Ik 19, hij 25.quote:
Hoe bedoel je dat van zal hij ook wel nee zeggen?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als hij serieus is, zal hij ook wel nee zeggen, maar umm neem aan idd dat hij het niet erg vind hoor.
Nou ja dat hij misschien zoiets heeft van dat hij je beter wil leren kennen?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef Roncevaux het volgende:
[..]
Ik 19, hij 25.
[..]
Hoe bedoel je dat van zal hij ook wel nee zeggen?
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat heeft voor mij nog nooit afbreuk gedaan aan iemand met wie ik het op langere termijn zag zitten
En een tweede of derde date?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Sex op een eerste date is voor mij alleen een optie bij vrouwen waar ik geen toekomst in zie verder, maar die ik gewoon even vol wil blaffen.
Doe ermee wat je wilt.
Go with the flow!quote:
Dan doe je het niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef Roncevaux het volgende:
Haha okee jullie zijn wel duidelijk.
Het is meer van, als een meisje zo makkelijk in bed te krijgen is, kun je haar dan nog wel als serieuze potentiële partner zien? Ik wil gewoon niet als sletje gezien worden ofzo.
Nee precies, al vind ik een bepaald gevoel van 'klasse' wel belangrijk in een vrouw. Als ik weet dat ze met de vorige 8 dates in een jaar tijd ook allemaal naar bed geweest is zodra de mogelijkheid er was, dan vind ik dat toch jammer. Misschien een ouderwetse opvatting hoor, ben ik me van bewust...quote:Op maandag 28 januari 2013 14:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Welnee. Dat heeft voor mij nog nooit afbreuk gedaan aan iemand met wie ik het op langere termijn zag zitten in ieder geval.
Als hij je niet als serieuze potentiële partner zou zien zou hij het na één date al voor gezien houden, dus daar hoef je het niet voor te laten.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef Roncevaux het volgende:
Het is meer van, als een meisje zo makkelijk in bed te krijgen is, kun je haar dan nog wel als serieuze potentiële partner zien? Ik wil gewoon niet als sletje gezien worden ofzo.
Wat hebben jullie al wel gedaan? Is het een logische vervolgstap? Als jullie nog niet gezoend hebben kan het een beetje sletterig overkomen, aan de andere kant, het is niet de eerste date. En zelfs dan, soms klikt het gewoon in één keer heel goed. Snel seks zou voor mij in iedergeval geen reden zijn om iemand verder niet serieus te nemen.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef Roncevaux het volgende:
dat is meer een waardeoordeel dat vrouwen vooral onderling van elkaar geven...quote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef Roncevaux het volgende:
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Als hij alleen seks wil en het gevoel heeft dat dat nog kan lukken wil hij daar vast wel wat dates voor doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:40 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als hij je niet als serieuze potentiële partner zou zien zou hij het na één date al voor gezien houden, dus daar hoef je het niet voor te laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop