Zolang de film maar goed is tochquote:Op maandag 28 januari 2013 17:00 schreef Nestalgie het volgende:
een echt goede acteur kan ervoor zorgen dat je hem haat
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef sinepedraap het volgende:
Wat is elektronische muziek toch een mooie uitvinding. Van die muziek dat je helemaal in trance raakt
Hehe ik heb ook 2 albums van Crystal Castles van paar jaar geleden nogquote:
Succes!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:33 schreef OllieWilliams het volgende:
Tentamen ging beter dan verwacht!
vanavond weer door studeren voor de volgende, morgen...
fucking geniaal die 8bit blops rond 0:31quote:Op maandag 28 januari 2013 17:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hehe ik heb ook 2 albums van Crystal Castles van paar jaar geleden nogchill wel maar niet alles
Suffocation en Empathy waren chill volgens mij
T-bag uit PrisonBreak.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:00 schreef Nestalgie het volgende:
een echt goede acteur kan ervoor zorgen dat je hem haat
Oh nee daar kan ik echt niet van genietenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
fucking geniaal die 8bit blops rond 0:31psychedelischer krijg je ze niet
Het is toch nog niet begonnen?quote:
Inclusief mocroleeuw?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:26 schreef Piye het volgende:
OP ziet er weer mooi uit ondertussen.
Lion King gekeken. Bazenfilm.
Ik las dat d'r toespraak 7 uur zou beginnen. Dus ik hoopte dat iemand me op de hoogte kon houden of ze echt aftreedt of dat ze Nederland verkocht heeft aan de oliebaronnen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het is toch nog niet begonnen?
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik las dat d'r toespraak 7 uur zou beginnen. Dus ik hoopte dat iemand me op de hoogte kon houden of ze echt aftreedt of dat ze Nederland verkocht heeft aan de oliebaronnen.
[..]
Ja.Ja 7 uur ja maar ik dacht rtl 7 want mijn ned 1 2 en 3 werken neitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nieuwe ondertitel
Daar betaal je dan belasting voor.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja 7 uur ja maar ik dacht rtl 7 want mijn ned 1 2 en 3 werken neit
Ja dat zijn de enige 3 die het altijd horen te doen dus ik snap er niks van maar ja kijk er nooit dus fuck itquote:
Koningsdag.*quote:Op maandag 28 januari 2013 19:56 schreef Midnight_snack het volgende:
Zo dat gaat zeker weten een tyfusbende worden hier in de stad met koninginnedag dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |