quote:
Ik kan de helft niet maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:01 schreef Differ het volgende:
Dikke jonko's roken op de stonede rooksmoke-meet!!
[ afbeelding ]
Alleen was Oerbeer pas sinds gister stoner van de weekquote:Op maandag 28 januari 2013 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mij boeit de op verder niet, Ik zag trouwens dat ik er instond.
Ik had alleen de blower van de week veranderd omdat het maandag was en tijd voor een nieuwe user.
Moet je ook kijken hoe het er op je pc/laptop uit ziet, daar werken die spoilercodes gewoonquote:Op maandag 28 januari 2013 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
op mobiel was de oude op vol teksten en recepten echt een teringzooi om door te scrollen.
Ik snap niet wat je bedoelt. Wel dat die links naar de reeksen weggehaald kunnen worden als er maar gewoon blijft staan "Klik [hier] voor de vorige topics" ofzo.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
de standaard OP moet gewoon terug. Al die reeksen op sommen is niet zo zeer nodig als er gewoon een Reeks link bij kan.
En bij de plaatjes onderaan kunnen foto's van users uit de vorige topics van hun jointjes en zo
[..]
Reeksen maken op mobiel lijkt me ook lastig![]()
Dat is juist hoe dit gezellige topic is ontstaanquote:Op maandag 28 januari 2013 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja gewoon zonder die recepten en shit en gewoon pics van recentelijke joins.
oeh veranderingquote:Op maandag 28 januari 2013 16:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is juist hoe dit gezellige topic is ontstaan
Die how-to's horen in de OP, voor iedereen terug te vinden. Recente joints post je gewoon in het topic, zo gaat het al 18 delen
als je mobiel zit ja, maar je bent de enige TS die mobiel zitquote:Op maandag 28 januari 2013 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je de ts bent en iets wil aanpassen scroll je een end weg.
Doe dat nou niet. Laat dat dan door een modje doen of pas als hij niet meer mobiel zit. Als hij gaat editten als hij mobiel zit wordt 't sowieso kut omdat het kut is om zo'n hele lap shit te kopiëren met je mobieltje.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:07 schreef sinepedraap het volgende:
Mikey,
1. Ga naar de OP
2. Druk op Edit.
3. Kopier alles
4. Plaats het in [code] tags
5. Plaats die [code] tags in een [spoiler] tag
6. Post hier ergens
Je kan eventueel ook al die reeksen weghalen en alleen de reeks link behouden of zo
Ow ja sorry ff vergetenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe dat nou niet. Laat dat dan door een modje doen of pas als hij niet meer mobiel zit. Als hij gaat editten als hij mobiel zit wordt 't sowieso kut omdat het kut is om zo'n hele lap shit te kopiëren met je mobieltje.
Da's toch tof man. Zit veel werk in de OP.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja gewoon zonder die recepten en shit en gewoon pics van recentelijke joins.
Ja wat is er aan een OP waar alleen maar 'recente jointjes' in staanquote:
Deze man weet.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Da's toch tof man. Zit veel werk in de OP.
Maar ken je anders ook nog ff die reeks-lijst vervangen metquote:Op maandag 28 januari 2013 16:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Da's toch tof man. Zit veel werk in de OP.
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:13 schreef Studeur het volgende:
Ja hoor, ik ben uitgeroosterd op werkDit betekent waarschijnlijk dat ik ontslagen ben
Nu is die goed idd, alleen die vorige delen opsommen is niet meer nodig het gaat zo snel dus wat Moira al zei alleen die reeks als link is voldoendequote:
Als ik niet gewoon 1 zondagje niet op kan dragen hoef ik daar niet meer te werken neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |