Oke want jij zit volgens mijnes op je FB (iig ik zie je naam en de 1e letter van je achternaam ;p)quote:Op maandag 28 januari 2013 00:28 schreef supersof het volgende:
@ jer: ja je heet gewoon wat je me doorgaf
@fokit: je kunt wel via emailadres hoor
echt?! hoe kan dat nou weerquote:Op maandag 28 januari 2013 00:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke want jij zit volgens mijnes op je FB (iig ik zie je naam en de 1e letter van je achternaam ;p)
Ja. Wel leuke profielfoto hoor. Maar je heet dinges.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
echt?! hoe kan dat nou weervia mijn ding heet ik hallonballon
Ja ik ahd toen ik vorige keer deed via fb gedaanquote:Op maandag 28 januari 2013 00:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja. Wel leuke profielfoto hoor. Maar je heet dinges.
Stond je nog ingelogd op FB tijdens install?
zal wel daardoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ahd toen ik vorige keer deed via fb gedaanen dankje
geeeeen idee eigenlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 00:33 schreef JRRY het volgende:
sof staat er als je benedenaan je scherm staat, een FB icoontje en dan 'vrienden zoeken', krijg je dan dat je niet of wel ingelogd bent bij FB?
ik heb een keer gedaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben al klaar of ben jij al klaar en heb ik jouwe nog niet ontvangen? ;s
ja maar hij zegt dat ik moet wachtenquote:
heb al gedaan.quote:
ik ook niet en ik ben er ook slecht in.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:36 schreef supersof het volgende:
90's alternative had ik nog nooit gedaan
Stefanquote:
jij bentquote:
quote:
20016 eet dat maar opquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 januari 2013 00:42 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat nu eerst slapen though
Welterusten mensen![]()
Super![]()
Die laatstequote:Op maandag 28 januari 2013 00:43 schreef JRRY het volgende:
i just want u to dance wit me tonight whaha sof te snel was jij
Ik heb gespeeldquote:Op maandag 28 januari 2013 00:44 schreef JRRY het volgende:
als jullie nou ff spelen weer![]()
beide win ik keihard
heb je nognietquote:Op maandag 28 januari 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb gespeeldDat Songpop is best raar af en toe met die uitdagingen
.quote:
Ik heb echt al gespeeldquote:
w8quote:Op maandag 28 januari 2013 00:49 schreef supersof het volgende:
Ik ga slapen, morgen revenge oke
Slaap lekker![]()
Ja ik wacht al 50 minuten met slapen door songpopquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wacht al 50 minuten met slapen door songpop
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:50 schreef JRRY het volgende:
sof![]()
wat erg, jij weet echt weinig van lovesongs en je bent een meisje
ik ook dus ga gewoon van fok! af enzo maar blijf wel songpoppen ik heb ook nachtvermaak nodig.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wacht al 50 minuten met slapen door songpop
Nee ik ga echt slapen nuquote:Op maandag 28 januari 2013 00:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ook dus ga gewoon van fok! af enzo maar blijf wel songpoppen ik heb ook nachtvermaak nodig.
ja zei ik tochquote:
Ja is goedquote:Op maandag 28 januari 2013 00:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke alleen deze moet je nog ff doen, is met todays hits dat vind jij leuk oke![]()
ja ik weet ook niet hoe hij mij gevonden heeftquote:
die postte je toch effes terug?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik weet ook niet hoe hij mij gevonden heeft
ohjaquote:
goedzoquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Apple![]()
Wat voor dingen doe jij wel niet met je telefoon supersof?
haten op applequote:Op maandag 28 januari 2013 00:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Apple![]()
Wat voor dingen doe jij wel niet met je telefoon supersof?
wat?quote:
Heb een iPod 2g liggen maar die heeft die melding nooooit gehad.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:58 schreef supersof het volgende:
[..]
haten op apple
Is mn ipod though, maar mn mobiel gebruik ik nauwelijks.
Ja ik wil in ieder geval 1 keer winnen van jequote:
Hij is aan het opladen en ik speel songpop tegelijk. denk dat dat het isquote:Op maandag 28 januari 2013 00:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb een iPod 2g liggen maar die heeft die melding nooooit gehad.
Denk toch dat er wat mis is met dat ding dan
moet je echt met 60s aankomen.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik wil in ieder geval 1 keer winnen van je
nee joh nooitquote:Op maandag 28 januari 2013 00:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dan ook niet haten op Android.
ach.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat dat überhaupt kan gebeuren.
quote:
Ik heb lopen gamen met dat ding en nooit problemen gehad, ook niet aan de oplader.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij is aan het opladen en ik speel songpop tegelijk. denk dat dat het is
hahahaquote:Op maandag 28 januari 2013 01:00 schreef JRRY het volgende:
alles is over nu![]()
alles weer 0-0 en ik heb nu nieuwe push ups ofzo
ja oke. supersof is zo'n warm en lief mens de ipod snapt dat ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb lopen gamen met dat ding en nooit problemen gehad, ook niet aan de oplader.
Modern Combat 2 was nogal een batterijverslindend spelletje.
Ik deed Graal erop. Als je dat kentquote:Op maandag 28 januari 2013 01:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb lopen gamen met dat ding en nooit problemen gehad, ook niet aan de oplader.
Modern Combat 2 was nogal een batterijverslindend spelletje.
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja oke. supersof is zo'n warm en lief mens de ipod snapt dat ook.
Ken ik niet neequote:Op maandag 28 januari 2013 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik deed Graal erop. Als je dat kent
Maar ik weet niet. Heeft ie wel vaker als hij aan het opladen is.
4gquote:Op maandag 28 januari 2013 01:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Ken ik niet nee![]()
Welke versie heb je?
Aha, dan kan ik dr weinig over zeggen maar met de oude versie nooit problemen gehadquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:02 schreef JRRY het volgende:
Hij tikte niet aan en daardoor te laat dus fucking kutkop fok-it, jij hebt gewonnen.
neem het niet te persoonlijk
geen idee, maar de melding duurt altijd maar twee minuten ofzo. Dus heb er geen last vanquote:Op maandag 28 januari 2013 01:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Aha, dan kan ik dr weinig over zeggen maar met de oude versie nooit problemen gehad
Heb je geen bleutooth of gps of iets dergelijks aanstaan?
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Modern RapJa daar weet ik geen kut van
![]()
Ja is goed.
Trusten
Blijkbaar welquote:Op maandag 28 januari 2013 06:59 schreef timmmmm het volgende:
Ging het nieuwe topic aanmaken? Ik heb de reeks niet stukgemaakt?
ik zit mobiel dus kijken of ie in de reeks staat en zo ja goed of met de hand kenk nie zien niequote:
dit keer heb je niks stukgemaakt neequote:Op maandag 28 januari 2013 08:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik zit mobiel dus kijken of ie in de reeks staat en zo ja goed of met de hand kenk nie zien nie
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:10 schreef Chocoprince het volgende:
Mij toetsnbrd s nu helemal fucked up!
Wt eman ho i he eer ôrmal krijg? thnks!
Ja, achquote:Op maandag 28 januari 2013 10:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Komt omdat het maandag is..
Maandag
De meeste mensen zitten natuurlijk ook gewoon op school of werkquote:
Ja weet ik, maar meestal is het wel ietjes drukkerquote:Op maandag 28 januari 2013 11:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste mensen zitten natuurlijk ook gewoon op school of werk
Ik vind het niet ergquote:Op maandag 28 januari 2013 11:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar meestal is het wel ietjes drukker
Goedemorgen
Nee dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het niet ergje hoeft niet 24-7 non-stop te SC-en
Zo lekker sporten
Welke open dagen ga je heen?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:04 schreef supersof het volgende:
pfff, gelukkig, meeste open dagen zijn in maart.
Tot nu toe Artez en Zuyd. Maar mn ouders willen dat ik een studiekeuzetest doe en dan kijken waar ik nog meer kan kijken.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Mogguh, vandaag dagje keihard leren
Hogeschool voor de kunsten? Hm welke richting zou je dan willen?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Tot nu toe Artez en Zuyd. Maar mn ouders willen dat ik een studiekeuzetest doe en dan kijken waar ik nog meer kan kijken.
Ja kijken naar creative writingquote:Op maandag 28 januari 2013 11:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hogeschool voor de kunsten? Hm welke richting zou je dan willen?
Thanksquote:
Oh Nice Nice. Maar je Wilt dus perse in Maastricht gaan studeren? Niet iets dichterbij?quote:
quote:
Goeiemorgenquote:
Uhm, naja, voor vertalen is dat de enige in Nederlandquote:Op maandag 28 januari 2013 11:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh Nice Nice. Maar je Wilt dus perse in Maastricht gaan studeren? Niet iets dichterbij?
Ja, hoe ging het vandaag? Belangrijkste toets ofzo?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:11 schreef Rockiejj het volgende:
Zo, ik heb mn theorie voor deze periode ook weer gehad..
Nu hopen op geen herkansing..
Maastricht wel ja. Ik zou alleen echt niet in Heerlen willen studerenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Uhm, naja, voor vertalen is dat de enige in Nederland
En de school lijkt me ook wel fijn eigenlijk.
Ja, theorietentamen periode 2.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, hoe ging het vandaag? Belangrijkste toets ofzo?
Wel goed hoor. Met jou ook? Goed gevoel over je toets?quote:
Beetje wel, beetje nietquote:Op maandag 28 januari 2013 11:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Met jou ook? Goed gevoel over je toets?
Zo snel?? Ik moest altijd 1-2 weken wachtenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:19 schreef Rockiejj het volgende:
ze zetten de antwoorden nu pas om 13:30 online
Ja! Alleen de antwoorden, niet je cijfer oid.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo snel?? Ik moest altijd 1-2 weken wachten
Hoeft toch ook nietquote:Op maandag 28 januari 2013 11:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maastricht wel ja. Ik zou alleen echt niet in Heerlen willen studeren
ging het goed?!quote:
hee stu goedenmorgenquote:
Dat je ons probeert te dissen terwijl ik je bff ben en je geen hooi zeiquote:
Maandag is de straf voor wat je in het weekend gedaan hebt zeggen zequote:Op maandag 28 januari 2013 10:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, achIk vind maandagen niet zo erg meer eigenlijk
Dat is indd vroegquote:Op maandag 28 januari 2013 11:23 schreef Stuart het volgende:
Ik was 4 uur geleden al online om goedemorgen te zwaaien elders![]()
Mijn dagen beginnen vroeg
Hoi Proxquote:Op maandag 28 januari 2013 11:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maandag is de straf voor wat je in het weekend gedaan hebt zeggen ze
Aah, hopelijk een voldoende hequote:Op maandag 28 januari 2013 11:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja weet niet zo goed, hoop op een zesje
Nee, je bedoeld vast dat men mij negeert hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 11:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat je ons probeert te dissen terwijl ik je bff ben en je geen hooi zei
quote:
Oh, en, hoe erg is jouw strafquote:Op maandag 28 januari 2013 11:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maandag is de straf voor wat je in het weekend gedaan hebt zeggen ze
Oh beter. Heerlen is best wel heel erg pauper namelijkquote:Op maandag 28 januari 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet![]()
vertalen is in maastricht though
Oh, ik ben nog nooit daar ergens geweest in het zuidenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh beter. Heerlen is best wel heel erg pauper namelijk
Maar negen uur is toch best veel?!quote:Op maandag 28 januari 2013 11:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heb wallen onder mn ogen terwijl ik 9 uur geslapen heb en voel me verrot
Maastricht is wel leuke stadquote:Op maandag 28 januari 2013 11:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, ik ben nog nooit daar ergens geweest in het zuiden
goeiemorgen Stuquote:
Morning matequote:Op maandag 28 januari 2013 11:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
goeiemorgen StuIk negeerde je niet hoor
Ja iedereen zegt wel dat het een leuke stad isquote:Op maandag 28 januari 2013 11:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maastricht is wel leuke stadZe praten alleen kut
Ja daarom is maandag kut omdat ik me uit het niets weer zo moe voelquote:Op maandag 28 januari 2013 11:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar negen uur is toch best veel?!
Ben er 1x geweest. Was niet onaardig maar ik ben er te kort geweest om er iets zinvols over te zeggen.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja iedereen zegt wel dat het een leuke stad isDus ben wel benieuwd
aaawh. Komt goedquote:Op maandag 28 januari 2013 11:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja daarom is maandag kut omdat ik me uit het niets weer zo moe voel
Stel je niet aan en ga lekker aan de slagquote:Op maandag 28 januari 2013 11:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja daarom is maandag kut omdat ik me uit het niets weer zo moe voel
ik stel me nooit aan, het is gewoon een kutgevoelquote:Op maandag 28 januari 2013 11:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stel je niet aan en ga lekker aan de slag
Laten we dansenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik stel me nooit aan, het is gewoon een kutgevoel
Is de pijn erger geworden? Zo ja dan afspraak maken en zo nee dan nietquote:Op maandag 28 januari 2013 11:28 schreef supersof het volgende:
Zal ik naar de dokter gaan voor mijn kleine teenWant ik had hem begin december heel hard gestoten en kon er dagen niet op lopen. En nu doet hij nog steeds pijn
Gewoon doen. ik ga morgen ook naar dokter.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:28 schreef supersof het volgende:
Zal ik naar de dokter gaan voor mijn kleine teenWant ik had hem begin december heel hard gestoten en kon er dagen niet op lopen. En nu doet hij nog steeds pijn
Nee joh, op bed springen natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 11:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als met dansen bedoelt in bed liggen: graag
quote:
Doe maar mee Fok-it, je weet dat je het graag wilquote:
Ja duidelijk wel minder. Maar nog steeds wel pijn als ik hem buig, voor zover dat kan met je kleine teenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is de pijn erger geworden? Zo ja dan afspraak maken en zo nee dan niet
Ja denk dat ik het wel gewoon doe.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon doen. ik ga morgen ook naar dokter.
Sowieso. even mijn skills showenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe maar mee Fok-it, je weet dat je het graag wil
Wat denk je dan dat de dokter eraan kan en/of gaat doen als de pijn minder is geworden? Het zal wel gekneusd zijn. Ik zou het lekker zo laten maar het is aan jou natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 11:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja duidelijk wel minder. Maar nog steeds wel pijn als ik hem buig, voor zover dat kan met je kleine teen
[..]
Ja denk dat ik het wel gewoon doe.
Nicequote:Op maandag 28 januari 2013 11:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso. even mijn skills showen
[ afbeelding ]
Ja, maar ik weet dus niet of hij gebroken of gekneusd isquote:Op maandag 28 januari 2013 11:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat denk je dan dat de dokter eraan kan en/of gaat doen als de pijn minder is geworden? Het zal wel gekneusd zijn. Ik zou het lekker zo laten maar het is aan jou natuurlijk
nou daar heb ik helemaal de puf niet voor, til al amper m'n poten op met lopenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, op bed springen natuurlijk
Ze gaan er geen gips om doen als hij gebroken is hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 11:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet dus niet of hij gebroken of gekneusd isEn ik moet er deze week toch heen
Gebroken ook niet, maar ik wil het gewoon weten, voordat hij verkeerd groeit, maar volgens mij is dat al gebeurdquote:Op maandag 28 januari 2013 11:32 schreef Fok-it het volgende:
Als het gekneusd is doet de HA er niks aan inderdaad.
Het is maar goed dat je niet met mee samen woont. Ik heb energie voor 12 en zou het je laten weten ookquote:Op maandag 28 januari 2013 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou daar heb ik helemaal de puf niet voor, til al amper m'n poten op met lopen
Nee duhquote:Op maandag 28 januari 2013 11:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze gaan er geen gips om doen als hij gebroken is hoor![]()
Komt allemaal wel goed schatje
Moet je wel doen prom.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou daar heb ik helemaal de puf niet voor, til al amper m'n poten op met lopen
Dan kun je hem er altijd nog af laten hakken. Toch zinloos deel aan het lichaamquote:Op maandag 28 januari 2013 11:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Gebroken ook niet, maar ik wil het gewoon weten, voordat hij verkeerd groeit, maar volgens mij is dat al gebeurd
Misschien moet je wel onder narcosequote:
Nee. Kleine teen is een van belangrijkste tenen hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 11:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan kun je hem er altijd nog af laten hakken. Toch zinloos deel aan het lichaam
Alleen vandaag?quote:
Onzin. Je grote teen zorgt voor je evenwicht, verder maakt het geen bal uitquote:Op maandag 28 januari 2013 11:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee. Kleine teen is een van belangrijkste tenen hoor
En spring maar in de lucht met je zere voetjequote:
Zegquote:
quote:
Ga jij dan maar eens even googlenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onzin. Je grote teen zorgt voor je evenwicht, verder maakt het geen bal uit
Ik ben artsquote:Op maandag 28 januari 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga jij dan maar eens even googlen
Ik zou je ook laten weten dat ik daar geen zin in hebquote:Op maandag 28 januari 2013 11:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je niet met mee samen woont. Ik heb energie voor 12 en zou het je laten weten ook
Zie, je kunt dus zonderquote:The pinky toe or your little toe has a purpose: It affects your ability to balance. When you are walking, running or step onto an uneven surface, your foot deals with this by changing its orientation and its shape. All of your toes play a role in maintaining your balance, even though the pinky toe does not play the most important role. The little toe is not as critical as your other toes. You could get along without it, although you would have to adapt to the new configuration of your foot.
Ik zou niet luisteren en je gewoon als een pop laten dansenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zou je ook laten weten dat ik daar geen zin in heb
Ik ben niet zo geduldig nu dus een knal voor je kop volstaatquote:Op maandag 28 januari 2013 11:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niet luisteren en je gewoon als een pop laten dansen
quote:
werkse sofjequote:Op maandag 28 januari 2013 11:44 schreef supersof het volgende:
Ik moet gaan![]()
Spreek jullie vanavond wel weer. Ik weet niet tot hoe laat ik moet namelijk
quote:
Bye superquote:Op maandag 28 januari 2013 11:44 schreef supersof het volgende:
Ik moet gaan![]()
Spreek jullie vanavond wel weer. Ik weet niet tot hoe laat ik moet namelijk
Inderdaad Ksst, wegquote:Op maandag 28 januari 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet opschieten en weer aan het werk![]()
#Thuglifequote:Op maandag 28 januari 2013 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik zie het ja, dat is kut
Nee, te fappen.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso, nu zit Rock te huilen in een hoekje.
wat is er?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:32 schreef Rockiejj het volgende:
Godverdomme, tyfus tering takke zooi.
Takkie zooiquote:Op maandag 28 januari 2013 13:32 schreef Rockiejj het volgende:
Godverdomme, tyfus tering takke zooi.
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:17 schreef Rockiejj het volgende:
Zo even naar het dorp, op zoek naar een nieuw rad voor de hamster
Ik ben er wel klaar meequote:Op maandag 28 januari 2013 15:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jawel ben nog niet klaarjij?
ja ach, beetje met de konijnen en hamsters spelen tot half 5, vind het wel bestquote:
Waarom met de konijnen en hamsters spelen?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach, beetje met de konijnen en hamsters spelen tot half 5, vind het wel bestmaar een kutdag is het zeker
omdat er niet veel te doen is op stagequote:Op maandag 28 januari 2013 15:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom met de konijnen en hamsters spelen?
Wat voor stage doe je dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat er niet veel te doen is op stage
Dan moeten er wel klanten zijn hequote:Op maandag 28 januari 2013 15:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ah moet je niet klanten helpen enzo dan?
Voeg me toe op songpop.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:30 schreef Stuart het volgende:
Zo, het is niet veel maar ik ben een kwartiertje vrij
Gaat-ie failliet nog straksquote:Op maandag 28 januari 2013 15:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan moeten er wel klanten zijn he
Wel die van je baas.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa misschien, ik weet niet. Niet mijn probleem
Ja mja hij doet zelf vrij weinig aan zijn winkel, hij zit alleen maar op paiqquote:
Dan heb ik geen medelijden met hem .quote:Op maandag 28 januari 2013 15:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja mja hij doet zelf vrij weinig aan zijn winkel, hij zit alleen maar op paiq
aaaaaaaaaaaaaaawhquote:Op maandag 28 januari 2013 15:36 schreef JRRY het volgende:
Ik heb altijd zo'n medelijden met winkeleigenaren die failliet gaan, vooral als de winkel net nieuw is enzo en ik vind het ook altijd zo zielig voor intitatiefnemers bij evenementen ofzo en er komt niemand
Ik vind het ook zo zielig voor de leveranciers die dan hun geld niet krijgen of de consumenten die hun producten niet krijgenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:36 schreef JRRY het volgende:
Ik heb altijd zo'n medelijden met winkeleigenaren die failliet gaan, vooral als de winkel net nieuw is enzo en ik vind het ook altijd zo zielig voor intitatiefnemers bij evenementen ofzo en er komt niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |