En we kunnen weer plaatjes aan vragenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:47 schreef Margo37 het volgende:
Ow moest een 2 achter, kan iemand van de mods dat ff doen? Dank alvast
Ken der ook 1 die een zak over der kop doetquote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Gedumd het volgende:
En gisteren was het zowaar kerst in huize wiem ,alles voor de aandacht !![]()
[ afbeelding ]
HUH? dacht dat jij niet meer op Fok zou posten.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef Gedumd het volgende:
[..]
HUH? dacht dat jij niet meer op Fok zou posten.
Ik snap het Goofyquote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ligt eraan welke er in gelogd is op het moment.
Wiem is een opa in de dopquote:Op maandag 28 januari 2013 17:50 schreef Jian het volgende:
Is die Wiem eigenlijk opa, ik bedoel dat praat wat makkelijker
Jaquote:Op maandag 28 januari 2013 17:50 schreef Jian het volgende:
Ga naar ze chat en vraag het hem gewoonquote:Op maandag 28 januari 2013 17:50 schreef Jian het volgende:
En deze beweegt nog meer ook geloof ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Scrut wordt volgens mij helemaal blij als ie ziet dat er een nieuwe opa is
Het lijkt me wel een darttypequote:Op maandag 28 januari 2013 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
En deze beweegt nog meer ook geloof ik.
Hij moet in ieder geval steeds naar de platenkast
Wel een slechte dan want hij is nog lang niet dik genoeg.quote:
Tis een beetje type Coos Stompè, veel lullen, weinig vullenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel een slechte dan want hij is nog lang niet dik genoeg.
herstel; Opa Wiemquote:Op maandag 28 januari 2013 17:57 schreef Damya het volgende:
Wiem is Wiem en daar is het altijd gezellig
Top, wanneer kunnen we van deze heerlijkheid genieten ?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:57 schreef Damya het volgende:
Zo is het mee eensquote:Op maandag 28 januari 2013 17:57 schreef Damya het volgende:
OP lezenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Top, wanneer kunnen we van deze heerlijkheid genieten ?
En wat voor eenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is vast een hint, uhhhh, hij heeft ook een stoel
Ah ,quote:
En ook belangrijk, is er een "oma" die opa Wiem commandeert?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:00 schreef pullup het volgende:
Opa was altijd om een uur of 5 online![]()
Kan Wiem dat ook, houd Wiem van haring, is Wiem een beetje van het schopt ze de tyfus type ?
Allemaal vragen die we hoop ik zo snel mogelijk beantwoord krijgen
Ja, Margo.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:01 schreef Jian het volgende:
En ook belangrijk, is er een "oma" die opa Wiem commandeert?
Alle bijfiguren zijn ook essentieel voor een succesvol streamavontuur jaquote:Op maandag 28 januari 2013 18:01 schreef Jian het volgende:
[..]
En ook belangrijk, is er een "oma" die opa Wiem commandeert?
Geen idee, hij zuipt wel net zoveel als die ouwe.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:02 schreef Copycat het volgende:
Is Wiem ook lichtelijk racistisch van aard?
Ik zeg maar even niks.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:03 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel honden gaan er bij Wiem per jaar doorheen?
En papegaaien?
Zal ze dan weer met van die mooie, professioneel-ogende merchandisespulletjes komen?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:03 schreef Jian het volgende:
PB springt straks ook en gat in de lucht, een nieuwe opa, wat heerlijk!
quote:
En een eigen forumquote:Op maandag 28 januari 2013 18:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ze dan weer met van die mooie, professioneel-ogende merchandisespulletjes komen?
Jaaa, met vrije toegang en zulksquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]Als kanker een beeldje was dan had het er zo uitgezien.
![]()
In before Jian
Ik wist dat je hier meer over kon vertellen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:09 schreef Jian het volgende:
[..]Ganesha, zoon van Shiva en Parvati, je begeleider op je levensreis,, ga je schamen en hoed je voor de woede van zijn vader, de heer van het universum, Shiva, pullup
God van de zakenmensen ook wel, staat voor een nieuw begin, wordt vaak geschonken, wanneer iemand iets nieuws begint, een nieuwe stap in het leven zeg maar, nieuw huis, nieuwe baan, dat soort zaken. Ik denk ik vermeld het even, weet je meteen een kadootje als iemand in zo'n situatie komt.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wist dat je hier meer over kon vertellen.
Mooi is het ding nog steeds niet maar ik kan dit waarderen.![]()
Not that shit again.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:12 schreef Jian het volgende:
IK heb op eens beeld van een moeilijk kijkende en kreunende Gert, die hier nu meeleest
Daar zit natuurlijk zo'n mooi verhaal achterquote:Op maandag 28 januari 2013 18:11 schreef Copycat het volgende:
En hij blijft een lelijke vent met te veel armen en een olifantenkop.
Ik weet het, maar hij blijft lelijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef Jian het volgende:
Daar zit natuurlijk zo'n mooi verhaal achter
Mooi verhaal of niet, zo'n kerel wil je niet in je bed aantreffen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk zo'n mooi verhaal achter
Ken jij Wiem?quote:
Alhoewel ik Shiva mediterend of als Nataraj (de danser) mooier vind, vind ik Ganesh absoluut niet lelijk, ik kan die uitingen wel waarderen, ik heb ook wel iets met olifanten, maar ja, kwestie van smaak natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet het, maar hij blijft lelijk.
Hij doet het met Margo en hij draait plaatjes. Meer weet ik niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken jij Wiem?
Ik ben geïntrigeerd door die naam. Is het een officiële, een bijnaam of een foutje?
Hij heeft wel 2 slurvenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Mooi verhaal of niet, zo'n kerel wil je niet in je bed aantreffen.
Okee, waarom heet deze opa, Wiem? iemand?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:20 schreef pullup het volgende:
Cc stelt de goede vragenHet eerste waar nu duidelijkheid in moet komen is waarom hij Wiem heet
![]()
Ik houd er nu eenmaal van om de dingen geordend aan te pakken
Oh, hij doet het met Margo. Dat schiet al aardig op dan qua info en verklaart het eea.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij doet het met Margo en hij draait plaatjes. Meer weet ik niet.
Maar er is ongetwijfeld een duister verleden!
Het is ook nooit goed bij mootiequote:
vrijwillig of wordt ie gedwongen?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij doet het met Margo en hij draait plaatjes. Meer weet ik niet.
dat moet dan wel, jaquote:Maar er is ongetwijfeld een duister verleden!
Hj zit natuurlijk niet voor niets in die donkere kelder.quote:
ik denk dat Margo anders haar honden op hem afstuurtquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:30 schreef beequeen het volgende:
Het is wachten op de glitterplaatjes.
Vind het wel meevallen...tot nu toe!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:31 schreef Toverheks het volgende:
ik vind het nu al een trieste vertoning wat ik van sommige lees, echt nooit in het Topic van Wim en wie lees ik weer
mag geen namen noemen maar jongens en meisjes, ga eens ergens anders rellen
![]()
Wiem is volgens mij niet zo vroeg oud als Opa.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:30 schreef Jian het volgende:
Jaaaah, Free Wiem![]()
mogen we eigenlijk Wiem zeggen, of is het opa Wiem, ik bedoel, ik wil niet brutaal zijn, zo bij de kennismaking.
Rellenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:31 schreef Toverheks het volgende:
ik vind het nu al een trieste vertoning wat ik van sommige lees, echt nooit in het Topic van Wim en wie lees ik weer
mag geen namen noemen maar jongens en meisjes, ga eens ergens anders rellen
![]()
Door kukelgeval gisterquote:Op maandag 28 januari 2013 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Rellenhet is oprechte interesse voor een apart fenomeen wat vandaag ineens opvallend gepushed werd door Margo
het is Wim voor mijquote:Op maandag 28 januari 2013 18:35 schreef Jian het volgende:
Heks zegt dat ie Wim heet, het is toch Wiem? Wim is zo saai
Vooral omdat zijn vrouw voor FC Twente is, mooi toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Jian het volgende:
PSV-er, nou daar kunnen we nog wel lol aan beleven met Ome Wiem
hij ziet er iets minder fanatiek uit dan die wat oudere wat voetbal dingetjes betreftquote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Jian het volgende:
Maar waarom is het dan Wiem voor de anderen ?quote:
Jian, geloof me Wim is meer dan Oke, maar als het over AJAX gaat is er niet met hem te babbelenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Jian het volgende:
sssst, een beetje zachtjes, maar ik hoor net dat die vrouw nogal een bitch is, die heeft 'm schijnbaar opgesloten in die kelderquote:Op maandag 28 januari 2013 18:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vooral omdat zijn vrouw voor FC Tente is, mooi toch?
dat moet je hun vragen, misschien de tongval, zijn boeren hequote:Op maandag 28 januari 2013 18:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar waarom is het dan Wiem voor de anderen ?
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
sssst, een beetje zachtjes, maar ik hoor net dat die vrouw nogal een bitch is, die heeft 'm schijnbaar opgesloten in die kelder
ja, ik ga ook even kijken, ben benieuwdquote:Op maandag 28 januari 2013 18:40 schreef Toverheks het volgende:
maar ik ga even naar de Koningingeloof dat Wim niets met het koningshuis heeft, ja ja weet het dat is een minpuntje, maar dat kan zijn ega wel even vertellen
Ik ben ook bang dat we alleen Margo te spreken krijgen in dit topicquote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
sssst, een beetje zachtjes, maar ik hoor net dat die vrouw nogal een bitch is, die heeft 'm schijnbaar opgesloten in die kelder
Die gaat met Noah en Sarah op pad, ff kijken op wie ik ze af kan sturenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:40 schreef Toverheks het volgende:
maar ik ga even naar de Koningingeloof dat Wim niets met het koningshuis heeft, ja ja weet het dat is een minpuntje, maar dat kan zijn ega wel even vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |