Precies, ik snap niet wat er slecht aan zou zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 00:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, sowieso het komt uit de aarde en hoort erbij
standaard bovenaan myatquote:Op maandag 28 januari 2013 00:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gelukkig weet je de weg in dit topic nog te vinden
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hahaha dat draaien werkt aanstekelijk
Trouwens, ik heb een maler voor koffiebonen
zou ik mijn wiet er ook in kunnen grinden ?
En de koffiebonen in de crusherquote:Op maandag 28 januari 2013 00:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hahaha dat draaien werkt aanstekelijk
Trouwens, ik heb een maler voor koffiebonen
zou ik mijn wiet er ook in kunnen grinden ?
Nou laatst was ik zo stoned, wilde ik in 't topic posten, ik maar zoeken en toen maar gaan pittenquote:
Zijn natuurlijk van die boerse henken en anita's die in hun mid life crisis een keertje een pretsigaret hebben gehaald voor de verandering en totaal ervan gingen trippen en kotsen..quote:Op maandag 28 januari 2013 00:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precies, ik snap niet wat er slecht aan zou zijn
bleghquote:Op maandag 28 januari 2013 00:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk van die boerse henken en anita's die in hun mid life crisis een keertje een pretsigaret hebben gehaald voor de verandering en totaal ervan gingen trippen en kotsen..
genoeg mensen die denken dat je binnen de kortste keren aan de coke zit als je af en toe een blow doetquote:Op maandag 28 januari 2013 00:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk van die boerse henken en anita's die in hun mid life crisis een keertje een pretsigaret hebben gehaald voor de verandering en totaal ervan gingen trippen en kotsen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |