Bontje? Is dat fijn in de zomer ja?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik had die emu slippers eens gekregen, met dat bontje eraan, damn die waren fijn.
Ik geloof dat ik klaar ben met Birkenstocks![]()
En die rieten dingen, die haat ik echt
Ja qua comfort zijn die rieten waarschijnlijk het minst fijn, maar ja. De gewone slippers zijn nou net de reden dat ik nooit slippers droeg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik had die emu slippers eens gekregen, met dat bontje eraan, damn die waren fijn.
Ik geloof dat ik klaar ben met Birkenstocks![]()
En die rieten dingen, die haat ik echt
Nu ga ik googlenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Ja alleen bij dat bruggetje over de voet.
Waren dat met een breder stuk voor tussen je tenen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik had hele fijne, die heb ik echt helemaal stukgelopen in twee zomers helaas
Zie jij wel eens mensen elegant lopen daarop?quote:
Weet ik nie meerquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waren dat met een breder stuk voor tussen je tenen?
En anders schop ik ze wel tot niet elegant. Ik zie er bijna nooit mensen op.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie jij wel eens mensen elegant lopen daarop?
Maar het kan toch zes weken duren voordat die chip merkbaar begint te werken en in de tussentijd kan het toch juist erger worden? Nog even doorbijten dus (niet letterlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb Sjon net echt zo tegen de muur geslingerd, het waait het regent, die hond loopt de hele dag te schreeuwen, die chip was weggegooid geld, ik trek het zoooooo slecht soms
![]()
Het boeit hem echt niks trouwens.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Of je besteld net voor een godsvermogen kaviaarvoer en kaviaarbakvulling en weet ik wat en krijgt dan een heel goed bod voor de mama kaviaar met de dochters erbij
Zelfs mannenquote:
Misschien kan Sjon mee in de packet dealquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Ja nou, als ze ze willen gaat de deal door hoor, ik verkoop die spullen ook wel weer
Nu zeg je er niet bij dat je het begin oktober al verstuurd hebt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Happy B-day, wat ben ik blij dat er soms nog post gewoon op tijd is
"Wat leuk, een verjaardagskaart, maar waarom staat er "En een gelukkig 2012" op?"quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu zeg je er niet bij dat je het begin oktober al verstuurd hebt?
Dat gaat ook nergens meer over zegquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Lach maar!
De kaart die ik aan Boeboe stuurde is weer niet aangekomen en die van Q aan Chico ook niet, en op mijn klachten reageert Post.NL helemaal niet meer, kansloze klootzakken
Dat zijn die grijze bakken toch die iedereen in de voortuin heeft staan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik weet niet hoeveel post van Q er al niet aangekomen is.
Wel gek dat het alleen van Q is trouwens, ik vraag me ergens ook nog wel af of Q wel weet hoe een brievenbus er uit ziet eigenlijk
heujquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Zo naar huis, MM komt eten en kaviaarknuffelen
Fijne avond!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Zo naar huis, MM komt eten en kaviaarknuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |