Lieverd, dat kan nergens zo makkelijk als bij een supermarktquote:Op maandag 28 januari 2013 16:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
Als ik niet gewoon 1 zondagje niet op kan dragen hoef ik daar niet meer te werken nee
Dat liedje met die Negertquote:Op maandag 28 januari 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
chocolate rainnnn
some stay dry and others feel the pain
chocolate raiinnn
haha, ken ik nietquote:Op maandag 28 januari 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
chocolate rainnnn
some stay dry and others feel the pain
chocolate raiinnn
heb al een hele smoes bedacht dus komt wel goedquote:Op maandag 28 januari 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lieverd, dat kan nergens zo makkelijk als bij een supermarkt
Dat gaat je nergens anders lukken hoor. Een dag niet op komen dagen zonder notice is altijd op staande voet ontslag ivm werkweigering, tenzij je onverwachts aan bent gereden op weg naar werk ofzo
Nog 11 minuutjes!quote:Op maandag 28 januari 2013 16:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
haha, ken ik niet
btw nog aan werk
Done. Je ziet nu een lijst van de oude en huidige topic in de reeks.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar ken je anders ook nog ff die reeks-lijst vervangen met
Klik hier voor de vorige topics.
ofzo?Gaan mensen ook niet meer zeuren dat die lijst zo lang wordt
Juppp,quote:Op maandag 28 januari 2013 16:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij hebt vaste tijden zo te begrijpen
Gelukkig kan ik smoke op me werkquote:Op maandag 28 januari 2013 16:22 schreef Differ het volgende:
[..]
Juppp,
Ik ben alleen flexibel als ik blow
Nicequote:Op maandag 28 januari 2013 16:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Done. Je ziet nu een lijst van de oude en huidige topic in de reeks.
Ik kan er wel een wiki voor aanmaken als je wilt?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
NiceKan die hele OP ook nog in code tags en een spoiler onderaan of verneukt het het dan?
Klinkt allemaal heel high tech maar als dat het makkelijk maakt de OP niet kwijt te raken of te verneuken heel graagquote:Op maandag 28 januari 2013 16:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik kan er wel een wiki voor aanmaken als je wilt?
Dan ga ik dat even regelen, en plaats ik een linkje naar de wiki zodat je daar in het vervolg de OP vandaan kunt halen. Zou dan wel regelmatig geüpdatet moeten worden.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel high tech maar als dat het makkelijk maakt de OP niet kwijt te raken of te verneuken heel graag![]()
Flex werkquote:Op maandag 28 januari 2013 16:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik smoke op me werk
Ja nieuwe UI's en nieuwe pics alleen toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dan ga ik dat even regelen, en plaats ik een linkje naar de wiki zodat je daar in het vervolg de OP vandaan kunt halen. Zou dan wel regelmatig geüpdatet moeten worden.
Ziet er goed uitquote:
Bijvoorbeeld. Maar een TS kan via de edit de complete OP oppakken en dan de wiki bewerken. Het is een kwestie van de tekst tussen de <pre> tags zetten en opslaan. Let er alleen wel op dat je IP er komt te staan als je geen account hebt, maar die kun je zo aanmaken.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Lekker simpel, kunnen mensen alleen de onderkant aanpassen en blijft de rest intact.
Geen idee hoe die Wiki werkt maar als er iets bij komt doen we wel een feedback of zo denk ik?
Ik gooi die bliek, in de watur en iek viend helemaal mooiquote:Op maandag 28 januari 2013 16:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Maar een TS kan via de edit de complete OP oppakken en dan de wiki bewerken. Het is een kwestie van de tekst tussen de <pre> tags zetten en opslaan. Let er alleen wel op dat je IP er komt te staan als je geen account hebt, maar die kun je zo aanmaken.
We gaan even naar de politiebureau om te kijken wie die is.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:42 schreef sinepedraap het volgende:
via de edit de complete OP oppakken en dan de wiki bewerken. Het is een kwestie van de tekst tussen de <pre> tags zetten en opslaan. Let er alleen wel op dat je IP er komt te staan als je geen account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |