En we kunnen weer plaatjes aan vragenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:47 schreef Margo37 het volgende:
Ow moest een 2 achter, kan iemand van de mods dat ff doen? Dank alvast
Ken der ook 1 die een zak over der kop doetquote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Gedumd het volgende:
En gisteren was het zowaar kerst in huize wiem ,alles voor de aandacht !![]()
[ afbeelding ]
HUH? dacht dat jij niet meer op Fok zou posten.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef Gedumd het volgende:
[..]
HUH? dacht dat jij niet meer op Fok zou posten.
Ik snap het Goofyquote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ligt eraan welke er in gelogd is op het moment.
Wiem is een opa in de dopquote:Op maandag 28 januari 2013 17:50 schreef Jian het volgende:
Is die Wiem eigenlijk opa, ik bedoel dat praat wat makkelijker
Jaquote:Op maandag 28 januari 2013 17:50 schreef Jian het volgende:
Ga naar ze chat en vraag het hem gewoonquote:Op maandag 28 januari 2013 17:50 schreef Jian het volgende:
En deze beweegt nog meer ook geloof ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Scrut wordt volgens mij helemaal blij als ie ziet dat er een nieuwe opa is
Het lijkt me wel een darttypequote:Op maandag 28 januari 2013 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
En deze beweegt nog meer ook geloof ik.
Hij moet in ieder geval steeds naar de platenkast
Wel een slechte dan want hij is nog lang niet dik genoeg.quote:
Tis een beetje type Coos Stompè, veel lullen, weinig vullenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel een slechte dan want hij is nog lang niet dik genoeg.
herstel; Opa Wiemquote:Op maandag 28 januari 2013 17:57 schreef Damya het volgende:
Wiem is Wiem en daar is het altijd gezellig
Top, wanneer kunnen we van deze heerlijkheid genieten ?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:57 schreef Damya het volgende:
Zo is het mee eensquote:Op maandag 28 januari 2013 17:57 schreef Damya het volgende:
OP lezenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Top, wanneer kunnen we van deze heerlijkheid genieten ?
En wat voor eenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is vast een hint, uhhhh, hij heeft ook een stoel
Ah ,quote:
En ook belangrijk, is er een "oma" die opa Wiem commandeert?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:00 schreef pullup het volgende:
Opa was altijd om een uur of 5 online![]()
Kan Wiem dat ook, houd Wiem van haring, is Wiem een beetje van het schopt ze de tyfus type ?
Allemaal vragen die we hoop ik zo snel mogelijk beantwoord krijgen
Ja, Margo.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:01 schreef Jian het volgende:
En ook belangrijk, is er een "oma" die opa Wiem commandeert?
Alle bijfiguren zijn ook essentieel voor een succesvol streamavontuur jaquote:Op maandag 28 januari 2013 18:01 schreef Jian het volgende:
[..]
En ook belangrijk, is er een "oma" die opa Wiem commandeert?
Geen idee, hij zuipt wel net zoveel als die ouwe.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:02 schreef Copycat het volgende:
Is Wiem ook lichtelijk racistisch van aard?
Ik zeg maar even niks.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:03 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel honden gaan er bij Wiem per jaar doorheen?
En papegaaien?
Zal ze dan weer met van die mooie, professioneel-ogende merchandisespulletjes komen?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:03 schreef Jian het volgende:
PB springt straks ook en gat in de lucht, een nieuwe opa, wat heerlijk!
quote:
En een eigen forumquote:Op maandag 28 januari 2013 18:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ze dan weer met van die mooie, professioneel-ogende merchandisespulletjes komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |