4 topics, wat?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef tralalala het volgende:
4 topics
Er komt een vrije dag aan. Of ze hebben weer een mooie datum gevonden welke op de zaterdag valt.
Graag. Het lijkt me in de huidige economische situatie op zijn zachtst gezegd onwenselijk dat we alles een dag extra stilleggen om naar een of andere poppenkast te kijken.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef tralalala het volgende:
Of ze hebben weer een mooie datum gevonden welke op de zaterdag valt.
Wat is dat toch voor gezever. Zeg gewoon dat je ermee stopt i.p.v. een hele preek eromheen.quote:
Goed voor de horecaquote:Op maandag 28 januari 2013 17:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Graag. Het lijkt me in de huidige economische situatie op zijn zachtst gezegd onwenselijk dat we alles een dag extra stilleggen om naar een of andere poppenkast te kijken.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:15 schreef ondeugend het volgende:
Wel een historisch moment voor in de geschiedenisboekjes weer.
WA is op 27 april jarig, dat is op een zaterdag. Kan ie meteen op 30 april Koningsdag gaan vieren.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef tralalala het volgende:
4 topics
Er komt een vrije dag aan. FeestOf ze hebben weer een mooie datum gevonden welke op de zaterdag valt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:17 schreef freako het volgende:
[..]
WA is op 27 april jarig, dat is op een zaterdag. Kan ie meteen op 30 april Koningsdag gaan vieren..
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij vindt het geen raar moment, een druilerige maandagavond? Juliana maakte op de verjaardag van haar dochter bekend dat ze op haar eigen verjaardag afstand zou doen van de troon.
Alleen na dat incident in Apeldoorn volgens mij.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:15 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat Beatrix ooit eerder "onverwachts" een toespraak heeft gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |