geen transfers doen omdat ze er ook naar zitten te kijken.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een hommotjequote:Op maandag 28 januari 2013 19:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoezo krijg je senor chang als je op koningin Beatrix klikt?quote:
Gevoelige vrouwenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
D66quote:Op maandag 28 januari 2013 19:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een echte Feyenoorder is een rooie rakker ja
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zal de boodschap doorgeven
Edit: je bent zelf een homo, zegt ze.
BOOOOOOOOOODSCHAPquote:Op maandag 28 januari 2013 19:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, een pragmatische rooie rakker dan
Jij weet niet waar je het over hebtquote:Op maandag 28 januari 2013 19:06 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik zou ook een traantje laten als ik de vrouw van PrideoftheSouth zou zijn
Had niet verwacht dat iemand er ook daadwerkelijk op zou klikkenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoezo krijg je senor chang als je op koningin Beatrix klikt?
Zeg dat lekker tegen dat labiele vrouwtje van je die je achter de xbox vandaan schupptequote:Op maandag 28 januari 2013 19:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij weet niet waar je het over hebt
ps: bedenk me nu dat dat voor alles geldt waar jij over praat
Geen IF Totti, ik heb hem uitgeprobeerd maar hij is echt te traag. Hij is nooit ergens op tijd, hij is eigenlijk gewoon nooit ergens. Hij staat bijna niet vrij en kan niet de diepte in rennen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:07 schreef sesamstraat4 het volgende:
Palacio of IF lamela en IF Totti of giovinco?
Verkeerde prioriteiten stellen, zo amateuristischquote:Op maandag 28 januari 2013 19:08 schreef DutchSL het volgende:
CNN negeert onsbeetje rellen in Egypte uitzenden, kut Amerikanen.
Zoals ik al zei: je weet niet waar je het over hebtquote:Op maandag 28 januari 2013 19:08 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zeg dat lekker tegen dat labiele vrouwtje van je die je achter de xbox vandaan schuppte
Frits Wester de grotequote:Op maandag 28 januari 2013 19:09 schreef Thorb het volgende:
Yes ze gaan de stemming peilen in Amsterdam en Amersfoort
Oke dan ga ik voor giovinco, en wat zeg je van lamela IF of palacio?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Geen IF Totti, ik heb hem uitgeprobeerd maar hij is echt te traag. Hij is nooit ergens op tijd, hij is eigenlijk gewoon nooit ergens. Hij staat bijna niet vrij en kan niet de diepte in rennen.
Je vrouw ook nietquote:Op maandag 28 januari 2013 19:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: je weet niet waar je het over hebt
hij is gewoon jaloersquote:Op maandag 28 januari 2013 19:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij weet niet waar je het over hebt
ps: bedenk me nu dat dat voor alles geldt waar jij over praat
Ik geloof niet dat jij ooit iemand vindt die met jou trouwtquote:Op maandag 28 januari 2013 19:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je vrouw ook niet
Anders was ze nooit met je getrouwd.
Kon jij nu wel lekker gamen
Ik heb IF Lamela, maar ik kan niet skillen ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 19:10 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
Oke dan ga ik voor giovinco, en wat zeg je van lamela IF of palacio?
Niet de baas zijn over de afstandsbediening is nog tot daar aan toe, maar stoppen met Fifa omdat 'ze' thuiskomtquote:
Het is te hopenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij ooit iemand vindt die met jou trouwt
Ik moet de eerste vrouw nog vinden die valt op jouw praatjes met terminale ziektes. Maar ongetwijfeld zijn er wel wat vrouwelijke tokkies die dat gewoon slikkenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Niet de baas zijn over de afstandsbediening is nog tot daar aan toe, maar stoppen met Fifa omdat 'ze' thuiskomt![]()
Point taken, de negeer-modus maar weer van stal gehaaldquote:Op maandag 28 januari 2013 19:13 schreef Fuszy het volgende:
Anders kappen jullie beide met dat gebitch op elkaar.
Ik zit hem maar te treiteren zal er mee kappenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:13 schreef Fuszy het volgende:
Gewoon niet reageren, en hem zn laatste woordje gunnenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:13 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij bent wel anders gewend zeker......
Jouw woord is heilig voor me Fusquote:
Ik vind Abate anders verschrikkelijk irritant om tegen te spelenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef vandermar het volgende:
Ik ga de Ceglie maar weer eens een kans geven. Clichy is kut. Abate is ook maar kut.
Ja dat komt alleen maar omdat die snelle neger whiteboy alles weer dicht rentquote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Abate anders verschrikkelijk irritant om tegen te spelen
Hij is snel maar ik vind hem kut.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Abate anders verschrikkelijk irritant om tegen te spelen
Noujaquote:Op maandag 28 januari 2013 19:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:WilfredGene twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:03:04Beatrix vergeet om Louis van Gaal te bedanken. reageer retweet
Vind hem eigenlijk wel fijn. Maar de beste back is toch wel Armero, soort mini Taiwo.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is snel maar ik vind hem kut.
Richards vind ik veel beter en Piszczcek ook.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:21 schreef Toefjes het volgende:
De kinderen van prins Constatijn zijn echt vreselijk lelijk
1000 jaar adelijke inteelt maakt meer kapot dan je lief isquote:Op maandag 28 januari 2013 19:21 schreef Toefjes het volgende:
De kinderen van prins Constatijn zijn echt vreselijk lelijk
Die is duidelijk wat minder gelukt jaquote:Op maandag 28 januari 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die rechtseIk zou zo'n kind willen retourneren ofzo
Ik zal haar ff laten zien wie er hommo isquote:Op maandag 28 januari 2013 19:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]Don't shoot the messenger, niet mijn mening.
Mulderquote:Op maandag 28 januari 2013 19:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind hem eigenlijk wel fijn. Maar de beste back is toch wel Armero, soort mini Taiwo.
Haal trouwens al een tijdje bronzen pakjes, spelers met goede formaties bewaar ik als ze niet de moeite waard zijn om te verkopen.
Dit is hem nu:
[ afbeelding ]
Welke speler moet ik echt uit een pakje halen?
Ze lijkt op haar moederquote:Op maandag 28 januari 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wilde een smerige pedo opmerking maken maar ik hou me toch maar in. Zometeen krijg ik de AIVD op m'n dak.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die is duidelijk wat minder gelukt ja
hey ga ergens anders foto's van mongooltjes postenquote:
Haten op Amaliaquote:Op maandag 28 januari 2013 19:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
hey ga ergens anders foto's van mongooltjes posten
Ik zou zulke kinderen thuis houden als ik eigenlijk naar een verjaardag zou moeten. Maar die moeder is ook een paard inderdaad. Ik snap niet dat mannen relaties aangaan met zulke exemplarenquote:
Ook dat zal ik doorgeven.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:24 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik zal haar ff laten zien wie er hommo is
idd, alsof hij haar niet zou gevenquote:
Bron?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Drogba dus officieel naar Gala (inb4 strakkeman). Ben benieuwd wat voor stats ie volgend jaar heeft
Van een internetheld kan ze het wel hebbenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dat zal ik doorgeven.
Reactie: van dat soort opmerkingen is ze niet zo gediend. Maar ze moest er wel een beetje om lachen
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik er ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lata lata. Zal wel negen uur worden voor mijjjj
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Van een internetheld kan ze het wel hebben
inb4 rel waarna je iedereen uit de club mietertquote:Op maandag 28 januari 2013 19:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dutchstoner ook?Die deed echt alles fout gisteren
Ik ga wel linksback.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
vipbaasnl was datquote:Op maandag 28 januari 2013 19:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben al Beaquote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ben er ook weer bij. Heb mijn naam veranderd, denk dat iedereen er dol op zal zijn.
Hoor hem eens dan joh. Speelde fantastisch!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.koninklijkhuis(...)milie/prinses-aimee/quote:Op maandag 28 januari 2013 19:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou zulke kinderen thuis houden als ik eigenlijk naar een verjaardag zou moeten. Maar die moeder is ook een paard inderdaad. Ik snap niet dat mannen relaties aangaan met zulke exemplaren
En een Mini + een half miljoen per goal zekerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef Ozz-03 het volgende:
Drogba gaat in 1.5 jaar tijd 6M¤ + 15.000¤ per wedstrijd verdienen.
Dat valt wel mee eigenlijk.
En Clasiequote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Regisseur Fer??
Pirlo is een regisseur, en Seedorf. En Sneijder is een regisseur, en Ozil. Maar Fer![]()
"Kolo Touré (Manchester City) zou de volgende moeten worden."quote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef Ozz-03 het volgende:
Drogba gaat in 1.5 jaar tijd 6M¤ + 15.000¤ per wedstrijd verdienen.
Dat valt wel mee eigenlijk.
Laat ze lekker kopen, presteren gaan ze toch niet en niemand maakt die competitie iets uitquote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
"Kolo Touré (Manchester City) zou de volgende moeten worden."
Pfff, geef mij is een paar euri...
Fer is een box to box baas. En The Bouncerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Regisseur Fer??
Pirlo is een regisseur, en Seedorf. En Sneijder is een regisseur, en Ozil. Maar Fer![]()
Pornofilms hebben ook een regisseur.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Regisseur Fer??
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pornofilms hebben ook een regisseur.
Nieuwe filmquote:Op maandag 28 januari 2013 19:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pornofilms hebben ook een regisseur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |