Het is toch nog niet begonnen?quote:
Inclusief mocroleeuw?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:26 schreef Piye het volgende:
OP ziet er weer mooi uit ondertussen.
Lion King gekeken. Bazenfilm.
Ik las dat d'r toespraak 7 uur zou beginnen. Dus ik hoopte dat iemand me op de hoogte kon houden of ze echt aftreedt of dat ze Nederland verkocht heeft aan de oliebaronnen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het is toch nog niet begonnen?
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik las dat d'r toespraak 7 uur zou beginnen. Dus ik hoopte dat iemand me op de hoogte kon houden of ze echt aftreedt of dat ze Nederland verkocht heeft aan de oliebaronnen.
[..]
Ja.Ja 7 uur ja maar ik dacht rtl 7 want mijn ned 1 2 en 3 werken neitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nieuwe ondertitel
Daar betaal je dan belasting voor.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja 7 uur ja maar ik dacht rtl 7 want mijn ned 1 2 en 3 werken neit
Ja dat zijn de enige 3 die het altijd horen te doen dus ik snap er niks van maar ja kijk er nooit dus fuck itquote:
Koningsdag.*quote:Op maandag 28 januari 2013 19:56 schreef Midnight_snack het volgende:
Zo dat gaat zeker weten een tyfusbende worden hier in de stad met koninginnedag dit jaar
Oke, had niet gekeken.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee nee, pas vanaf 2014 heet het zo :p en dan op 27 april
Haha, gaaf! Je kan die poppetjes ook laten tatoeëren. Dat is helemaal die-hard.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:44 schreef Midnight_snack het volgende:
Goedenavond iedereen
[..]
Ik vind 'm leuk![]()
Dat klinkt toch een beetje raarquote:
Ehm, ze zijn wel leuk, maar leuk genoeg voor een tattoo weet ik nietquote:Op maandag 28 januari 2013 20:08 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Haha, gaaf! Je kan die poppetjes ook laten tatoeëren. Dat is helemaal die-hard.
Ik zag het ook net. Maar van mij mogen ze dat hele koningshuis afschaffen...quote:Op maandag 28 januari 2013 20:15 schreef Amarantha het volgende:
Was ik weer, ik verveel mij haha. Wel grappig dat we vanaf volgend jaar koningsdag hebben op 27 April
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zag het ook net. Maar van mij mogen ze dat hele koningshuis afschaffen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al.
Dat hele koningshuis gebeuren hoeft van mij ook niet zo nodigWoord.
Smakelijkquote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Eet nu de linker, goed te doen
Haha jij ook?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:17 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]Ook al.
Dat hele koningshuis gebeuren hoeft van mij ook niet zo nodig
Nou het enige wat ze doen is van ons jatten, ze hoeven niet eens belasting te betalen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Piye het volgende:
Koningshuis afschaffen.Alsof dat ooit gaat gebeuren.
Die ken ik ook al nietquote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Eet nu de linker, goed te doen
Haha waarom denk je dat ik ze heb? Net als noodles in cupjes. Te handig als je idd stoned bentquote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Die ken ik ook al niet![]()
Wel ideaal voor als je skaffa bent, alleen heet water en klaar!
Je hebt geschiedenis gehad toch? De uitspraak "ze mogen het koningshuis wel afschaffen" toont nogal een gebrek aan historisch besef namelijk. Buiten de discussie of het koningshuis nuttig is om, staat het simpelweg vastgelegd in de grondwet dat Nederland een monarchie is. Om dat af te schaffen moet de koning(in) akkoord gaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha jij ook?
[..]
Nou het enige wat ze doen is van ons jatten, ze hoeven niet eens belasting te betalen.
Ja, alleen die cups hebben ze hier niet. Sta je alsnog vaak te prutsen met die zakjesquote:Op maandag 28 januari 2013 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha waarom denk je dat ik ze heb? Net als noodles in cupjes. Te handig als je idd stoned bent
Ik vind de meeste ook lekkerder in cups. Sommige hebben ook gewoon andere kruiden shizzle erbijquote:Op maandag 28 januari 2013 20:27 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja, alleen die cups hebben ze hier niet. Sta je alsnog vaak te prutsen met die zakjes
Daar hoeft de koning(in) niet mee akkoord te gaan, maar 2/3'e van de 2de & 1ste kamer moet ermee akkoord gaan omdat er een grondwet moet worden veranderd. Tenslotte zijn de mensen die er op dit moment niet eens echte Nederlanders en zijn het eigenlijk dieven.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Je hebt geschiedenis gehad toch? De uitspraak "ze mogen het koningshuis wel afschaffen" toont nogal een gebrek aan historisch besef namelijk. Buiten de discussie of het koningshuis nuttig is om, staat het simpelweg vastgelegd in de grondwet dat Nederland een monarchie is. Om dat af te schaffen moet de koning(in) akkoord gaan.
Daarnaast worden koningshuizen niet afgeschaft. Ze worden met geweld omver geworpen of ze blijven gewoon zitten.
Nou in principe heeft de koning(in) nog een stem wanneer je de grondwet gaat wijzigen als ik me niet vergis. In de praktijk zetten ze natuurlijk gewoon hun handtekening onder alles wat de regering beslist, maar ik denk dat dat wel een klein beetje anders zal zijn als het om hun eigen aftreden gaat.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daar hoeft de koning(in) niet mee akkoord te gaan, maar 2/3'e van de 2de & 1ste kamer moet ermee akkoord gaan omdat er een grondwet moet worden veranderd. Tenslotte zijn de mensen die er op dit moment niet eens echte Nederlanders en zijn het eigenlijk dieven.Al dat geld van hun kan 100x beter besteed worden.
Nederland kennende gaat dat geweld nooit gebeuren.
Volgens mij kost een republiek minstens zo veel als een monarchie (geen idee of het waar, denk het gewoon). In ieder geval als we het systeem van de VS over zouden nemen. Daar krijgen presidenten die af zijn getreden hun leven lang een dikke uitkering om security etc. te betalen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha jij ook?
[..]
Nou het enige wat ze doen is van ons jatten, ze hoeven niet eens belasting te betalen.
Als dat zo zijn, waar ik overigens niet aan twijfel hoor, dan zou de 1e/2e kamer totaal nutteloos zijn want dan beslist het koningshuis nog steeds en dan is het dus geen democratie (niet dat het dat ooit is geweest aangezien iedereen die in de 1e kamer zit daar is gekomen door vriendjes-politiek).quote:Op maandag 28 januari 2013 20:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou in principe heeft de koning(in) nog een stem wanneer je de grondwet gaat wijzigen als ik me niet vergis. In de praktijk zetten ze natuurlijk gewoon hun handtekening onder alles wat de regering beslist, maar ik denk dat dat wel een klein beetje anders zal zijn als het om hun eigen aftreden gaat.
Niet meer een vrije dag dus.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Volgens mij kost een republiek minstens zo veel als een monarchie (geen idee of het waar, denk het gewoon). In ieder geval als we het systeem van de VS over zouden nemen. Daar krijgen presidenten die af zijn getreden hun leven lang een dikke uitkering om security etc. te betalen.
Verder gebeurt het toch niet dat het koningshuis wordt afgeschafd. Zelf maakt het me eerlijk gezegd geen flikker uit. Koningshuis boeit me niet, maar koninginnedag is een vrije dag en reden om flink te feesten...
Toch maar een keer wat andere supermarkten checken, ik word jaloers op jouquote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind de meeste ook lekkerder in cups. Sommige hebben ook gewoon andere kruiden shizzle erbij
Haha, ik haal noodles bij de tokoquote:Op maandag 28 januari 2013 20:37 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Toch maar een keer wat andere supermarkten checken, ik word jaloers op jou
YumYum Chicken noodles zijn goddelijkquote:Op maandag 28 januari 2013 20:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha, ik haal noodles bij de toko
Nederland is wel een indirecte democratie, maar het is ook een constitutionele monarchie ja. Maar vergeet niet dat we dat alleen zijn omdat het koningshuis zelf ooit een deel van hun macht heeft opgegeven en een grondwet heeft goed gekeurd. Ik vind het raar dat half Nederland nu dus maar gaat doen, alsof wij met z'n allen hun een plezier doen, door ze niet op water en brood te laten leven.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als dat zo zijn, waar ik overigens niet aan twijfel hoor, dan zou de 1e/2e kamer totaal nutteloos zijn want dan beslist het koningshuis nog steeds en dan is het dus geen democratie (niet dat het dat ooit is geweest aangezien iedereen die in de 1e kamer zit daar is gekomen door vriendjes-politiek).
mwah ja, maar gaat wel vervelen na een tijdjequote:Op maandag 28 januari 2013 20:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
YumYum Chicken noodles zijn goddelijk
Veel te veel gehad. Momenteel een doos mama staan in de smaak kip. Cupjesquote:Op maandag 28 januari 2013 20:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
YumYum Chicken noodles zijn goddelijk
Ja dat vind ik dus ook.. Die hoef ik de komende tijd echt niet meerquote:Op maandag 28 januari 2013 20:38 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
mwah ja, maar gaat wel vervelen na een tijdje
Hehe eckte eckte bazen halen ze per doosquote:Op maandag 28 januari 2013 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Veel te veel gehad. Momenteel een doos mama staan in de smaak kip. CupjesZoveel lekkerder
Ja kan wel telkens 1 of 2 halen maar is uit eindelijk duurder en nu heb ik altijd hihiquote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hehe eckte eckte bazen halen ze per doos
Ja daar heb je natuurlijk gelijk in, maar dan nog vind ik een monarchie niet meer van deze tijd. Het is gewoon allemaal schijn. Maarja, als we het over echte 'leiders' van dit land (en de wereld) hebben, dan zijn dat de banken. Die hebben pas veel macht dat het eigenlijk echt triest is.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Nederland is wel een indirecte democratie, maar het is ook een constitutionele monarchie ja. Maar vergeet niet dat we dat alleen zijn omdat het koningshuis zelf ooit een deel van hun macht heeft opgegeven en een grondwet heeft goed gekeurd. Ik vind het raar dat half Nederland nu dus maar gaat doen, alsof wij met z'n allen hun een plezier doen, door ze niet op water en brood te laten leven.
Hmm, ik eet ze met mate (1 keertje per week ofzo, hoewel ik nu wel echt veel zin heb). Heb er nog nooit genoeg van gehad.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:38 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
mwah ja, maar gaat wel vervelen na een tijdje
Nog nooit geprobeerd, van de week maar even doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Veel te veel gehad. Momenteel een doos mama staan in de smaak kip. CupjesZoveel lekkerder
Tja, in 2014quote:Op maandag 28 januari 2013 20:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet meer een vrije dag dus.Valt op een zondag.
Wel bij de toko halen he! Maar ik raad ze echt aan!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hmm, ik eet ze met mate (1 keertje per week ofzo, hoewel ik nu wel echt veel zin heb). Heb er nog nooit genoeg van gehad.
[..]
Nog nooit geprobeerd, van de week maar even doen.
Sstt.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tja, in 2014Koninginnedag valt ook wel eens op een zondag..
Ik eet ze ook niet iedere dag, maar ik ken die smaak nou wel. Tijd om es een keer andere te gaan zoekenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hmm, ik eet ze met mate (1 keertje per week ofzo, hoewel ik nu wel echt veel zin heb). Heb er nog nooit genoeg van gehad.
[..]
Zal ik doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel bij de toko halen he! Maar ik raad ze echt aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |