PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Gastquote:Op maandag 28 januari 2013 17:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
daarom ben ik ziekarghhhh grmblll etc
rawr ofzo?
ieder toernooi heeft een eigen moeilijkheidsgraadquote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef __MRCL het volgende:
Haha teringlijers. Ik heb voor de eerste keer dat ik ging FIFA'en gewoon op het hoogste niveau gezet. Maar zal nog wel ff checken dan
beter ga je online spelenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef __MRCL het volgende:
Haha teringlijers. Ik heb voor de eerste keer dat ik ging FIFA'en gewoon op het hoogste niveau gezet. Maar zal nog wel ff checken dan
wtf, ik weet niet of ik moet lachen of huilenquote:
We zien je scheldberichten wel verschijnen als je online gaat.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef __MRCL het volgende:
wat een held is het toch ookquote:Op maandag 28 januari 2013 17:45 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is er weer het eerst bij
En even xbox reclame maken
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:45 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is er weer het eerst bij
En even xbox reclame maken
quote:
Kan ook aan de verbinding van de tegenstander liggen. Ik krijg echt zoveel lag dat ik er niet meer van op kijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:52 schreef DeWesp het volgende:
Nou de overstap naar de ps3 versie is toch een beetje wennen. Lijkt wel alsof het allemaal iets langzamer gaat dan op de pc. Ook lijkt het of er een soort van buttondelay in zit. Als ik bijvoorbeeld op de pass-knop druk, duurt het toch echt wel eventjes voordat de pass daadwerkelijk gegeven wordt. Kan zijn omdat ik nu nog met een matig team speel met 81 chemistry. Of zit kunnen liggen aan de responstijd van de tv? Ik heb mijn ps3 hangen aan een ongeveer 4 jaar oude Philips HD-ready LCD.
Of is de ps3 versie gewoon iets langzamer en hoort die buttondelay er gewoon bij (en is het dus eigenlijk geen buttondelay).
Daar betaal je ook voorquote:Op maandag 28 januari 2013 17:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan ook aan de verbinding van de tegenstander liggen. Ik krijg echt zoveel lag dat ik er niet meer van op kijk.
Ik moest lachenquote:
Nee, hoezo?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zit je ban erop trouwens Rijstbal?
'als student zijnde'quote:
Ja manquote:Op maandag 28 januari 2013 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat je weer post, of ben je ontsnapt ?
quote:SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooie toch, die moet je toch al wel wat langer kennen als brabander?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_alles_in_een_.html![]()
![]()
Een tautologie bedoel je.quote:
Je loopt achter. En het is kut.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_alles_in_een_.html![]()
![]()
Nee man dit is briljant bedachtquote:
Preciesquote:Op maandag 28 januari 2013 18:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee man dit is briljant bedacht![]()
♫♪ En morgen heb ik hoofdpijhijn heehee ik zal morgen wel dood zijn, maar dat duurt nog wel een tijdje!♪♫
Ik houd echt totaal niet van carnaval en dat komt vooral door de muziek en de drang dat alles ineens moetquote:
Heb ik laat je thuis nog niet eens gehoord, linkje?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik houd echt totaal niet van carnaval en dat komt vooral door de muziek en de drang dat alles ineens moet.
Alleen dit nummer vind ik wel tof. Ik laat je thuis is dan wel weer waardeloos
Of omdat hij een week niet in packs zit.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:09 schreef Djeetje het volgende:
Di Maria is 2x zo duur na 1 goeie wedstrijd..
www.youtube.com en dan de titel invullenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb ik laat je thuis nog niet eens gehoord, linkje?
Die is van vorig jaar..quote:Op maandag 28 januari 2013 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb ik laat je thuis nog niet eens gehoord, linkje?
Nu misschien nog wel totdat het moment dat ik weer FIFA ga spelen. Maar mijn broer heeft de CD nog omdat hij die had geleend zodat ze bij iemand anders FIFA konden doen. Hopelijk is de CD nu niet zo beschadigd dat hij het niet meer doetquote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
Het zelfvertrouwen van DS is weer intact (L)
true niet aan gedacht.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of omdat hij een week niet in packs zit.
Het helpt je wel om van dit aidsspel af te komen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu misschien nog wel totdat het moment dat ik weer FIFA ga spelen. Maar mijn broer heeft de CD nog omdat hij die had geleend zodat ze bij iemand anders FIFA konden doen. Hopelijk is de CD nu niet zo beschadigd dat hij het niet meer doet
Ja, gebeurt af en toe inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
true niet aan gedacht.
hebben jullie er ook last van dat webapp vast loopt als je een speler zoek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |