Niemand op deze planeet ontkent dat UFO's bestaan, hoor. TSje.quote:*UFOs* zijn bullshit! Je ziet ze vliegen ALUhoedje!
Jij en ik weten helemaal niet of ze wel of niet landen.quote:Op maandag 28 januari 2013 07:17 schreef Kroegtijgertje het volgende:
Wel vaag dat ufo's nooit landen.
Zijn vast bang voor poep aan hun wielen???
Natuurlijk, maar er is nog steeds dat volk wat alleen HvNL kijkt, en lacht hierom, omdat televisie hier nooit iets over dit onderwerp laat zien, en wanneer wel, doen ze het slim met de belachelijkste beelden+x-filesmuziekje+ groene poppetjes, achteraf nog even Piet Paulusma.quote:Op maandag 28 januari 2013 07:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Niemand op deze planeet ontkent dat UFO's bestaan, hoor. TSje.
Waarom zou dat aandacht verdienen?quote:Op maandag 28 januari 2013 07:32 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar er is nog steeds dat volk wat alleen HvNL kijkt, en lacht hierom, omdat televisie hier nooit iets over dit onderwerp laat zien, en wanneer wel, doen ze het slim met de belachelijkste beelden+x-filesmuziekje+ groene poppetjes, achteraf nog even Piet Paulusma.
En dan slapen.
Zo gaat het nu. Zodra de televisie wel goed beeldmateriaal uitzend, en er dieper op in gaat, maar dat gebeurd niet...
Het zijn onbekende dingen die in ons luchtruim bevinden, dat verdiend aandacht toch, that's it.
Je vind het zelf niet vreemd dat daar nooit geen beelden van gemaakt zijn?quote:Op maandag 28 januari 2013 07:32 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Jij en ik weten helemaal niet of ze wel of niet landen.
Als daar geen beeldmateriaal van bestaat wil nog niet zeggen dat er geen vreemde objecten ooit zijn geland.
Jongetje....quote:Op maandag 28 januari 2013 07:48 schreef Kroegtijgertje het volgende:
[..]
Je vind het zelf niet vreemd dat daar nooit geen beelden van gemaakt zijn?
Altijd maar dezelfde beelden van 'lichtjes in de lucht' en verder niks, en dit al jaren lang.
1 grote hoax, net als de bijbel
Ik kan je geen ongelijk geven, bij nader inzien. Ik kan niemand kwalijk nemen dat ie reageert in de toonaard waarop ie is aangesproken.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:10 schreef ietjefietje het volgende:
Normaal reageren, terwijl er al bullshit in de titel staat?
Nou hier gaat ie, nog nooit eentje gezien.
Inderdaad kun je je afvragen waarom ze zich soms heel even laten zien, maar nooit landen, kennismaken, voortdurend zichtbaar zijn, enz.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:44 schreef Manke het volgende:
Ze vliegen rondom de aarde omdat ze niet weten te landen, daarom channelen ze zich via mediums en psychics. Ze hebben de zwaartekracht nog niet helemaal overwonnen in tegenstelling tot ruimte-tijd (wormhole? lichtsnelheid? no-problemo) en hebben hebben tekeningen van dieren en mensen nodig op de grond die alleen van boven te zien zijn om te kunnen landen, de piramides zijn ook niet meer wat het geweest zijn, de kristallen top hadden ze nodig om te navigeren, de galactische federatie werkt er hard aan om deze op te sporen, anders kunnen ze geen goud meer collecteren voor in de atmosfeer van hun thuisplaneet.
Misschien omdat ze tot de conclusie zijn gekomen dat wij ,aarde bewoners. een kapotmakend ras zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Inderdaad kun je je afvragen waarom ze zich soms heel even laten zien, maar nooit landen, kennismaken, voortdurend zichtbaar zijn, enz.
doen we al sinds we als mensen bestaanquote:Op maandag 28 januari 2013 20:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien omdat ze tot de conclusie zijn gekomen dat wij ,aarde bewoners. een kapotmakend soort zijn.
En zelfs zo erg, dat we ons zelf kapot maken met wapens.
Dat zij nu zo iets hebben, laten die zichzelf maar kapot maken, dan kijken wij op veilige afstand toe.
Maar niet met atoombommen en dergelijke wapens.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:41 schreef Manke het volgende:
[..]
doen we al sinds we als mensen bestaan
Maar dan zouden we ze toch altijd moeten zien?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien omdat ze tot de conclusie zijn gekomen dat wij ,aarde bewoners. een kapotmakend ras zijn.
En zelfs zo erg, dat we ons zelf kapot maken met wapens.
Dat zij nu zo iets hebben, laten die zichzelf maar kapot maken, dan kijken wij op veilige afstand toe.
mijn mening is 'demonische misleiding', lichtgevende ufo's die duidelijk een ufo zijn en niet iets anders kunnen zijn, zijn echt (imho), maar niet van een andere planeet, die van metaal zijn allemaal nep, cg, trucage, montage en suïcidale/schizofrene wieldoppen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Inderdaad kun je je afvragen waarom ze zich soms heel even laten zien, maar nooit landen, kennismaken, voortdurend zichtbaar zijn, enz.
Juist niet, die kijken wel uit (mocht het er zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar dan zouden we ze toch altijd moeten zien?
Je moet er wel ff aan denken dat hele zwakkequote:
In de nightvision compilatie zie je beelden van seeingufospa, die gebruiken professionele apparatuur om satellieten en vliegtuigen te monitoren, ze zien precies wat er dus rondvliegt.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:36 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je moet er wel ff aan denken dat hele zwakke
lichtjes erg veel versterkt worden.
Veel satellieten zijn hier gefilmt.
Ook hebben ze brokstukken van de botsing
tussen 2 satellieten eropstaan die in 2009 plaatsvond.
Namelijk de Iridium 33 en Kosmos-2251. Deze hebben
verschillende snelheden en draaien. daardoor ziet het in deze viedo eruit
alsof ze oplichten. maar dat komt door de Nightvision.
verder meende ik 1 a 2 vogels te zien en die vliegende A
lijkt mij te veel op vliegtuig (F-117 Nighthawk)
En over de Iridium en Kosmos-2251 debris (volg ze via google earth) .
Ik heb ze zelf ook waargenomen.
Je ziet ze soms met een paar tegelijk.
En het is heel apart om ze te zien
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:57 schreef SpecialK het volgende:
Dit topic is echt een groot argument from ignorance.
Ik kan X (in filmpje of persoonlijke ervaring) niet verklaren. Daarom moet er wel iets bijzonders aan de hand zijn.
Leer denken.
Argument from authorityquote:Op dinsdag 29 januari 2013 07:07 schreef Shashaska het volgende:
[..]
An event will be held in Washington, DC at the National Press Club from April 29 to May 3 in which a powerful group of researchers and military/agency witnesses will testify for 30 hours over five days before former members of the U.S. House and Senate - a Citizens' Hearing on Disclosure. The motto for this event is "If Congress will not do its job, the people will." A theatrical quality documentary will be produced about this event slated for distribution in the fall of 2013. The goal of this event/documentary is nothing less than ending the ET truth embargo in 2013. www.citizenshearing.org
Dus vanaf 29 april gaan ze 30 uur lang over dit onderwerp praten, aardig wat mensen uit hoge posities, ook ex astronaut Edgar Mitchel zit er weer bij.
Daarom moet er wel iets bijzonders aan de hand zijn ja. En wij gaan er hier op tv niets over horen.
Iets wat jij niet kan verklaren, is per definitie bijzonder. Anders zou het je niet opvallen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:57 schreef SpecialK het volgende:
Ik kan X (in filmpje of persoonlijke ervaring) niet verklaren. Daarom moet er wel iets bijzonders aan de hand zijn.
Leer denken.
Ik heb het over iets wat intersubjectief bijzonder is niet subjectief.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Iets wat jij niet kan verklaren, is per definitie bijzonder. Anders zou het je niet opvallen.
Maar hoe weet de waarnemer dat?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik heb het over iets wat intersubjectief bijzonder is niet subjectief.
Door de conclusie te trekken die jij trok en vervolgens nog even iets verder te denken over het woordje "is" en hoe dat ook anders uit te leggen is zodat het geen tautologie meer is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar hoe weet de waarnemer dat?
Ok, dus je ziet iets onverklaarbaars en dan ga bedenken dat het wellicht niks bijzonders is. Kan, maar als je niet weet wat je zag, weet je ook niet of het iets bijzonders was.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Door de conclusie te trekken die jij trok en vervolgens nog even iets verder te denken over het woordje "is" en hoe dat ook anders uit te leggen is zodat het geen tautologie meer is.
Ik snap dat we in TRU zitten en dat die moeite te veel gevraagd is?
Intersubjectief bijzonder. Iets wat echt bijzonder is in de zin dat het voor iedereen (en vooral vaktechnische mensen) onverklaarbaar is en dat het bestaan van het fenomeen significante betekenis heeft voor onze definitie van de realiteit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ok, dus je ziet iets onverklaarbaars en dan ga bedenken dat het wellicht niks bijzonders is. Kan, maar als je niet weet wat je zag, weet je ook niet of het iets bijzonders was.
Wat bedoel je precies met 'bijzonder'?
Mooi dat je die ervaringen hebt gehad. Ik heb zelden iets bijzonders gezien in de lucht. Als je dergelijke dingen vaak ziet, zou je zeggen dat er zich erg veel zou moeten afspelen in het luchtruim.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:29 schreef Shashaska het volgende:
Zodra ik iets met eigen ogen waarneem wat ik totaal niet kan verklaren dan vind ik dat bijzonder.
Tv en 't nieuws zullen er sowieso niet over berichten, en zodra dat wel het geval is, is het niet langer dan 2 minuten en word het op een zielig kinderachtige manier belachelijk gemaakt.
Waarom doen ze zo'n onderwerp voor gekkies uitmaken? Waarom elke dag wel die strijd, oorlog, politici, crisis, iedere dag hetzelfde.
En dit onderwerp?:
Lichtbolletje CGI, graancirkeltje, X-files muziekje, Robert Vd Broeke betalen en een lulverhaal erop, en RTL heeft z'n uitzending gedaan voor het jaar over UFO's.
Dus wat deed ik juist?!!!!? Juist kijken!
Ik heb sinds 2009 tot nu, meer dan 200 uur naar boven gekeken, soms helemaal geconcentreerd gekeken terwijl de buurt allangook soms met nachtkijker/camera.
Omdat ik de eerste uren al raak had, heb ik dus aardig wat gekeken naar boven.
70% heb ik kunnen verklaren, de rest niet.
En ik kan niet verklaren wat het is, en ik weet niet wat het is, en ja ik blijf sceptisch.
Maar er zaten echt vreemde dingen tussen. Wat gewoon onmogelijk is, wat ik totaal niet kan vatten, en dat vind ik bijzonder ja.
Ik ben blij dat ik het gezien heb.
De vraag blijft dan wat je bijzonder noemt. Er worden met enige regelmaat lichtjes in de lucht waargenomen die niet direct te verklaren zijn. Niks bijzonders dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Intersubjectief bijzonder. Iets wat echt bijzonder is in de zin dat het voor iedereen (en vooral vaktechnische mensen) onverklaarbaar is en dat het bestaan van het fenomeen significante betekenis heeft voor onze definitie van de realiteit.
Niet persoonlijk bijzonder als iemand die een muntje op het strand vind, tegen zich zelf zegt: "Hier komt nooit iemand, dat is dus onverklaarbaar en dus is dit muntje bijzonder"
Deze video heb ik al gezien in een ander topic...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:51 schreef Shashaska het volgende:
[..]
In de nightvision compilatie zie je beelden van seeingufospa, die gebruiken professionele apparatuur om satellieten en vliegtuigen te monitoren, ze zien precies wat er dus rondvliegt.
Ik heb in 2010 hetzelfde gezien met blote oog, op een gegeven moment zag ik dit:
2 heldere sterachtige objecten vlogen in een rechte lijn op me af, naast elkaar.
Ik schat 5x zo helder als ISS.
En dat waren er dus twee tegelijk. Snelheid was redelijk snel, het veranderde niet.
Het was zeer indrukwekkend, zeer helder licht.
Kun je ook je mening geven over dit filmpje?
Spoel door naar minuut 2.
Idd...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:29 schreef Shashaska het volgende:
Zodra ik iets met eigen ogen waarneem wat ik totaal niet kan verklaren dan vind ik dat bijzonder.
Ik kijk al een jaar of 40 de lucht inquote:Ik heb sinds 2009 tot nu, meer dan 200 uur naar boven gekeken, soms helemaal geconcentreerd gekeken terwijl de buurt allangook soms met nachtkijker/camera.
Omdat ik de eerste uren al raak had, heb ik dus aardig wat gekeken naar boven.
70% heb ik kunnen verklaren, de rest niet.
En ik kan niet verklaren wat het is, en ik weet niet wat het is, en ja ik blijf sceptisch.
Maar er zaten echt vreemde dingen tussen. Wat gewoon onmogelijk is, wat ik totaal niet kan vatten, en dat vind ik bijzonder ja.
Ik ben blij dat ik het gezien heb.
Thanks in die richting zou heel goed mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:46 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Deze video heb ik al gezien in een ander topic...
En ik kom met dezelfde verklaring ...
Het zou kunnen zijn dat ie een ontkoppeling van een rakettrap
heeft opgenomen.
Want niet alleen vanaf Kennedy spac center in Miami worden raketten gelanceert.
maar ook vanuit AFB Vandenberg california worden raketten de ruimte ingeschoten.
Je gelooft wel in intelligent buitenaards leven neem ik aan, met al die miljarden bewoonbare planeten die er zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik kijk al een jaar of 40 de lucht in
en heb veel voor mij onverklaarbare dingen gezien.
In me jeugdige jaren geloofde ik ook in intellegent buitenaards leven.
Maar dat is stukken minder geworden.
Het overgrote deel wat je ziet zijn satellieten. Ze komen uit alle richtingen.
En dan sinds 2009 de Iridium en Kosmos-2251 debris.
Deze puin veroorzaakt dubbel zoveel Ufo meldingen.
Omdat ze vaak met en aantal tegenlijk zichtbaar zijn.
En vliegtuigen met het landingslicht aan terwijl ze in holding zijn.
zijn ook een geweldige veroorzakers van ufo meldingen
Of de condenstrepen die plotseling achter een vliegtuig komen.
Overdag zie ik vaker Venus (wat heel veel als ufo wordt aangekeken),
weerballonen, en andere ballonen
Maar er blijven altijd een aantal dingen die zelfs ik (nog) niet kan verklaren.
Het zijn ufo's maar niet in de term van intellegent buitenaards leven
totdat er 1 voor me neus land en zich kenbaar maakt....
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:06 schreef Zapato het volgende:
Tientje dat TS niet meer op CRASH gaat reageren.
tientje dat je niks van het ufo fenomeen afweetquote:
dat heet verder kijken dan je neus lang is, maar daar hou jij niet zo van.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 06:57 schreef SpecialK het volgende:
Leer denken.
Wow onvoorstelbaar, een driehoek maken van drie objecten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |