SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, ik vind dat dus echt onzin. Als je vaak wedstrijden zonder uitpubliek speelt, raak je daar aan gewend en zou je er een voordeel uit moeten halen.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Klopt. Ben ik ook geheel met je eens.
Blijf het een lulverhaal vinden dat het een nadeel is om als profvoetballer om 12.30u te moeten spelen. Als je het puur objectief bekijkt zou je er zelfs eerder je voordeel mee moeten kunnen halen. Ondanks wat Da_Sandman zegt..
Dat is echt een belachelijk Twitter-account.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:05 schreef Tarado het volgende:
Jammer dat Sport1 het nooit goed heeft met transfers
Inderdaad. Als je altijd op kunstgras traint en daar ook je wedstrijden op speelt, heb je daar ook voordeel mee. Het voordeel qua tijd zal minder groot zijn, maar het is er zeker.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat dus echt onzin. Als je vaak wedstrijden zonder uitpubliek speelt, raak je daar aan gewend en zou je er een voordeel uit moeten halen.
Ik zou toch liever Michailov op doel hebben, Vermeer heeft geweldige reflexen maar met voorzetten en uitkomen vind ik hem niet zo geweldig, hij kwam gisteren 2 keer te vroeg.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:11 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Goede keepers zijn schaars en ik snap best dat Vermeer op het lijstje van Barcelona staat. Hij zal vast op de lijst van meerdere clubs staan. Zoals hij nu staat te keepen is hij onbetwist de beste Nederlandse keeper in de Eredivisie. Geen wonder ook dat ie daarom in de voorselectie zit van Oranje. Ajax loopt de kans dat ie in de zomer wordt opgehaald door een grote club in het buitenland maar we hebben met Cilissen en van der Hart weer goede vervangers.
Dat geloven.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:11 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Goede keepers zijn schaars en ik snap best dat Vermeer op het lijstje van Barcelona staat.
Ik wil het wel betwisten, Robbin Ruiter is minstens net zo goed.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:11 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Zoals hij nu staat te keepen is hij onbetwist de beste Nederlandse keeper in de Eredivisie.
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wil het wel betwisten, Robbin Ruiter is minstens net zo goed.
Wel talentvol maar die maakt (nog) meer foutenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
wordt ok, nu nog nietquote:Op maandag 28 januari 2013 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik maak geen grapje.
Het feit dat Utrecht op Twente na de minste tegendoelpunten in de Ere heeft, is een groot verdienste van Ruiter.
Vermeer heeft uitstekende reflexen en is een prima keeper hoor, maar ik ben echt van mening dat Ruiter een completere doelman is.
Dat is een bericht van december 2011 he, toen Ruiter nog bij Volendam speelde.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:26 schreef ha_n het volgende:
Newcastle wil heb hebben.
Die club is echt geil voor Nederlandse jongens.
Zal nu niet anders zijn denk ik. Die jongen is alleen maar beter geworden sinds Volendam.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is een bericht van december 2011 he, toen Ruiter nog bij Volendam speelde.
Nu was het wel weer genoeg topic vervuilingquote:Op maandag 28 januari 2013 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is een bericht van december 2011 he, toen Ruiter nog bij Volendam speelde.
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
Na zondag hoeft Vermeer niet meer te komen, wat een knullige fouten zeg..
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
Na zondag hoeft Vermeer niet meer te komen, wat een knullige fouten zeg..
jajajajaquote:
Ik voel me zo te kijk gezet nu.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
jajajaja
tis maar een grapje jongens
dag.
Heeft puur met 'uitstraling' te maken. Stekelenburg gaat ook regelmatig in de fout maar heeft een bepaalde 'uitstraling' die je bij een topkeeper verwacht. Strakke kop, serieuze blik, passend lichaam, etc etc.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:19 schreef Ludachrist het volgende:
Vermeer naar Barcelona. Ja, de man had een paar prima reddingen en speelt de laatste paar weken best goed, maar ik heb nooit echt het idee van "nou, wat een topkeeper, rijp om de volgende stap te maken".
Stekelenburg? Die mist juist uitstraling, die straalt echt uit dat hij aan het werk is en liever wat anders doet, zonde want hij heeft alles mee om een topkeeper te zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 14:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heeft puur met 'uitstraling' te maken. Stekelenburg gaat ook regelmatig in de fout maar heeft een bepaalde 'uitstraling' die je bij een topkeeper verwacht. Strakke kop, serieuze blik, passend lichaam, etc etc.
Vermeer kijkt soms nog een beetje uit zijn ogen alsf hij 10 minuten geleden geboren is, maar ik vind hem persoonlijk een iets betere keeper dan Stekelenburg. Komt vaak in de problemen door fouten in zijn verdediging, maar als je de wereldreddingen afzet tegen de incidentele 'blunders' is het gewoon een uitstekende keeper.
Vorm vind ik trouwens de beste NLse keeper op dit moment.
Nee, het heeft ook te maken met zijn nog wel twijfelachtige optreden bij lange ballen en matige spelhervattingen. Bovendien zie ik in hem niet echt een keeper die veel rust uitstraalt naar zijn verdediging, of deze goed kan coachen. Het is een uitstekende lijnkeeper, daar maakt hij wereldreddingen, maar excelleren op een gebied maakt je niet de keeper voor een van de grootste clubs ter wereld. Stekelenburg is ook niks voor Barcelona, die is ook niet goed genoeg.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heeft puur met 'uitstraling' te maken. Stekelenburg gaat ook regelmatig in de fout maar heeft een bepaalde 'uitstraling' die je bij een topkeeper verwacht. Strakke kop, serieuze blik, passend lichaam, etc etc.
Vermeer kijkt soms nog een beetje uit zijn ogen alsf hij 10 minuten geleden geboren is, maar ik vind hem persoonlijk een iets betere keeper dan Stekelenburg. Komt vaak in de problemen door fouten in zijn verdediging, maar als je de wereldreddingen afzet tegen de incidentele 'blunders' is het gewoon een uitstekende keeper.
Was gewoon een fout van De Boer om ipv Ligeon op rechstback zijn oogappeltje Veltman in het centrum te zetten, onnodige mutatiequote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef Ramboetan het volgende:
Vermeer deed het aardig zondag, maar bij de eerste tegengoal lag hij te snel, bij de tweede was hij iets te ver uit zijn doel en bij de derde zag het er ook niet super uit.
Buiten dat heeft hij zeker niet slecht gekeept. Misschien is van Rhijn toch belangrijker dan de meeste mensen denken.
Wie?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, net zo erg als jij gelooft dat Mulder een geweldige keeper is. Wat ie natuurlijk niet is.quote:
Ik vind Stekelenburg juist ook onzeker overkomen.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Andere clubs niet bij hun naam noemenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Qua topics op FOK! is Ajax kampioen!
#1926 Ajax
#1076 010
#679 040
Dit komt als een totale verrassingquote:Op maandag 28 januari 2013 15:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Qua topics op FOK! is Ajax kampioen!
#1926 Ajax
#1076 010
#679 040
ja ik krijg er hartkloppingen vanquote:Op maandag 28 januari 2013 15:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dit komt als een totale verrassing
Ik vind die wereldreddingen net zo goed als ik die blunders van hem slecht vind. Dat maakt het zo moeilijk om een waarde oordeel te geven over deze keeper. Te wisselvallig imo.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Das code taal jonguh!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Andere clubs niet bij hun naam noemenTreurig figuur.
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Das code taal jonguh!
Rare Viking...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |