Laat het modden dan ook over aan mij.quote:
Geloof er geen ruk vanquote:Op maandag 28 januari 2013 00:37 schreef Braddie het volgende:
Daarbij ben ik trouwens helemaal niet muzikaal, sterker nog. Ik kan niet eens normaal in een toon zingen.
Gewoon een random account van iemand gepakt waarvan ik dacht. ja dat is leuk. En daar dit Fok account omheen gecreerd! Gaat zo makkelijk met google en intenet.
Waarom zegt hij anders tot over 6 maanden?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wat lul je allemaal? en waarom denk je dat braddie naar de bak zou moeten?
Veel mensen wisten al wie hij was, want hij deed daar in het verleden nou niet bepaald geheimzinnig over. Ik ken hem niet persoonlijk, maar wel een aantal familieleden en het is echt niet zo dat ze allemaal crimineel zijn ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 23:23 schreef fearce het volgende:
[..]
Waarom zegt hij anders tot over 6 maanden?
Waarom zou je ergens 6 maanden mee stoppen zonder een goede reden
En aangezien hij zijn identiteit geheim wilde houden zodat niemand wist dat hij crimineel was lijkt het me logisch dat hij nu geheim probeert te houden dat hij de bak in moet omdat hij daar niet trots op is.
Vind je het erg als ik niet geassocieerd wil worden met criminelen :pquote:
Daar heb je een account voor nodig?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:27 schreef fearce het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik niet geassocieerd wil worden met criminelen :p
Vind het wel geinig dat deze aandachttrekker beweerd dit alles 5 jaar lang geheim te hebben gehouden. Zijn verhaal rammelt aan alle kanten en ik ben wel in voor wat "drama" daarom heb ik een account gemaakt om het verhaal op de voet te volgen XD
quote:Op maandag 28 januari 2013 23:27 schreef fearce het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik niet geassocieerd wil worden met criminelen :p
Vind het wel geinig dat deze aandachttrekker beweerd dit alles 5 jaar lang geheim te hebben gehouden. Zijn verhaal rammelt aan alle kanten en ik ben wel in voor wat "drama" daarom heb ik een account gemaakt om het verhaal op de voet te volgen XD
quote:
Dit.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja ok ik ga weg van fok dit dat tot morgen
Je vergeet even dat mensen uit het gitaristen topic je wel in het echt gezien hebben.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:37 schreef Braddie het volgende:
Ze mogen van mij het niet geloven, maar als ik echt was wie ik zei dat ik was. Was ik ook wel vaker actief geweest op V&A, hadden mensen van Fok! mij wel in het echt ontmoet, en was ik wel naar meets gekomen.
Daarbij ben ik trouwens helemaal niet muzikaal, sterker nog. Ik kan niet eens normaal in een toon zingen.
Gewoon een random account van iemand gepakt waarvan ik dacht. ja dat is leuk. En daar dit Fok account omheen gecreerd! Gaat zo makkelijk met google en intenet.
Nu alweer terug brad?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:26 schreef fearce het volgende:
LOL
heb speciaal een account aangemaakt voor dit topic XD
geniaal dit. of we zien hem over een half jaar weer als hij de bak weer uit is of
we zien hem morgen weer met "grapje ik ga niet weg"
en dan maar beweren dat hij geen autist is XD
dit is al de zoveelste keer dat hij "weg gaat"
maar wat ook kan is dat we straks een plot twist krijgen en hij wel echt blijkt te zijn en dat hij dat verhaal van de van dijkjes zelf gepost heeft op een ander account en hoe hij zich die 5 jaar heeft voor gedaan was wel echt XD
Bullshit, ze doen niet aan account verwijderen. Lekker liegen weer tegen iedereenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:57 schreef Braddie het volgende:
Net even een Modje geDMt, m`n account word naar alle waarschijnlijkheid verwijderdde groeten he.
Beter dat hij hulp gaat zoekenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:27 schreef Drinky het volgende:
Hoe je dit ook wendt of keert, het blijft triest.
5 jaar lang jezelf voordoen als een of andere nerd of je leven zo kut vinden dat je zegt dat het allemaal fake is.
Braddie
Helaas....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je vergeet even dat mensen uit het gitaristen topic je wel in het echt gezien hebben.
Ik vond je anders aardig zat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Helaas....
Sommige ontmoetingen verrijken je leven.
Die ontmoeting hoorde daar absoluut niet bij.
Heb net een DM ontvangen van onze Frank_Dreblin, die zei dat ik maar even moest mailen met uitleg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:04 schreef Braddie het volgende:
Bullshit, ze doen niet aan account verwijderen. Lekker liegen weer tegen iedereen
Pas in je profiel je email adres aan. Ram 1000 keer loos op je toetsebord. Kopieer dat. Stel dat in als nieuw password en je bent klaar.
Je kan niet meer op je account en ook niet meer je wachtwoord terug halen.
Ja, ik ben wel aardig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |