Ja maar dat zijn altijd vrij minieme percentages. Ik weet niet of Mr. Yellow nog iets van een leuk percentage heeft weten te bedingen.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me wel dan, eigen jeugd sowieso
Blijkt maar weer eens uit dat hij die stap ook prima hier had kunnen maken. Alsof hij echt zoveel beter is geworden in dat halve jaartje dat hij nu basisspeler is in Duitsland.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef Fuszy het volgende:
Wel een toffe transfer voor Fer. Hoeft ie zich gelijk geen zorgen te maken om Feyenoord fans
Kan voor hem nog aardig oplopen, hij heeft toch de volledige jeugd doorlopen?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn altijd vrij minieme percentages. Ik weet niet of Mr. Yellow nog iets van een leuk percentage heeft weten te bedingen.
Hij is niet beter geworden. Vind ik dan, maar misschien dat anderen het oneens zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkt maar weer eens uit dat hij die stap ook prima hier had kunnen maken. Alsof hij echt zoveel beter is geworden in dat halve jaartje dat hij nu basisspeler is in Duitsland.
Ja maar dan is het nog altijd maar maximaal 5% van het bedrag.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan voor hem nog aardig oplopen, hij heeft toch de volledige jeugd doorlopen?
Achja, voordat je begint over dat 'ritueel', kijk eerst eens naar je eigen cluppiequote:Op maandag 28 januari 2013 14:28 schreef DonRaja het volgende:
Maar nu weet ik nog niet of jullie het liedje al hebben gezongen?
En dat geldt zeker niet voor PSV.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
Woensdag is jullie bekerhoop weer vervlogen. De enige prijs die jullie tegenwoordig nog kunnen pakken
Onze laatste prijs dateert niet uit 2002 nee, om over het landskampioenschap maar te zwijgenquote:
Vergane glorie inderdaad, die wel boven jullie zijn geëindigd afgelopen seizoen...quote:Op maandag 28 januari 2013 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Achja, voordat je begint over dat 'ritueel', kijk eerst eens naar je eigen cluppie
'Hand in hand kameraden' -> jaja. Verder als dat en ' Het lied van Feyenoord', ook zo'n hoogstandje', komen ze in de Kuip niet.
Maar ja. Moet je ook niet verwachten in een stadion waar bij de helft van de mensen de kots langs de mondhoeken loopt en schuimt.
Woensdag is jullie bekerhoop weer vervlogen. De enige prijs die jullie tegenwoordig nog kunnen pakken
Van de andere kant kun je dan maar beter nu even lomp en uitdagend doen op een internetforum ja. Na woensdag zijn de praatjes weer over voor een dag of twee, vergane glorie uit Rotterdam.
Welk vak zit je woensdag?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onze laatste prijs dateert niet uit 2002 nee, om over het landskampioenschap maar te zwijgen![]()
![]()
![]()
Edit: oh wacht, jullie wonnen dat bekertje een jaar of 3 geleden. Klopt
En dat moesten jullie ook in het centrum vieren jaquote:Op maandag 28 januari 2013 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vergane glorie inderdaad, die wel boven jullie zijn geëindigd afgelopen seizoen...
Jij bent schattigquote:Op maandag 28 januari 2013 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dat moesten jullie ook in het centrum vieren ja
Hoe zielig. Tweede worden en net doen alsof je kampioen bent
Terwijl jullie na de kampioenswedstrijd tegen ons al een kampioenschap aan het vieren waren. En dan wordt je derde.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
4,5% dacht ik. Laatste jaar dat bepalend is voor de opleidingsvergoeding zat hij al in duitsland, dus die 0,5% mogen ze zelf houden daar. Komt toch neer op zo'n ¤ 450.000 dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dan is het nog altijd maar maximaal 5% van het bedrag.
In zijn geval zal dat dus nog lager uitvallen.
Je varkens roepen, ze willen eten. Vergeet je zusje niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |