dat niet, maar wel familie vanquote:Op maandag 28 januari 2013 00:54 schreef vosss het volgende:
Kan iemand me even bijpraten aub, want ik vat het ff niet.
De toetsenbordnerd blijkt een heuse gangster te zijn IRL of hoe moet ik dit precies zien?
zijn familie zijn criminelen. hij is een autist en nu doet hij alsof hij niet zichzelf isquote:Op maandag 28 januari 2013 00:54 schreef vosss het volgende:
Kan iemand me even bijpraten aub, want ik vat het ff niet.
De toetsenbordnerd blijkt een heuse gangster te zijn IRL of hoe moet ik dit precies zien?
Dus hij doet nu alsof hij geen familie van is, terwijl hij dat wel is? Of doet hij alsof hij familie van is, maar hij is het niet?!quote:Op maandag 28 januari 2013 00:55 schreef jodengoud het volgende:
[..]
zijn familie zijn criminelen. hij is een autist en nu doet hij alsof hij niet zichzelf is
dat eerste jaquote:Op maandag 28 januari 2013 00:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus hij doet nu alsof hij geen familie van is, terwijl hij dat wel is? Of doet hij alsof hij familie van is, maar hij is het niet?!
Zo vaag allemaal weer dit
OK, kan ik nog wat gestolen spullen kopen TS?quote:
Ik lach er ook niet om, ik vroeg me gewoon even af hoe de vork in de steel stak, want ik begreep ff niet enzoquote:Op maandag 28 januari 2013 00:59 schreef Catch22- het volgende:
Zon psychose is niet om te lachen jongens
Hoe ik het begrijp is Braddie familie van een beruchte familie of gezin of iets en ontkent hij dat.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:00 schreef Beer. het volgende:
Wacht wacht, Kan iemand mij dit duidelijk uitleggen
dus TS is een crimineel die fotos post van zijn oom of neef?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe ik het begrijp is Braddie familie van een beruchte familie of gezin of iets en ontkent hij dat.
Ofzo. Geen idee. Overigens zag die oom of neef ofzo wat iemand die link poste er uit als iemand waar je (of ik in elk geval) geen ruzie mee wil hebben
hij kwam zelf met een link over z'n oom een bladzijde terugquote:Op maandag 28 januari 2013 01:03 schreef Zapato het volgende:
Dit moet de druppel geweest zijn:
KLB / Irritatie...
dit dusquote:Op maandag 28 januari 2013 01:04 schreef einschtein het volgende:
Snap er geen hol van.
TS wordt in ieder geval niet gemist?
Nee iemand anders postte dat ergens. Geen idee hoe die dat wist.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:03 schreef Beer. het volgende:
[..]
dus TS is een crimineel die fotos post van zijn oom of neef?
hmm ok, Blijft nogsteeds vaag maarjaquote:Op maandag 28 januari 2013 01:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee iemand anders postte dat ergens. Geen idee hoe die dat wist.
De mentale druppel ofzo. Voor hemzelf.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
hij kwam zelf met een link over z'n oom een bladzijde terugdus dat lijkt me sterk
ja beetje jammer weer, maar het zal niet de eerste keer zijn dat 'ie zogenaamd stopt met fokken.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:09 schreef Zapato het volgende:
[..]
De mentale druppel ofzo. Voor hemzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |