Ik 19, hij 25.quote:
Hoe bedoel je dat van zal hij ook wel nee zeggen?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als hij serieus is, zal hij ook wel nee zeggen, maar umm neem aan idd dat hij het niet erg vind hoor.
Nou ja dat hij misschien zoiets heeft van dat hij je beter wil leren kennen?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef Roncevaux het volgende:
[..]
Ik 19, hij 25.
[..]
Hoe bedoel je dat van zal hij ook wel nee zeggen?
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat heeft voor mij nog nooit afbreuk gedaan aan iemand met wie ik het op langere termijn zag zitten
En een tweede of derde date?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Sex op een eerste date is voor mij alleen een optie bij vrouwen waar ik geen toekomst in zie verder, maar die ik gewoon even vol wil blaffen.
Doe ermee wat je wilt.
Dan doe je het niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef Roncevaux het volgende:
Haha okee jullie zijn wel duidelijk.
Het is meer van, als een meisje zo makkelijk in bed te krijgen is, kun je haar dan nog wel als serieuze potentiële partner zien? Ik wil gewoon niet als sletje gezien worden ofzo.
Nee precies, al vind ik een bepaald gevoel van 'klasse' wel belangrijk in een vrouw. Als ik weet dat ze met de vorige 8 dates in een jaar tijd ook allemaal naar bed geweest is zodra de mogelijkheid er was, dan vind ik dat toch jammer. Misschien een ouderwetse opvatting hoor, ben ik me van bewust...quote:Op maandag 28 januari 2013 14:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Welnee. Dat heeft voor mij nog nooit afbreuk gedaan aan iemand met wie ik het op langere termijn zag zitten in ieder geval.
Als hij je niet als serieuze potentiële partner zou zien zou hij het na één date al voor gezien houden, dus daar hoef je het niet voor te laten.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef Roncevaux het volgende:
Het is meer van, als een meisje zo makkelijk in bed te krijgen is, kun je haar dan nog wel als serieuze potentiële partner zien? Ik wil gewoon niet als sletje gezien worden ofzo.
Wat hebben jullie al wel gedaan? Is het een logische vervolgstap? Als jullie nog niet gezoend hebben kan het een beetje sletterig overkomen, aan de andere kant, het is niet de eerste date. En zelfs dan, soms klikt het gewoon in één keer heel goed. Snel seks zou voor mij in iedergeval geen reden zijn om iemand verder niet serieus te nemen.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef Roncevaux het volgende:
dat is meer een waardeoordeel dat vrouwen vooral onderling van elkaar geven...quote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef Roncevaux het volgende:
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Als hij alleen seks wil en het gevoel heeft dat dat nog kan lukken wil hij daar vast wel wat dates voor doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:40 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als hij je niet als serieuze potentiële partner zou zien zou hij het na één date al voor gezien houden, dus daar hoef je het niet voor te laten.
Kan je ook uitleggen waarom dat meer vertrouwen geeft? Dat van die spanning klopt wel ja, maar hoge spanning kan ook tot teleurstelling leiden.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:42 schreef GeertJan88 het volgende:
Ik vind het veel beter als een meisje even wacht (zeg minimaal een maand), dan blijft het spannender en heb ik meer vertrouwen in een evt toekomst.
Nou, ben ik niet helemaal met je eens hoor. Puur voor avondje seks zullen bepaalde mannen het dorpssletje misschien niet afhouden na een paar bier, maar als serieuze relatie speelt dat wel een rol denk ik. Voor mij wel iig. Heb toch liever een partner met bepaalde normen en waarden. Voor je het weet zit je met een wijf opgescheept wat op werkbezoeken met dr collega's ligt te rollebollen.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat is meer een waardeoordeel dat vrouwen vooral onderling van elkaar geven...
mannen denken niet zo
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Roncevaux het volgende:
Als je aan het daten bent met serieuze intenties, verpest je je kansen als vrouw dan als je te snel toegeeft met seks? (Zeg maar, op de 2e of 3e date?)
Het is wel een logische vervolgstap ja. Hij zegt ook wel dat het hem niet om de seks te doen is maar echt om mij, maar toch, wat anderen ook zeggen hier, hij ziet de seks wel aankomen en dat kan ook een reden zijn om door te blijven daten. Ik wil het ook wel, maar ik wil niet gebruikt worden. Het is ook niet zo dat ik met elke knul met wie ik date het bed in duik, totaal niet. Ben ook bang dat ons contact alleen maar om seks gaat draaien als je hier zo snel mee begint.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie al wel gedaan? Is het een logische vervolgstap? Als jullie nog niet gezoend hebben kan het een beetje sletterig overkomen, aan de andere kant, het is niet de eerste date. En zelfs dan, soms klikt het gewoon in één keer heel goed. Snel seks zou voor mij in iedergeval geen reden zijn om iemand verder niet serieus te nemen.
Tja.. Wat hij zegt is natuurlijk weinig waard. Een jongen die het wel alleen om seks gaat zal dat niet zeggen als hij denkt dat daardoor zijn kansen afnemen. Als je echt zeker wil zijn dat het niet alleen om seks gaat moet je langer wachten. Maar dat gaat er niet voor zorgen dat hij je ineens wel als serieuze partner gaat zien als hij dat nu niet zou doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef Roncevaux het volgende:
[..]
Het is wel een logische vervolgstap ja. Hij zegt ook wel dat het hem niet om de seks te doen is maar echt om mij, maar toch, wat anderen ook zeggen hier, hij ziet de seks wel aankomen en dat kan ook een reden zijn om door te blijven daten. Ik wil het ook wel, maar ik wil niet gebruikt worden. Het is ook niet zo dat ik met elke knul met wie ik date het bed in duik, totaal niet. Ben ook bang dat ons contact alleen maar om seks gaat draaien als je hier zo snel mee begint.
Het probleem is dat je het nooit helemaal zeker weet. Je kan wel e.e.a. afleiden uit z'n verleden als je hem wat beter kent. Denk niet dat het contact alleen maar om seks gaat draaien hoor, als zijn intenties zuiver zijn. Ergens moet je een keer de gok nemen. Desnoods wacht je nog twee dates. Denk wel dat je merkt of een man serieus is of niet aan de hoeveelheid tijd die hij erin steekt en hoeveel hij van zichzelf laat zien.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef Roncevaux het volgende:
[..]
Het is wel een logische vervolgstap ja. Hij zegt ook wel dat het hem niet om de seks te doen is maar echt om mij, maar toch, wat anderen ook zeggen hier, hij ziet de seks wel aankomen en dat kan ook een reden zijn om door te blijven daten. Ik wil het ook wel, maar ik wil niet gebruikt worden. Het is ook niet zo dat ik met elke knul met wie ik date het bed in duik, totaal niet. Ben ook bang dat ons contact alleen maar om seks gaat draaien als je hier zo snel mee begint.
Dorpsletje en iemand die bij de 3de date seks heeft met iemand waar ze serieus voor wil gaan is ook wel wat anders. Ik denk dat een imago van 'die heeft al minstens 50 mannen geneukt' wel een nadeel is om serieus genomen te worden. Een slet vind ik toch meer iemand die met regelmaat na een avondje stappen al met iemand in bed kruipt.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:46 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Nou, ben ik niet helemaal met je eens hoor. Puur voor avondje seks zullen bepaalde mannen het dorpssletje misschien niet afhouden na een paar bier, maar als serieuze relatie speelt dat wel een rol denk ik. Voor mij wel iig. Heb toch liever een partner met bepaalde normen en waarden. Voor je het weet zit je met een wijf opgescheept wat op werkbezoeken met dr collega's ligt te rollebollen.
Dit. Zelf zou ik juist argwaan hebben wanneer iemand dat zou zeggen. Ik zou dus niet zo zeer afgaan op wat hij zegt, maar waar jij je prettig bij voelt.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tja.. Wat hij zegt is natuurlijk weinig waard.
Precies. Als jullie echt verliefd op elkaar zijn en een relatie willen, zal het weinig uitmaken of je op de tweede of de zesde date met elkaar naar bed gaat. Ook kan je het van de andere kant bekijken: als hij nog in je geïnteresseerd is na de vrijpartij, dan is hij het wel waard om een relatie mee te hebben.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tja.. Wat hij zegt is natuurlijk weinig waard. Een jongen die het wel alleen om seks gaat zal dat niet zeggen als hij denkt dat daardoor zijn kansen afnemen. Als je echt zeker wil zijn dat het niet alleen om seks gaat moet je langer wachten. Maar dat gaat er niet voor zorgen dat hij je ineens wel als serieuze partner gaat zien als hij dat nu niet zou doen.
Dus je kansen nemen niet af door seks te hebben.
Ach, gebruikt worden. Zolang je er zelf ook zin in hebt is het geen 'gebruikt worden'. En ook als je met hem naar bed gaat en het word uiteindelijk toch niets... dan heb je iig 1 leuke nacht gehad samen. Zoals al eerder gezegd werd, zelfs vrouwen mogen tegenwoordig van seks houden.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef Roncevaux het volgende:
[..]
Dit dus... en mannen die het tegenovergestelde beweren zijn meestal zelf slettenquote:
telefoonseks? reallyquote:Op maandag 28 januari 2013 15:19 schreef dinosteen het volgende:
Ik vind het niet echt serieus overkomen als iemand zo snel het bed in wil. Je kunt doe dan eerst via de telefoon ofzo..
Via de telefoon?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:19 schreef dinosteen het volgende:
Ik vind het niet echt serieus overkomen als iemand zo snel het bed in wil. Je kunt beter eerst via de telefoon ofzo..
Zoals gewoonlijk. Een vent met dat gedrag is stoer, een vrouw is een hoer...quote:Op maandag 28 januari 2013 15:21 schreef Re het volgende:
Maar TS, je ziet het, er zijn nog steeds een groot percentage users hier die een vrouw een slet vinden en de man een baas ...
Ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Roncevaux het volgende:
Hoi Fok!ers![]()
Ik heb even een simpele vraag:
Als je aan het daten bent met serieuze intenties, verpest je je kansen als vrouw dan als je te snel toegeeft met seks? (Zeg maar, op de 2e of 3e date?)
Dit omdat ik nogal gek ben op een jongen waar ik nu mee date, en ik het niet wil ruïneren doordat ik mijn konijntjes gedrag niet in kan houden.![]()
Graag jullie mening!
Ahum...quote:Op maandag 28 januari 2013 15:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk. Een vent met dat gedrag is stoer, een vrouw is een hoer...
Het mag ook wel eens gezegd wordenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:18 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dit dus... en mannen die het tegenovergestelde beweren zijn meestal zelf sletten
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:19 schreef dinosteen het volgende:
Ik vind het niet echt serieus overkomen als iemand zo snel het bed in wil. Je kunt beter eerst via de telefoon ofzo..
Alle meisjes hebben een smet op het verleden zitten.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:31 schreef xenobinol het volgende:
Aan de andere kant als TS wacht met de sex en de jongen er later alsnog achter komt dat ze een onwijze slet blijkt te zijn, misschien raakt hij dan alsnog teleurgesteld omdat ze hem (zo lang) liet wachten op de sex![]()
Dat zou dan ook weer een reden kunnen zijn om bunny te dumpen, moeilijk... moeilijk
Als je echt een goede klik hebt dan is dat prima te doen en zou je hem ook wel op kunnen winden en hij jou. Moet je niet direct over beginnen eerste gewoon over andere zaken praten en dan langzaam opbouwen.quote:
Dat komt omdat je als man zijnde nog een beetje moeite moet doen om een vrouw in bed te krijgen. Een vrouw daar in tegen hoeft het alleen maar te zeggen (bij wijze van).quote:Op maandag 28 januari 2013 15:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk. Een vent met dat gedrag is stoer, een vrouw is een hoer...
Telefoonseks is toch meer iets voor mensen in een relatie die om wat voor reden dan ook niet bij elkaar in de buurt zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:36 schreef dinosteen het volgende:
[..]
Als je echt een goede klik hebt dan is dat prima te doen en zou je hem ook wel op kunnen winden en hij jou. Moet je niet direct over beginnen eerste gewoon over andere zaken praten en dan langzaam opbouwen.
Het Pleistoceenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:36 schreef dinosteen het volgende:
[..]
Als je echt een goede klik hebt dan is dat prima te doen en zou je hem ook wel op kunnen winden en hij jou. Moet je niet direct over beginnen eerste gewoon over andere zaken praten en dan langzaam opbouwen.
Waar slaat dit nou op.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:36 schreef dinosteen het volgende:
[..]
Dus omdat mannen makkelijker zijn, zijn vrouwen die vaak scoren sletjes?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:38 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dat komt omdat je als man zijnde nog een beetje moeite moet doen om een vrouw in bed te krijgen. Een vrouw daar in tegen hoeft het alleen maar te zeggen (bij wijze van).
Key and Lock.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:40 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dus omdat mannen makkelijker zijn, zijn vrouwen die vaak scoren sletjes?
Riiiiiiiiiiiight.
Neehee, voor mannen is het een prestatie als ie een meisje het bed in lult.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:40 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dus omdat mannen makkelijker zijn, zijn vrouwen die vaak scoren sletjes?
Riiiiiiiiiiiight.
Ditquote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef NanKing het volgende:
Och joh, jullie zijn geen 16 meer. En gelukkig leven we niet meer in een tijd waar de vrouwelijke lusten niet tot uiting mogen komen. Zie gewoon waar t schip strandt en leg er niet zoveel druk op.
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Neehee, voor mannen is het een prestatie als ie mooi een meisje het bed in lult.
Piet: hey lekker weer he vandaagquote:Op maandag 28 januari 2013 15:36 schreef dinosteen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:46 schreef Re het volgende:
[..]
Piet: hey lekker weer he vandaag
Truus: ja lekker weer idd, doe je broek eens uit
En vrouwen maakt het ook helemaal niks uit wie die kerel is natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Neehee, voor mannen is het een prestatie als ie een meisje het bed in lult.
Als je als man een chick wil scoren in de kroeg, moet je daar echt je best voor doen (meestal). Dus als het lukt, is het een prestatie. Als je als vrouw een kerel wil scoren, wil 90% wel. Dus, lekker makkelijk.
Je bent ook een baas als je een tentamen op de uni haalt, maar niet als je dan nog de cito-toets haalt. Dat kan iedereen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:46 schreef Re het volgende:
[..]
Piet: hey lekker weer he vandaag
Truus: ja lekker weer idd, doe je broek eens uit
Dat dus. Chicks waar je de eerste avond op mag zijn sowieso geen relatiemateriaal.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Sex op een eerste date is voor mij alleen een optie bij vrouwen waar ik geen toekomst in zie verder, maar die ik gewoon even vol wil blaffen.
Doe ermee wat je wilt.
Tuurlijk niet! Wij hebben zo weinig zelfwaarde dat we allang blij moeten zijn dat er iemand overheen wilquote:Op maandag 28 januari 2013 15:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En vrouwen maakt het ook helemaal niks uit wie die kerel is natuurlijk.
Tsjonge, hoe moeilijk is het nou om toe te geven dat het voor de gemiddelde vrouw 100 keer makkelijker is om te neuken dan voor de gemiddelde man. En dat daar dat 'idee' vandaan komt, of je het er nu mee eens bent of niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Wij hebben zo weinig zelfwaarde dat we allang blij moeten zijn dat er iemand overheen wil
maar waar zit die vertaalslag dan dat omdat het makkelijker is je dus een slet bent als je daar gebruik van maakt?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsjonge, hoe moeilijk is het nou om toe te geven dat het voor de gemiddelde vrouw 100 keer makkelijker is om te neuken dan voor de gemiddelde man. En dat daar dat 'idee' vandaan komt, of je het er nu mee eens bent of niet.
Tsjonge, hoe moeilijk is het om je in te denken dat niet alle vrouwen hetzelfde in elkaar zitten?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsjonge, hoe moeilijk is het nou om toe te geven dat het voor de gemiddelde vrouw 100 keer makkelijker is om te neuken dan voor de gemiddelde man. En dat daar dat 'idee' vandaan komt, of je het er nu mee eens bent of niet.
Ik beweer ook niet dat ik zelf relatiemateriaal ben. Doe mij maar een vrouw met klasse waar je moeite voor moet doen en niet een random chick die na 2 wijntjes in de club met je mee naar huis gaat.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:52 schreef Silenus het volgende:
Waarom niet?![]()
Je doet het zelf toch ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |