Aangenaam. Niemand.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:39 schreef Lagrinta het volgende:
Want niemand gaat 3 uur in de auto zitten om naar zn werk te rijden.
Arnhem-Noord en -Zuid: ik ken iemand die vanuit de wijk Malburgen naar Arnhem-Noord verhuisde: "vanuit de hel in de hemel terecht gekomen" zei ie.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:15 schreef Lagrinta het volgende:
Nou ik vind de omgeving rond Arnhem en Nijmegen wel even wat aantrekkelijker dan die bij Hoofddorp. Maar je hebt gelijk dat je dan ook net aan de goede kant moet wonen. Westervoort kan niets zijn maar Rheden wel weer leuk. Richting kust wordt het natuurlijk ook aantrekkelijker vanuit Hoofddorp maar het is me voor mijn gevoel gewoon veel te druk.
Dat is het ook niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:28 schreef Lagrinta het volgende:
Leuk om te zien dat het mijn idee niet totaal idioot is.
Dat eerste is geen probleem. Less is more zullen we maar zeggen. Studentenkamer opgeven is juist de bedoeling. Familie is verder weg maar ik loopt de deur toch niet plat bij familie. Kom er niet meerdere keren per week maar meestal wel eenmaal per week. Dus in dat opzicht moet je wat langer reizen en het is de vraag of je minder vaak langs gaat als je verder weg woont.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:10 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat is het ook niet.
Maar er zijn subjectieve factoren: wil je je sociale omgeving opgeven. Je studentenkamer? Je familie etc....
Zolang je kan rijden, en niet in de file staat, is plm. 'n half uur ontspannend.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:27 schreef Renesite het volgende:
35-40min rijden... zolang ik niet hele dagen in de file staat prima te doen
Ik dacht dat België lekkere trappist maakt en dat Duitse currywürsten prima te zuipen zijn. Evenals het gros van het Duits bier.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En wat dacht je van in belgie en duitsland...
Ik rij een uur heen en een uur terug (zonder file gelukkig), en dat is soms zelfs tekort om alle telefoontjes af te handelen waar ik overdag geen tijd voor hebquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:20 schreef blomke het volgende:
[..]
Zolang je kan rijden, en niet in de file staat, is plm. 'n half uur ontspannend.
Ik woon in een vrij goede regio wat betreft banen, toch werk ik twee centrum regio's verderopquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:28 schreef Graslul het volgende:
Dit is dus voornamelijk iets dat speelt voor onze plattelanders wat natuurlijk geen verrassing is.
Mooi! Kan je nu woonruimte gaan zoeken halverwege Amersfoort en Zaanstad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:03 schreef Rockfire het volgende:
Ik ben vorig jaar verhuisd en van baan veranderd. Ik woonde in Enschede, mijn vriendin in Zaanstad, wel wilden graag ergens in het midden wonen, dus zijn we eerst gaan kijken waar. Dat werd Amersfoort. Vervolgens ben ik in de regio Amersfoort op zoek gegaan naar een baan (en gevonden)
Eens kijken, wat heb je zoal tussen Amersfoort en Zaanstad:quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:49 schreef blomke het volgende:
[..]
Mooi! Kan je nu woonruimte gaan zoeken halverwege Amersfoort en Zaanstad.
Klopt helemaal, daarom kon ik ook eerst een plek kiezen en daarna werk zoekenquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zal nooit voor een baan speciaal gaan verhuizen, daarvoor vind ik werk niet belangrijk genoeg.
Het scheelt ook dat ik als programmeur wel vrij makkelijk werk kan vinden, dus het is sowieso nooit echt een probleem
quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:40 schreef niels0 het volgende:
Ik werk op zee maar zou er nooit willen wonen =p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |