Weet ik niet, maar ik zit niet op 'm te wachten.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:50 schreef Aldo-MC het volgende:
Komt Willem nog een keer langs of hebben ze weer ruzie?
Volg hier zijn laatste updates:quote:Op maandag 28 januari 2013 12:53 schreef satecl het volgende:
Hoe zal het eigenlijk gaan met Demen Bülbül?
Als ik zoiets op het internet zou zetten zou ik het nog onder een schuilnaam doen, whodamn ofzo, maar deze pleuren de meest gore onzin neer en hun eigen naam eronder. Alle schaamte voorbij.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik zit niet op 'm te wachten.
Jullie moeten trouwens eens kijken welke debielen er reageren bij
http://www.facebook.com/Voetbalinternationaltv
zulk soort mensen zou toch voor eeuwig de internetverbinding ontzegd moeten worden
bijvoorbeeld:
Len Bieleveldt Emiel, wil je de volgende keer niet lekker thuis blijven?
(dit heeft 6 likes gekregen![]()
![]()
)
of
Hakan Buyukimdat Emile is een hondenlul.. Flikker van 1e klasse
of
Carlo Klerx Met zijn kut gezicht!
of
Harald Janssen Emile blehhhhhhhhhhhhh......
Demmy van Schie Zelfs wilfred genee heeft nog leukere humor dan deze schelevis
Stefan Kroezen Ik vind die Schelvis wel zo'n ongelofelijke kwakbol..
Leon Taal Die schelvis mag ik niet, een arrogante kwal lijkt me dat zonder humor.
Heeft het gekkengesticht een nieuw draadloos netwerk ofzo? Wat is dit.
Ik zal jou eens op je neus timmeren !quote:Op maandag 28 januari 2013 13:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als ik zoiets op het internet zou zetten zou ik het nog onder een schuilnaam doen, whodamn ofzo, maar deze pleuren de meest gore onzin neer en hun eigen naam eronder. Alle schaamte voorbij.
Het erge is dat de heren redactie de reacties daar wel lezen en wij straks weer een half jaar op Emile moeten wachtenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik zit niet op 'm te wachten.
Jullie moeten trouwens eens kijken welke debielen er reageren bij
http://www.facebook.com/Voetbalinternationaltv
zulk soort mensen zou toch voor eeuwig de internetverbinding ontzegd moeten worden
bijvoorbeeld:
Len Bieleveldt Emiel, wil je de volgende keer niet lekker thuis blijven?
(dit heeft 6 likes gekregen![]()
![]()
)
of
Hakan Buyukimdat Emile is een hondenlul.. Flikker van 1e klasse
of
Carlo Klerx Met zijn kut gezicht!
of
Harald Janssen Emile blehhhhhhhhhhhhh......
Demmy van Schie Zelfs wilfred genee heeft nog leukere humor dan deze schelevis
Stefan Kroezen Ik vind die Schelvis wel zo'n ongelofelijke kwakbol..
Leon Taal Die schelvis mag ik niet, een arrogante kwal lijkt me dat zonder humor.
Heeft het gekkengesticht een nieuw draadloos netwerk ofzo? Wat is dit.
Iemand die Carlo Klerx heet moet je sowieso niet serieus nemen. Carlo Klerxquote:Op maandag 28 januari 2013 13:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als ik zoiets op het internet zou zetten zou ik het nog onder een schuilnaam doen, whodamn ofzo, maar deze pleuren de meest gore onzin neer en hun eigen naam eronder. Alle schaamte voorbij.
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:51 schreef DrDentz het volgende:
De enige wereldgozer daar is Brian van Vliet.
Die smsjes die hij tijdens de uitzending stuurde toen hij het er niet mee eens was wat er werd gezegd waren ook wel hoogtepuntjes van de show.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dit wel een vermakelijke hork.
Overeenkomst gesloten met m'n werkgever. Ik krijg om 17:00 geen uur etenspauze, maar mag wel eerder weg. Het moet nu lukken om 20:30 thuis te zijn en er evengoed een topavond van te maken. Wereldgozer die baas van mij.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Toch voel ik me er niet lekker bij. Die baas van mij, een ijdeltuit, komt zelf niet eens op kantoor. En satecl moet gewoon werken. Hij verpest mijn maandagavond.
Toch wel de mooiste doordeweekse dag van de week:
Programma
(met een kater van het weekend, broekie uit, op het bankie)
19:00 - wedstrijdjes, samenvattingtjes, interviewtjes terugkijken
20:00 - FC Rijnmond terugkijken
20:30 - VI
22:00 - Sporza
ChippieDippie erbij. Laptoppie op schoot. Daar kan een avondje met met zus van Hans niet tegenop.
Die baas van jou wil natuurlijk zelf ook naar Emilio gaan kijken.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Overeenkomst gesloten met m'n werkgever. Ik krijg om 17:00 geen uur etenspauze, maar mag wel eerder weg. Het moet nu lukken om 20:30 thuis te zijn en er evengoed een topavond van te maken. Wereldgozer die baas van mij.
Mwaaa vind hem meer een type voor Studio Voetbal. Zo'n type die zelf ook op hoog niveau heeft gespeeld, maar na de wedstrijd gelijk naar huis ging.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die baas van jou wil natuurlijk zelf ook naar Emilio gaan kijken.
Gert-Jan slaapt in een bedsteetje.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dit wel een vermakelijke hork.
Wat zit jij nou weer te lachen!? Boerenlul!quote:
Ik hoop dat ze dat wat korter houdenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Vanavond komt er eerst een kwartier durend referaat over het (verwachte) aftreden van de koningin.
"Een monarchie is niet meer van deze tijd, een gedateerd sprookje!".
Dat werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |