Tja, met 'ze interwebz' binnen handbereik is het natuurlijk snel checken wat je lp'tjes moeten kosten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Klopt. Helaas is dat steeds minder.
De zaken die overblijven weten het meestal maar al te goed.
waar haal je zo'n kast vandaan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:09 schreef Ruudboy het volgende:
Ik heb eindelijk de muziek-kast die ik al jaren nodig had
Alleen is hij meteen al weer vol... tijd voor wat opruimwerk...
Wantslist? Ik kan thuis even kijken, die voor je vrouw heb ik volgen mij beide liggen, die weg mogen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn discogs wantlist:
http://www.discogs.com/wantlist?user=Ceased2be
Kinderen voor Kinderen en Nana Mouskouri zijn voor mijn vrouw
O dat zou helemaal geweldig zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:15 schreef slangpie het volgende:
[..]
Wantslist? Ik kan thuis even kijken, die voor je vrouw heb ik volgen mij beide liggen, die weg mogen.
gecorrigeerdquote:Op maandag 25 februari 2013 16:32 schreef Amoeba het volgende:
Je plaatje doet dom. Of is dat geel alles?
Khad hem ook vorige week ontvangen.. en zit nog altijd in de seal en staat al zelfs in de kastquote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef ttgek het volgende:
Afgelopen weekend de Limited Edition opgehaald van AMOK - Atoms for Peace, heel vet album en lekkere zware platen!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef Ceased2Be het volgende:
Gisteren binnengekregen, de nieuwe Autechre:
[ afbeelding ]
Met een 6,9 op Pitchfork ja?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef RonB79 het volgende:
[..]
Khad hem ook vorige week ontvangen.. en zit nog altijd in de seal en staat al zelfs in de kastIk geloof dat dit een gevalletje "investering voor later" wordt... Heb ook al de limited cd dus de muziek heb ik hoe dan ook.
Dat gaat voor mij al niet meer lukken, aangezien ik de cd die erbij zat al heb weggegeven aan een vriendquote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef RonB79 het volgende:
[..]
Khad hem ook vorige week ontvangen.. en zit nog altijd in de seal en staat al zelfs in de kastIk geloof dat dit een gevalletje "investering voor later" wordt... Heb ook al de limited cd dus de muziek heb ik hoe dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |