Amazing hoeveel ze dan op het forum kan zijn. Coolquote:
Gelukkig kun je wel op het forum komen kijken toch?quote:
Byequote:Op maandag 28 januari 2013 15:45 schreef Stuart het volgende:
Het was gezellig, thanks
* Stuart moet weer aan het werk
Tot vanavond mensen![]()
Ja!quote:Op maandag 28 januari 2013 16:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeker, al plannen voor het weekend?
Goed werk jongenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Stageverslag is af, morgen inleveren
belangrijke afspraak?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:10 schreef Studeur het volgende:
Fuck maandag inderdaad, net wakker terwijl ik naar Leiden had gemoeten
Een hele coole vriend helemaal uit Limburg komt hierheen. Komt maar 3 of 4x in het jaar dus, heb r wel zin in.quote:
aawh dat is wel supertofquote:Op maandag 28 januari 2013 16:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Een hele coole vriend helemaal uit Limburg komt hierheen. Komt maar 3 of 4x in het jaar dus, heb r wel zin in.
Nog wel ff bedenken wat te doen enzo
hij neemt wss ook zijn vriendin mee
Jawel maar ik ontmoet dr voor het eerst. Ze praat als een Limburgerquote:Op maandag 28 januari 2013 16:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawh dat is wel supertof
Gezellig! Is ze aardig of weet je dat niet?
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:28 schreef nodig het volgende:
haha, maandag is leuk jongens, lekker weinig school hehe.
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb volgende week pas weer echt school
Hee, goeiequote:Op maandag 28 januari 2013 16:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb volgende week pas weer echt school
bleeehquote:Op maandag 28 januari 2013 16:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Morgen alleen naar school om dat stageverslag in te leveren, daarna weer weg en nog lekker de hele week vrij.
geluksvogel!quote:Op maandag 28 januari 2013 16:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Morgen alleen naar school om dat stageverslag in te leveren, daarna weer weg en nog lekker de hele week vrij.
Ik heb vandaag mijn langste dag met de minste lesurenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:28 schreef nodig het volgende:
haha, maandag is leuk jongens, lekker weinig school hehe.
Dan ben je niet meer moe.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:51 schreef msacras het volgende:
[..]
meh nee, geen lekkere koffie thuis + teveel cafeïne is niet verstandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |