SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, ik vind dat dus echt onzin. Als je vaak wedstrijden zonder uitpubliek speelt, raak je daar aan gewend en zou je er een voordeel uit moeten halen.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Klopt. Ben ik ook geheel met je eens.
Blijf het een lulverhaal vinden dat het een nadeel is om als profvoetballer om 12.30u te moeten spelen. Als je het puur objectief bekijkt zou je er zelfs eerder je voordeel mee moeten kunnen halen. Ondanks wat Da_Sandman zegt..
Dat is echt een belachelijk Twitter-account.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:05 schreef Tarado het volgende:
Jammer dat Sport1 het nooit goed heeft met transfers
Inderdaad. Als je altijd op kunstgras traint en daar ook je wedstrijden op speelt, heb je daar ook voordeel mee. Het voordeel qua tijd zal minder groot zijn, maar het is er zeker.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat dus echt onzin. Als je vaak wedstrijden zonder uitpubliek speelt, raak je daar aan gewend en zou je er een voordeel uit moeten halen.
Ik zou toch liever Michailov op doel hebben, Vermeer heeft geweldige reflexen maar met voorzetten en uitkomen vind ik hem niet zo geweldig, hij kwam gisteren 2 keer te vroeg.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:11 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Goede keepers zijn schaars en ik snap best dat Vermeer op het lijstje van Barcelona staat. Hij zal vast op de lijst van meerdere clubs staan. Zoals hij nu staat te keepen is hij onbetwist de beste Nederlandse keeper in de Eredivisie. Geen wonder ook dat ie daarom in de voorselectie zit van Oranje. Ajax loopt de kans dat ie in de zomer wordt opgehaald door een grote club in het buitenland maar we hebben met Cilissen en van der Hart weer goede vervangers.
Dat geloven.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:11 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Goede keepers zijn schaars en ik snap best dat Vermeer op het lijstje van Barcelona staat.
Ik wil het wel betwisten, Robbin Ruiter is minstens net zo goed.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:11 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Zoals hij nu staat te keepen is hij onbetwist de beste Nederlandse keeper in de Eredivisie.
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wil het wel betwisten, Robbin Ruiter is minstens net zo goed.
Wel talentvol maar die maakt (nog) meer foutenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wil het wel betwisten, Robbin Ruiter is minstens net zo goed.
wordt ok, nu nog nietquote:Op maandag 28 januari 2013 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik maak geen grapje.
Het feit dat Utrecht op Twente na de minste tegendoelpunten in de Ere heeft, is een groot verdienste van Ruiter.
Vermeer heeft uitstekende reflexen en is een prima keeper hoor, maar ik ben echt van mening dat Ruiter een completere doelman is.
Dat is een bericht van december 2011 he, toen Ruiter nog bij Volendam speelde.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:26 schreef ha_n het volgende:
Newcastle wil heb hebben.
Die club is echt geil voor Nederlandse jongens.
Zal nu niet anders zijn denk ik. Die jongen is alleen maar beter geworden sinds Volendam.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is een bericht van december 2011 he, toen Ruiter nog bij Volendam speelde.
Nu was het wel weer genoeg topic vervuilingquote:Op maandag 28 januari 2013 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is een bericht van december 2011 he, toen Ruiter nog bij Volendam speelde.
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
Na zondag hoeft Vermeer niet meer te komen, wat een knullige fouten zeg..
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
Na zondag hoeft Vermeer niet meer te komen, wat een knullige fouten zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |