quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Of je besteld net voor een godsvermogen kaviaarvoer en kaviaarbakvulling en weet ik wat en krijgt dan een heel goed bod voor de mama kaviaar met de dochters erbij
Zelfs mannenquote:
Misschien kan Sjon mee in de packet dealquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Ja nou, als ze ze willen gaat de deal door hoor, ik verkoop die spullen ook wel weer
Nu zeg je er niet bij dat je het begin oktober al verstuurd hebt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Happy B-day, wat ben ik blij dat er soms nog post gewoon op tijd is
"Wat leuk, een verjaardagskaart, maar waarom staat er "En een gelukkig 2012" op?"quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu zeg je er niet bij dat je het begin oktober al verstuurd hebt?
Dat gaat ook nergens meer over zegquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Lach maar!
De kaart die ik aan Boeboe stuurde is weer niet aangekomen en die van Q aan Chico ook niet, en op mijn klachten reageert Post.NL helemaal niet meer, kansloze klootzakken
Dat zijn die grijze bakken toch die iedereen in de voortuin heeft staan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik weet niet hoeveel post van Q er al niet aangekomen is.
Wel gek dat het alleen van Q is trouwens, ik vraag me ergens ook nog wel af of Q wel weet hoe een brievenbus er uit ziet eigenlijk
heujquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Zo naar huis, MM komt eten en kaviaarknuffelen
Fijne avond!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Zo naar huis, MM komt eten en kaviaarknuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |