Je komt dan uit bij de Voorlichtingsraad, niets spannends.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:07 schreef summer2bird het volgende:
Wie gaat dat nummer eens uitproberen?
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je komt dan uit bij de Voorlichtingsraad, niets spannends.
Daar hebben ze vast hun handen vol aan....quote:Op maandag 28 januari 2013 11:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Net alsof Rutte daarmee zit. Hij heeft toch een secretariaat wat deze telefoons opvangt.
Als pensioenfondsen niet zouden beleggen, zou de opbrengst veel lager zijn. Of mensen zouden jarenlang veel meer pensioenpremie moeten betalen om na pensionering dezelfde uitkering te krijgen.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:18 schreef arjan1212 het volgende:
het collective pensioen is een verplichte deelname aan een beleggingsfonds; waar je geen zak over te vertellen hebt. ze kunnen de pensioenfondsen net zo goed nationaliseren en vervolgens de staatschuld helemaal aflossen en de aow verhogen
twitter:WildersNee twitterde op maandag 28-01-2013 om 11:17:42MoskNee en PVV stoppen? Check hier de stappenplan hoe dat kan! Follow en RT ER IS REVOLUTIE GAANDE! http://t.co/iCIjD4vw reageer retweet
Oftewel het telefoonnummer van het Ministerie van Algemene Zaken. Zo geheim dat het gewoon op de website van het ministerie staat:quote:Op maandag 28 januari 2013 11:07 schreef arjan1212 het volgende:
@geertwilderspvv
PVV: koopkracht desastreus, bel het Torentje: 070 - 3564100
Het probleem is dat dat geen miljardenposten zijn. Daar valt niet zoveel te halen. Het échte grote geld in de Nederlandse staatsbegroting zit in de zorg en sociale zekerheid. En die laat Wilders met rust uit angst zijn electoraat voor het hoofd te stoten.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:24 schreef arjan1212 het volgende:
Flurry.. wilders programma is bezuinigen op ontwikkelingshulp en de bijdrage voor europa, het tekort eerst op laten lopen tot 4% en geen belastingverhogingen, volgens wilders: het beste progr. voor de koopkracht, economische groei en op een later moment ook een tekort onder de 3%
Die dwaas realiseert niet hoeveel werk hij oplevert. Hoeveel ambtenarenjaren al niet verspild zijn aan hem of zijn uitlatingen...quote:Op maandag 28 januari 2013 11:39 schreef freako het volgende:
[..]
Oftewel het telefoonnummer van het Ministerie van Algemene Zaken. Zo geheim dat het gewoon op de website van het ministerie staat:
http://www.rijksoverheid.nl/ministeries/az/contact
Wat is Marks doorkiesnummer?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:39 schreef freako het volgende:
[..]
Oftewel het telefoonnummer van het Ministerie van Algemene Zaken. Zo geheim dat het gewoon op de website van het ministerie staat:
http://www.rijksoverheid.nl/ministeries/az/contact
De gladmongool heeft het verkeerde nummer gepaste op zijn site.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:50 schreef Re het volgende:
zo bouw je wel een mooie database met telefoonnummers van pvv-volk
De receptie. Daar zit vaak een bewaker trouwens.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:46 schreef Ryan3 het volgende:
Het nummer is van? Ministerie van algemene zaken, niet het torentje...
Een secretaresse/medewerkster? Die een beetje vermoeid klonk.
Het is een aardige vrouw die er zit, en desgevraagd mededeelde dat dit niet het nummer van het torentje was...quote:Op maandag 28 januari 2013 11:53 schreef nikk het volgende:
[..]
De receptie. Daar zit vaak een bewaker trouwens.
Ik heb er ooit gewerkt. Waarschijnlijk ken ik haar nog.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is een aardige vrouw die er zit, en desgevraagd mededeelde dat dit niet het nummer van het torentje was...
Ja, ze ontdooide iig toen mijn wederhelft vroeg of het het nummer was van het torentje. Wat dus niet zo is.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:57 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik heb er ooit gewerkt. Waarschijnlijk ken ik haar nog.
Laat de PVV vrijheid ons niet afnemen door vrijheid te misbruikenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:28 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
twitter:WildersNee twitterde op maandag 28-01-2013 om 11:17:42MoskNee en PVV stoppen? Check hier de stappenplan hoe dat kan! Follow en RT ER IS REVOLUTIE GAANDE! http://t.co/iCIjD4vw reageer retweet
nee Marx Rutte jeweetz... zo links als Kim Jong Unquote:Op maandag 28 januari 2013 12:19 schreef Re het volgende:
ah ik dacht dat Rutte rechtsdragend was, my bad
ohjee, lullen uit de broek en Dr.Nikita is geen goede combinatie... die is zo leeg gezogen...quote:Op maandag 28 januari 2013 12:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wel geniaal, ludieke acties geven altijd veel ophef net zoals de meest irritante reclames blijven het beste hangen.
Links NL over de rooie en Wilders lacht zijn lul uit de broek.
Kan best. Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:11 schreef Rezania het volgende:
Jezus, wat een kinderachtig figuur zeg.
dat ten opzichte van je mening opdringen door middel van telefoonterreur.. kleutergedrag noemen we dat en een kleuter die zeurt...quote:Op maandag 28 januari 2013 15:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan best. Maar hij heeft wel gelijk.
Beetje vast blijven zitten in je persoons-mening en dan zijn punt niet in willen zien is nogal triest.
Rutte is in dienst van het volk, betaald door het volk.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:34 schreef Re het volgende:
[..]
dat ten opzichte van je mening opdringen door middel van telefoonterreur.. kleutergedrag noemen we dat en een kleuter die zeurt...
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:09 schreef Scorpie het volgende:
Haha, er zit een allochtoon achter WildersNee.nl. Verrassend.
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Checken op wiens naam het domein staat.
Ja, Mandela is vrijgekomen door die brieven inderdaad, ga toch weg.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:42 schreef Knip het volgende:
In de jaren 80, toen er nog "axie" werd gevoerd waren ludieke acties toch iets effectiever.
Stuur zoveel mogelijk brieven en beter nog pakketpost naar een antwoordnummer van Shell. Protesteer op die manier tegen de aanwezigheid van Shell in Zuid Afrika.
Uiteindelijk is de apartheid afgeschaft en werd Mandela president. Het heeft dus geholpen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:09 schreef Scorpie het volgende:
Haha, er zit een allochtoon achter WildersNee.nl. Verrassend.
Net als MoskNee van Partij voor de Vrijheid.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ze propageren in 1 adem vrijheid voor iedereen en roepen op om Wilders te stoppen.
Zeker weten. De plaatsing van de kruisraketten is ook niet doorgegaan omdat ik aan de grote demonstraties heb meegedaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:15 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Ja, Mandela is vrijgekomen door die brieven inderdaad, ga toch weg.
Belastingen zijn te hoog? Vertel.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:31 schreef xenobinol het volgende:
GW heeft gewoon een goed punt, de belastingen moeten juist omlaag want ze zijn te hoog.
Te beginnen met de afschaffing van de hypotheekrenteaftrek in ruil voor een verlaagd IB tarief. Schandalig dat de overheid het hebben van schulden fiscaal stimuleert en dat onze premier het durft te verkopen als een verlaging van de te hoge belastingdruk
Jij wilt graag nog meer betalen?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Belastingen zijn te hoog? Vertel.
Kijk de reacties op Telegraaf maar. Daar zitten er tussen idd.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef PizzaMizza het volgende:
Wat een schande zeg. Ik wed dat er ook nog eens echt idioten zijn geweest, die hebben gebeld. Alsof Rutte zelf achter de telefoon staat
Als Wilders echt een kerel was geweest had ie de 06 van Mark gepost.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Belastingen zijn te hoog? Vertel.
Nee dat zeg ik niet. Ik vraag wel om een redenatie achter de stelling 'belastingen zijn te hoog'.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Jij wilt graag nog meer betalen?
quote:28-01-2013, 11:06
marcella (gast)
Heb gebeld, duurt even voordat je iemand aan de lijn krijgt, je wordt doorverbonden en vervolgens valt de lijn dood.
Die tweede.quote:28-01-2013, 11:06
Corvette (gast)
Heb net het nummer gebeld maar helaas is Mr. Rutte niet aanwezig.
Ik heb gezegd dat alle plannen van tafel af moeten omdat Nederland naar de verdoemenis gaat.
De meneer zei alleen, ik heb het genoteerd en nog een fijne dag.
Tja even met de normale burger praten dat kan niet want ze hebben de stemmen al binnen.
Ik heb wel eens de indruk dat ze dat zelfs in de Donald Duck zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:54 schreef arjan1212 het volgende:
Tsja de reakties bij het financiele dagblad zijn wel van een hoger nivo
Gaat al jaren zo, de Telegraaf verzint de reacties zelf volgens mij.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:59 schreef arjan1212 het volgende:
Beste lezer,
U heeft gereageerd op een artikel op telegraaf.nl. Ons moderatingteam heeft
uw reactie beoordeeld en geoordeeld dat deze niet geschikt is voor publicatie
op telegraaf.nl.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_gemolesteerd__.html
ik had neergezet: lopik is altijd al een vechtersbazen-nest geweest, gebeurt daar wel meer.
mag niet van de moderators
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |