En we kunnen weer plaatjes aan vragenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:47 schreef Margo37 het volgende:
Ow moest een 2 achter, kan iemand van de mods dat ff doen? Dank alvast
Ken der ook 1 die een zak over der kop doetquote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Gedumd het volgende:
En gisteren was het zowaar kerst in huize wiem ,alles voor de aandacht !![]()
[ afbeelding ]
HUH? dacht dat jij niet meer op Fok zou posten.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef Gedumd het volgende:
[..]
HUH? dacht dat jij niet meer op Fok zou posten.
Ik snap het Goofyquote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ligt eraan welke er in gelogd is op het moment.
Wiem is een opa in de dopquote:Op maandag 28 januari 2013 17:50 schreef Jian het volgende:
Is die Wiem eigenlijk opa, ik bedoel dat praat wat makkelijker
Jaquote:Op maandag 28 januari 2013 17:50 schreef Jian het volgende:
Ga naar ze chat en vraag het hem gewoonquote:Op maandag 28 januari 2013 17:50 schreef Jian het volgende:
En deze beweegt nog meer ook geloof ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Scrut wordt volgens mij helemaal blij als ie ziet dat er een nieuwe opa is
Het lijkt me wel een darttypequote:Op maandag 28 januari 2013 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
En deze beweegt nog meer ook geloof ik.
Hij moet in ieder geval steeds naar de platenkast
Wel een slechte dan want hij is nog lang niet dik genoeg.quote:
Tis een beetje type Coos Stompè, veel lullen, weinig vullenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel een slechte dan want hij is nog lang niet dik genoeg.
herstel; Opa Wiemquote:Op maandag 28 januari 2013 17:57 schreef Damya het volgende:
Wiem is Wiem en daar is het altijd gezellig
Top, wanneer kunnen we van deze heerlijkheid genieten ?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:57 schreef Damya het volgende:
Zo is het mee eensquote:Op maandag 28 januari 2013 17:57 schreef Damya het volgende:
OP lezenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Top, wanneer kunnen we van deze heerlijkheid genieten ?
En wat voor eenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is vast een hint, uhhhh, hij heeft ook een stoel
Ah ,quote:
En ook belangrijk, is er een "oma" die opa Wiem commandeert?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:00 schreef pullup het volgende:
Opa was altijd om een uur of 5 online![]()
Kan Wiem dat ook, houd Wiem van haring, is Wiem een beetje van het schopt ze de tyfus type ?
Allemaal vragen die we hoop ik zo snel mogelijk beantwoord krijgen
Ja, Margo.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:01 schreef Jian het volgende:
En ook belangrijk, is er een "oma" die opa Wiem commandeert?
Alle bijfiguren zijn ook essentieel voor een succesvol streamavontuur jaquote:Op maandag 28 januari 2013 18:01 schreef Jian het volgende:
[..]
En ook belangrijk, is er een "oma" die opa Wiem commandeert?
Geen idee, hij zuipt wel net zoveel als die ouwe.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:02 schreef Copycat het volgende:
Is Wiem ook lichtelijk racistisch van aard?
Ik zeg maar even niks.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:03 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel honden gaan er bij Wiem per jaar doorheen?
En papegaaien?
Zal ze dan weer met van die mooie, professioneel-ogende merchandisespulletjes komen?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:03 schreef Jian het volgende:
PB springt straks ook en gat in de lucht, een nieuwe opa, wat heerlijk!
quote:
En een eigen forumquote:Op maandag 28 januari 2013 18:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ze dan weer met van die mooie, professioneel-ogende merchandisespulletjes komen?
Jaaa, met vrije toegang en zulksquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]Als kanker een beeldje was dan had het er zo uitgezien.
![]()
In before Jian
Ik wist dat je hier meer over kon vertellen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:09 schreef Jian het volgende:
[..]Ganesha, zoon van Shiva en Parvati, je begeleider op je levensreis,, ga je schamen en hoed je voor de woede van zijn vader, de heer van het universum, Shiva, pullup
God van de zakenmensen ook wel, staat voor een nieuw begin, wordt vaak geschonken, wanneer iemand iets nieuws begint, een nieuwe stap in het leven zeg maar, nieuw huis, nieuwe baan, dat soort zaken. Ik denk ik vermeld het even, weet je meteen een kadootje als iemand in zo'n situatie komt.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wist dat je hier meer over kon vertellen.
Mooi is het ding nog steeds niet maar ik kan dit waarderen.![]()
Not that shit again.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:12 schreef Jian het volgende:
IK heb op eens beeld van een moeilijk kijkende en kreunende Gert, die hier nu meeleest
Daar zit natuurlijk zo'n mooi verhaal achterquote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef Copycat het volgende:
En hij blijft een lelijke vent met te veel armen en een olifantenkop.
Ik weet het, maar hij blijft lelijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef Jian het volgende:
Daar zit natuurlijk zo'n mooi verhaal achter
Mooi verhaal of niet, zo'n kerel wil je niet in je bed aantreffen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk zo'n mooi verhaal achter
Ken jij Wiem?quote:
Alhoewel ik Shiva mediterend of als Nataraj (de danser) mooier vind, vind ik Ganesh absoluut niet lelijk, ik kan die uitingen wel waarderen, ik heb ook wel iets met olifanten, maar ja, kwestie van smaak natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet het, maar hij blijft lelijk.
Hij doet het met Margo en hij draait plaatjes. Meer weet ik niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken jij Wiem?
Ik ben geïntrigeerd door die naam. Is het een officiële, een bijnaam of een foutje?
Hij heeft wel 2 slurvenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Mooi verhaal of niet, zo'n kerel wil je niet in je bed aantreffen.
Okee, waarom heet deze opa, Wiem? iemand?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:20 schreef pullup het volgende:
Cc stelt de goede vragenHet eerste waar nu duidelijkheid in moet komen is waarom hij Wiem heet
![]()
Ik houd er nu eenmaal van om de dingen geordend aan te pakken
Oh, hij doet het met Margo. Dat schiet al aardig op dan qua info en verklaart het eea.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij doet het met Margo en hij draait plaatjes. Meer weet ik niet.
Maar er is ongetwijfeld een duister verleden!
Het is ook nooit goed bij mootiequote:
vrijwillig of wordt ie gedwongen?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij doet het met Margo en hij draait plaatjes. Meer weet ik niet.
dat moet dan wel, jaquote:Maar er is ongetwijfeld een duister verleden!
Hj zit natuurlijk niet voor niets in die donkere kelder.quote:
ik denk dat Margo anders haar honden op hem afstuurtquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:30 schreef beequeen het volgende:
Het is wachten op de glitterplaatjes.
Vind het wel meevallen...tot nu toe!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:31 schreef Toverheks het volgende:
ik vind het nu al een trieste vertoning wat ik van sommige lees, echt nooit in het Topic van Wim en wie lees ik weer
mag geen namen noemen maar jongens en meisjes, ga eens ergens anders rellen
![]()
Wiem is volgens mij niet zo vroeg oud als Opa.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:30 schreef Jian het volgende:
Jaaaah, Free Wiem![]()
mogen we eigenlijk Wiem zeggen, of is het opa Wiem, ik bedoel, ik wil niet brutaal zijn, zo bij de kennismaking.
Rellenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:31 schreef Toverheks het volgende:
ik vind het nu al een trieste vertoning wat ik van sommige lees, echt nooit in het Topic van Wim en wie lees ik weer
mag geen namen noemen maar jongens en meisjes, ga eens ergens anders rellen
![]()
Door kukelgeval gisterquote:Op maandag 28 januari 2013 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Rellenhet is oprechte interesse voor een apart fenomeen wat vandaag ineens opvallend gepushed werd door Margo
het is Wim voor mijquote:Op maandag 28 januari 2013 18:35 schreef Jian het volgende:
Heks zegt dat ie Wim heet, het is toch Wiem? Wim is zo saai
Vooral omdat zijn vrouw voor FC Twente is, mooi toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Jian het volgende:
PSV-er, nou daar kunnen we nog wel lol aan beleven met Ome Wiem
hij ziet er iets minder fanatiek uit dan die wat oudere wat voetbal dingetjes betreftquote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Jian het volgende:
Maar waarom is het dan Wiem voor de anderen ?quote:
Jian, geloof me Wim is meer dan Oke, maar als het over AJAX gaat is er niet met hem te babbelenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Jian het volgende:
sssst, een beetje zachtjes, maar ik hoor net dat die vrouw nogal een bitch is, die heeft 'm schijnbaar opgesloten in die kelderquote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vooral omdat zijn vrouw voor FC Tente is, mooi toch?
dat moet je hun vragen, misschien de tongval, zijn boeren hequote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar waarom is het dan Wiem voor de anderen ?
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
sssst, een beetje zachtjes, maar ik hoor net dat die vrouw nogal een bitch is, die heeft 'm schijnbaar opgesloten in die kelder
ja, ik ga ook even kijken, ben benieuwdquote:Op maandag 28 januari 2013 18:40 schreef Toverheks het volgende:
maar ik ga even naar de Koningingeloof dat Wim niets met het koningshuis heeft, ja ja weet het dat is een minpuntje, maar dat kan zijn ega wel even vertellen
Ik ben ook bang dat we alleen Margo te spreken krijgen in dit topicquote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
sssst, een beetje zachtjes, maar ik hoor net dat die vrouw nogal een bitch is, die heeft 'm schijnbaar opgesloten in die kelder
Die gaat met Noah en Sarah op pad, ff kijken op wie ik ze af kan sturenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:40 schreef Toverheks het volgende:
maar ik ga even naar de Koningingeloof dat Wim niets met het koningshuis heeft, ja ja weet het dat is een minpuntje, maar dat kan zijn ega wel even vertellen
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Jian het volgende:
En wat heeft ome Wiem gegeten vanavond?
Nou PB, waar blijven de pics?
Wat niet is kan nog komen natuurlijk. We zullen Wiem eens goed in het zonnetje gaan zetten dan komt hij vanzelf wel een beetje losquote:Op maandag 28 januari 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
![]()
e gaan geen gekke toeren uithalen he, Wim is gewoon een toppertje en is niet zo van dat we alles van hem weten/hoeven weten............
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
![]()
e gaan geen gekke toeren uithalen he, Wim is gewoon een toppertje en is niet zo van dat we alles van hem weten/hoeven weten............
denk ook niet dat wim het achterste van zijn tong laat zien,en gelijk heeft hij.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen natuurlijk. We zullen Wiem eens goed in het zonnetje gaan zetten dan komt hij vanzelf wel een beetje los
Voor hij het weet zit ie zaterdag pontificaal haring te happenquote:
weet niet of wim haring lustquote:Op maandag 28 januari 2013 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor hij het weet zit ie zaterdag pontificaal haring te happen
Als tie zo wordt voor de cam als opa kan die opbokken, ja ik ben een bitch en haring vind tie heerlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet niet of wim haring lustMargo kom er maar in!!!!
ik geloof jequote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als tie zo wordt voor de cam als opa kan die opbokken, ja ik ben een bitch en haring vind tie heerlijk
Ik verheug me er nu al opquote:Op maandag 28 januari 2013 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen natuurlijk. We zullen Wiem eens goed in het zonnetje gaan zetten dan komt hij vanzelf wel een beetje los
Is altijd gezellig op de chat van Wim in het weekend, die helaas door ustream op inlog is gezet wegens trollen, van mensen die er lol in hebben op verschillende chats de noodcode in te typen.quote:
Hij is een dag te vroegquote:
Denk dat hij er zin in heeftquote:
Veel plezier ermee dan.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:56 schreef Dotteke het volgende:
O jippie ik ben blij, hoor net dat er voor mij een nummertje gedraaid werd op de stream van DJ Wiem. Liefffffffff
Ik was er niet, niet gehoord maar toch bedankt
Stiekem houdt WIem toch een beetje van mij![]()
Waarom haal jij je post dan weg??quote:
Jij ook fijne avondquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom haal jij je post dan weg??
Blond? Nee geen rooksignalen hoor
De chat staat open naar wat ik heb vernomen en de stream is door iedereen te zien dus niet zo moeilijk dan hé.
Maar genoeg aandacht aan deze topic gegeven, fijne avond nog
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oohw Wiem is er weer, alwéér? gisteren toch ook al?
Ja leuk tochquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oohw Wiem is er weer, alwéér? gisteren toch ook al?
Had ik niet es gevraagd naar een uitzendschema? dit random voor ze mallemoers kont maar wat doen is uiterst verwarrend...quote:
Ok, ik wordt graag op de hoogte gehouden van ontwikkelingen...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:19 schreef Toverheks het volgende:
Gher speciaal voor jou gaan we allemaal hier Posten als Wim gaat uitzenden, deal
Zal het doorgeven Sevenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok, ik wordt graag op de hoogte gehouden van ontwikkelingen...
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok, ik wordt graag op de hoogte gehouden van ontwikkelingen...
Jij weet nog niet ½ wat ik weet, maar spelbrekertje spelen mag je wel hoor...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]Wim draait nu Marvin voor me, ja die sjatters moeten ff een beetje goede muziek bijgebracht worden vind ik
[..]
Wim draait wel vaker van vrijdag tot en met zondagavond, met tussendoor ook nog de wedstrijden en de standen, maar dat wist je wel
Echt mooie capquote:
Al vroeg in de avond hoofdpijn?quote:
Weet nie, ben daar net, zit tie weer te zuipen?quote:
ja doen alle alco'squote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Weet nie, ben daar net, zit tie weer te zuipen?
Weet nie, ben daar net, zit tie weer te zuipen?quote:
Mos nie mogen hequote:
pliesie most er naar kijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Weet nie, ben daar net, zit tie weer te zuipen?
[..]
Mos nie mogen he
Dus toch pofferquote:
'Het' zal zelf wel niet uit de kast durven komenquote:
Ik vind hem zelfs geniaalquote:
Dot wilde toch nog een beetje aandacht aan dit topic geven, denk dat ze Wim mistquote:
Margo ik denk dat je daar gelijk in hebquote:Op zondag 3 februari 2013 12:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dot wilde toch nog een beetje aandacht aan dit topic geven, denk dat ze Wim mist
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:13 schreef jacqhassel het volgende:
tja elke dag aandacht krijgen is ook best gaaf. zelfs als ik werken was draaide er een liedje voor mij..
Ik hou der van.. Alleen maken ze mij belangrijker als ik ben![]()
![]()
![]()
Geweldig gewoon toch
Ik zeg de zweep erover in die kelderquote:
Mooi kan ik nog even siësta houdenquote:Op zondag 3 februari 2013 12:20 schreef Margo37 het volgende:
Maar ff voor Gher voor de info, Wim is er straks weer maar eerst voetbal denk ik
wekkertje zetten Poezewoesquote:Op zondag 3 februari 2013 12:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mooi kan ik nog even siësta houden
Prima hoor mij heb je er niet mee . Scheld maar lekker door .quote:
Ook dit heeft dus niets met FOK! te maken, die staat erbuiten. speelt zich niet op FOK! afquote:Op zondag 3 februari 2013 12:27 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Prima hoor mij heb je er niet mee . Scheld maar lekker door .
Laat alleen maar zien wat voor niveau iets heeft..
Luister zelf toch nooit.
Ik poste hier niets en wordt toch dagelijks uitgescholden![]()
![]()
![]()
Net als dotteke daar steeds uitgescholden wordt..
Ga vooral zo door laat zien waar je voor staat en hoe het eraan toe gaat![]()
![]()
![]()
![]()
Mij hoor je er verder niet over meer...
Als Dot hier post komt Jacq ookquote:Op zondag 3 februari 2013 12:27 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Luister zelf toch nooit.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ook dit heeft dus niets met FOK! te maken, die staat erbuiten. speelt zich niet op FOK! af
kuch kuchquote:Op zondag 3 februari 2013 12:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als Dot hier post komt Jacq ook![]()
Geen idee of er gescholden is, was er zelf vrijdagavond niet en gisteren pas later, toen is er iig niet gescholden![]()
Je bent iig zelf iets meer van ut schelden dan ik Jacq
Maar toch speelt het zich hier niet af maar bij Ustream, luister dan niet, maar ga niet klagen op FOK!quote:Op zondag 3 februari 2013 12:32 schreef jacqhassel het volgende:
[..]![]()
echt wel heeft toch hier topic over zijn stream... wel ff blijven opletten he
Het luistert niet, het kijkt niet en het zal ze jeuken, maar het weet allesquote:Op zondag 3 februari 2013 12:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar toch speelt het zich hier niet af maar bij Ustream, luister dan niet, maar ga niet klagen op FOK!
wat zeuren jullie dan hier,je komt er nooit,en uitgescholden????????denk dat je verkeerd bent ingelicht.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:27 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Luister zelf toch nooit.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
psst je was werken toch (advokaad geworden in dag tijd)quote:Op zondag 3 februari 2013 12:38 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Het luistert niet, het kijkt niet en het zal ze jeuken, maar het weet alles
ben je niet slimmer of hou jij je dom deze topic linkt ernaar dus dat.. dan mag je erover posten he. jip janneke taal ff speciaal voor jouquote:Op zondag 3 februari 2013 12:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar toch speelt het zich hier niet af maar bij Ustream, luister dan niet, maar ga niet klagen op FOK!
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:38 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
psst je was werken toch (advokaad geworden in dag tijd)
Dit is dus ook een steek, niet zo onschuldig doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:38 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
psst je was werken toch (advokaad geworden in dag tijd)
quote:
je kunt gewoon lezen hoor daarquote:
Thanks, but no thanks.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:41 schreef Goofy16 het volgende:
kom er lezen ,kan je doen zonder inloggen.![]()
hoe meer zielen hoe meer vreugd
Mjah daar zal niet veel gebeuren als hij twee keer per week even op stream zit.quote:
Met koek en zopie op het balkonquote:Op zondag 3 februari 2013 12:41 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
kom er lezen ,kan je doen zonder inloggen.![]()
hoe meer zielen hoe meer vreugd
jullie?????quote:Op zondag 3 februari 2013 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks, but no thanks.
Ik hou het wel bij FOK!. Jullie zouden er slim aan doen die twee zaken ook gescheiden te houden ...
Het leuke is dat als je over een paar maanden weer kijkt de kampen compleet door elkaar geshuffeld zijn en men elkaar nog steeds voor rotte vis aan het uitmaken is.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:45 schreef Copycat het volgende:
Iedereen springt imo als een gek op elkaar. Ik hou echt niet uit elkaar wie in welk kamp zit.
ik zit niet in een kamp,ik zit lekker thuis,dat hokjes duwen ben ik niet zo vanquote:Op zondag 3 februari 2013 12:45 schreef Copycat het volgende:
Iedereen springt imo als een gek op elkaar. Ik hou echt niet uit elkaar wie in welk kamp zit.
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:39 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ben je niet slimmer of hou jij je dom deze topic linkt ernaar dus dat.. dan mag je erover posten he. jip janneke taal ff speciaal voor jou
Nee je komt met privé info, werken en advocaat? Laat eens zien dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:46 schreef jacqhassel het volgende:
als dot post kom ik ook![]()
als een van ons post komt heel ........ of onstream uitgescholden. pot verwijt ketel.. succes ermee verders heb mijn zegje gedaan over de stream op het goede draadje
Je bent het nog steeds niet verleerd, he doorzeuren!quote:Op zondag 3 februari 2013 12:46 schreef jacqhassel het volgende:
als dot post kom ik ook![]()
als een van ons post komt heel ........ of onstream uitgescholden. pot verwijt ketel.. succes ermee verders heb mijn zegje gedaan over de stream op het goede draadje
Vol verbazing kijk ik ernaar. Volwassen mensen zijn het toch?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:46 schreef pullup het volgende:
Het leuke is dat als je over een paar maanden weer kijkt de kampen compleet door elkaar geshuffeld zijn en men elkaar nog steeds voor rotte vis aan het uitmaken is.
mijn post was in het algemeen hoor Poezewoes, nu qwuot je me met een andere postquote:
Sollyquote:Op zondag 3 februari 2013 12:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn post was in het algemeen hoor Poezewoes, nu qwuot je me met een andere post
ja oke. maar het was niet tegen haar het was in algemeen, dus heb het ff recht gezetquote:
Dat is al zo vanaf de gouden kooi heb ik begrepen!quote:Op zondag 3 februari 2013 12:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Het leuke is dat als je over een paar maanden weer kijkt de kampen compleet door elkaar geshuffeld zijn en men elkaar nog steeds voor rotte vis aan het uitmaken is.
Ik las je verzoekje terugquote:Op zondag 3 februari 2013 13:32 schreef Toverheks het volgende:
Nu bij Wim op stream kun je luisteren naar de wedstrijden
ppffffftttt gewoon jaloers dat wij het beste cluplied hebben van Nederland en omstrekenquote:
Dan maar jaloers, als tie maar niet gedraaid wordtquote:Op zondag 3 februari 2013 13:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ppffffftttt gewoon jaloers dat wij het beste cluplied hebben van Nederland en omstreken
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:38 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Het luistert niet, het kijkt niet en het zal ze jeuken, maar het weet alles
Gewoon links en Rechts , niet zo erg moelijk toch ?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:45 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:08 schreef pullup het volgende:
Voor iemand die een keer per week plaatjes draait is hij ineens best veel online.
Hij ziet zijn kans om de opengevallen plek van opa in te nemen waarschijnlijk
Kijk jij hebt het doorquote:Op zondag 3 februari 2013 16:08 schreef pullup het volgende:
Voor iemand die een keer per week plaatjes draait is hij ineens best veel online.
Dat noemen ze een "dood spelmoment"quote:Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kijk jij hebt het door![]()
Zelfs de man die niet.. enz zit er ook
Weer de OP niet gelezen?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:08 schreef pullup het volgende:
Altijd gezellig bij Wimquote:Op zondag 3 februari 2013 16:17 schreef Poezewoes het volgende:
Wiem zwaait gezellig naar zijn fans.
[ afbeelding ]
foto Selam
Wat een gezellige zwaaier!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:17 schreef Poezewoes het volgende:
Wiem zwaait gezellig naar zijn fans.
[ afbeelding ]
foto Selam
Het ziet er eerder uit alsof hij bierblikjes naar zijn smoel geworpen krijgtquote:
Weet ik niet ze vroeg het mijquote:Op zondag 3 februari 2013 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Het ziet er eerder uit alsof hij bierblikjes naar zijn smoel geworpen krijgt
En waarom post Selam die cap niet zelf![]()
Geen idee hoe het moet , maakt het wat uit ?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Het ziet er eerder uit alsof hij bierblikjes naar zijn smoel geworpen krijgt
En waarom post Selam die cap niet zelf![]()
Alleen als je het zelf wil plaatsen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:33 schreef selam het volgende:
[..]
Geen idee hoe het moet , maakt het wat uit ?
Ik had het indd gevraagt aan Poezewoesquote:Op zondag 3 februari 2013 16:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen als je het zelf wil plaatsen.
Saaie vent istquote:Op zondag 3 februari 2013 16:41 schreef 5thencounter het volgende:
Op de Wat eet Wiem vandaagvraag.. BroodjeHamMaarnie inbeeld, tss gaat 'm niet worden zo!![]()
[ afbeelding ]
Hij doet het er gewoon om.quote:
Klopt, Wiem valt af...quote:Op zondag 3 februari 2013 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij doet het er gewoon om.![]()
Dit hele Copycat gedrag van de succesnummers van opa is te obvious
Dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je al andere streams op het oog?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar ook een rustgevend gevoel, dat ook deze "kandidaat" afgeschreven kan worden...
We moeten door zou eehhhh.... dinges zeggenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar ook een rustgevend gevoel, dat ook deze "kandidaat" afgeschreven kan worden...
Ik niet, ik ben een consument geen producer...quote:Op zondag 3 februari 2013 17:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb je al andere streams op het oog?
Nenene,, geen poesjes olifantjes koningsplein en vliegend spul...quote:
Wiem draait al 3 jaar in het weekendquote:Op zondag 3 februari 2013 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je nagaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wiem draait al 3 jaar in het weekend![]()
Neequote:
Nou vraag net bij Wim reggae nummer voor je aanquote:
Je bent er ooit geweest zelfsquote:
Zeker, maar dt was niet de nee.quote:
Nee, me quote was verkeerdquote:
Welk nummer wil je graag horen Pullup?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:32 schreef pullup het volgende:
Poezewoest gaat altijd linksaf als je gewoon rechtdoor wil gaan. Lastig om te volgen af en toe want het is redelijk standaard postgedrag.
Ging niet om een nummer Poezewoesquote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Welk nummer wil je graag horen Pullup?
Zetten jullie I've got soul van Carlton @ the Shoes maar op dat doe ik ook net.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Welk nummer wil je graag horen Pullup?
Linksaf hèquote:
Nee had bij Wim plaatje aangevraagt voor Pullup!quote:
Wij 'jullie' draaien nietquote:Op zondag 3 februari 2013 19:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Zetten jullie I've got soul van Carlton @ the Shoes maar op dat doe ik ook net.
Dan mag poezewoest het zelf opzettenquote:
Wim heeft het nummer gedraaidquote:Op zondag 3 februari 2013 19:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan mag poezewoest het zelf opzettendaar ben ik heel makkelijk in
Top, ik ookquote:
Er is weer een kloon bezig , net aan gemeld dusquote:Op zondag 3 februari 2013 21:37 schreef Goofy16 het volgende:
ach is het weer zover?
de kleuterklas geopend
ja zoals er zoveel op de rls rondlopen.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef selam het volgende:
[..]
Er is weer een kloon bezig , net aan gemeld dus
Precies Margo !quote:Op zondag 3 februari 2013 22:05 schreef cokedrinker het volgende:
[..]
degene die dit hier plaats is zelf heel erg ziek lijkt mij
Margoquote:
dit heeft margo niet getypt hoor selam,ik haal margo gelukkig niet naar beneden.maar ik weet wie het is dat welquote:
Dat weet ik wel cokedrinker , ook ik doe zulks nietquote:Op zondag 3 februari 2013 22:10 schreef cokedrinker het volgende:
[..]
dit heeft margo niet getypt hoor selam,ik haal margo gelukkig niet naar beneden.maar ik weet wie het is dat wel
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:10 schreef cokedrinker het volgende:
[..]
dit heeft margo niet getypt hoor selam,ik haal margo gelukkig niet naar beneden.maar ik weet wie het is dat wel
we weten allemaal wie het heeft gedaan,alleen durft ze niet met eigen naam hier te komen,onee daar heeft ze een ban op.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:14 schreef cokedrinker het volgende:
een normaal mens doet ook normaal op de chat,maar dat heeft ze nooit gekunt,meer zeg ik er niet over.
Ja juist cokedrinker !quote:Op zondag 3 februari 2013 22:05 schreef cokedrinker het volgende:
[..]
degene die dit hier plaats is zelf heel erg ziek lijkt mij
Ze denkt flink te zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 22:16 schreef cokedrinker het volgende:
moet eigenlijk wel lachen,want nu ze gedumpt is komt ze weer met een andere nicknaam.
dat komt omdat ze geen volgelingen meer heeft,ja een handjevol die net zo verrot zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:16 schreef cokedrinker het volgende:
moet eigenlijk wel lachen,want nu ze gedumpt is komt ze weer met een andere nicknaam.
Ja en dan ga je deze dingen doenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:18 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
dat komt omdat ze geen volgelingen meer heeft,ja een handjevol die net zo verrot zijn.
Beetje dom . nou cokedrinker heel erg domquote:Op zondag 3 februari 2013 22:21 schreef cokedrinker het volgende:
is goed hoor,maxima zou zeggen....een klein beetje dom lol selam.
Ja toch mootiequote:Op zondag 3 februari 2013 22:23 schreef mootie het volgende:
Wat zijn jullie het allemaal fijn eens![]()
Iemand al een TR geplaatst?
meerderequote:Op zondag 3 februari 2013 22:23 schreef mootie het volgende:
Wat zijn jullie het allemaal fijn eens![]()
Iemand al een TR geplaatst?
Je hebt geen idee wat een TR is, hè?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:26 schreef selam het volgende:
Het heeft alleen nks met Wim ze muziek te maken
Ik denk dat de aanvulllende informatie in de andere TR echt essentieel wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |