Daar ben ik het met je eens, de meme's zijn in het engels het leukst. Máár ik heb het over foto's bijvoorbeeld zonder tekst. Ik bedoel dat zou ook best in het nederlands moeten kunnen. Ik weet zeker dat er vast wel een grappige is in nederlandquote:Op maandag 28 januari 2013 15:29 schreef NanKing het volgende:
Nederlandse websites die zoiets na willen doen falen eik altijd.
Blijf gewoon bij 9gag of reddit. Zulke grapjes kun je vaak niet leuk vertalen.
Nedermeme is zwaar rasistisch, gaat echt eenbeetje te ver....quote:Op maandag 28 januari 2013 15:35 schreef Dimens het volgende:
Le Nedermeme is zo ongeveer wel Le beste wat je in Le Nederlands kan krijgen.
Het is een Hongkongse sitequote:Op maandag 28 januari 2013 15:09 schreef janpeter11 het volgende:
Hello everybody!!
Ik zat een tijdje geleden te kijken op 9gag; dat is een Amerikaanse website waar ze gebruikers grappige foto's laten uploaden. Ik vind deze foto's zelf erg leuk en ik denk jullie ook!
Nu is mijn vraag, Is er geen Nederlandse site die dit soort dingen doet? Ik heb er 2 gevonden via google eentje heet extreemgrappig en eentje heet nedermeme alleen deze zijn lang niet grappig als 9gag. Kennen jullie nog website's die dit soort dingen doen?
Greetz!
Wat vind je van http://www.grappigefoto.nl ? Skoften is inderdaad ook leuk ja!quote:Op maandag 28 januari 2013 16:46 schreef Bitterlemon het volgende:
Nedermeme, veel triester wordt het niet.
Voor leuke plaatjes heb je sites als www.skoften.net, maar het beste is natuurlijk altijd Onzin voor je leven!.
Zo lang bestaat internet nou ook weer niet...quote:Op maandag 28 januari 2013 17:14 schreef Orbox het volgende:
Verschrikkelijk, dat 9GAG.
Pure verloedering van wat ooit internethumor was.
Neuh... Sinds de jaren 50/60 zo'n beetje bestaat het systeem wat uitgegroeid is tot het huidige internet. Is inderdaad, ten opzichte van de leeftijd van onze aardkloot, niet zo lang nee.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef janpeter11 het volgende:
[..]
Zo lang bestaat internet nou ook weer niet...
Maar wat vind jij echt grappig dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:34 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Neuh... Sinds de jaren 50/60 zo'n beetje bestaat het systeem wat uitgegroeid is tot het huidige internet. Is inderdaad, ten opzichte van de leeftijd van onze aardkloot, niet zo lang nee.
Imgur is toch gewoon een mooie host i.p.v. Imageshack?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:38 schreef Dimens het volgende:
Ooit had je Imgur en daar stonden ook veel leuke plaatjes. Maar nu is het een self pity attention whore banana for scale kitten box all the feelings site geworden en is hetgeen wat daadwerkelijk grappig is alleen nog te vinden tussen de plaatjes van vorig jaar.
Doet dat er toe?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:36 schreef janpeter11 het volgende:
[..]
Maar wat vind jij echt grappig dan?
Imgur is meer dan dat.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Imgur is toch gewoon een mooie host i.p.v. Imageshack?
Ja tuurlijk, mijn hele doel van dit topic is om te kijken wat ook andere mensen nou leuk vindenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Imgur is toch gewoon een mooie host i.p.v. Imageshack?
[..]
Doet dat er toe?
Op 9GAG staan gerust leuke dingen, mijn probleem met 9GAG is juist dat ze alles nakken van andere sites en een balkje onderaan zetten zodat het lijkt alsof ze leuk en creatief zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:41 schreef janpeter11 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, mijn hele doel van dit topic is om te kijken wat ook andere mensen nou leuk vinden
Als je je daar al druk over kan makenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:01 schreef Orbox het volgende:
[..]
Op 9GAG staan gerust leuke dingen, mijn probleem met 9GAG is juist dat ze alles nakken van andere sites en een balkje onderaan zetten zodat het lijkt alsof ze leuk en creatief zijn.
Er is user-made content maar veel wordt klakkeloos geknipt en geplakt van andere sites zonder enige credit. Ik erger me er gewoon aan want... eeh. Gewoon.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je je daar al druk over kan makenJuist relaxt dat alles wordt verzamelt. Wordt toch gewoon door users gesubmit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |