Heb nog een halve liggenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:37 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik ga aan mijn laatste restje join sabbelen. Het ding is dan ook echt op
Retorische vraag vrindquote:Op maandag 28 januari 2013 00:38 schreef Dientje12 het volgende:
06:30 wekker zo slapen of eerst nog stukje joint?
Morgen is dat restje toch niet lekker meerquote:Op maandag 28 januari 2013 00:38 schreef Dientje12 het volgende:
of dat of slapen skippenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:38 schreef Dientje12 het volgende:
Ah, dat geeft niet zo veel bij mijquote:Op maandag 28 januari 2013 00:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Morgen is dat restje toch niet lekker meer
Donequote:Op maandag 28 januari 2013 00:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zijn UI
En tekst mag je zelf bedenken
Ik word dan echt niet wakker, de ochtend eropquote:Op maandag 28 januari 2013 00:38 schreef Dientje12 het volgende:
Dat heb ik vroegah wel eens gedaan. Dikke afterparty thuis, kom ik er om 10:00 's ochtends achter dat ik om 11 moest werkenquote:
Dan verwijder ik die shit weer net zo makkelijk. Gevolgd door negatieve aandacht in je usernotes. Geen enkel probleem.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:36 schreef Bitterlemon het volgende:
Slim, op deze manier zal je enkel negatieve aandacht van users krijgen die hier niet posten.
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dan verwijder ik die shit weer net zo makkelijk. Gevolgd door negatieve aandacht in je usernotes. Geen enkel probleem.
Oer naar de smoke-meetquote:Op maandag 28 januari 2013 00:42 schreef Midnight_snack het volgende:
Hey oerbeer wanneer kom je met ons een spliff roken dan
het is je vergevenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:45 schreef Amarantha het volgende:
Gudver wat gaan jullie snel! Maar here I am haha, met joint op de lip. Moest vanavond bij vriendje op de bank hangen, goed excuus
Wereldleiders en topmanagers verplicht aan de wiet -> wereldvredequote:Op maandag 28 januari 2013 00:45 schreef Moira. het volgende:
Weet je, de maatschappij moet stoners niet haten. Stoners zijn goedzakken.
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:45 schreef Amarantha het volgende:
Gudver wat gaan jullie snel! Maar here I am haha, met joint op de lip. Moest vanavond bij vriendje op de bank hangen, goed excuus
Heya!quote:Op maandag 28 januari 2013 00:45 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wereldleiders en topmanagers verplicht aan de wiet -> wereldvrede
Gelukkig! Maar ik ben sowieso doordeweeks actiever, dan werkt hij dus ben ik veel achter de laptopquote:
haha nicequote:Op maandag 28 januari 2013 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig! Maar ik ben sowieso doordeweeks actiever, dan werkt hij dus ben ik veel achter de laptop
Ze haten, ze vragen zich af waarom we zo stoned zijn altijd..quote:Op maandag 28 januari 2013 00:45 schreef Moira. het volgende:
Weet je, de maatschappij moet stoners niet haten. Stoners zijn goedzakken.
Boh, achievement get.quote:
Ik hoor wel wanneer de meet is. Dan kijk ik tegen die tijd wel even of ik kan.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:42 schreef Midnight_snack het volgende:
Hey oerbeer wanneer kom je met ons een spliff roken dan
Je zou vast een mooi meisje zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 00:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als ik mee zou doen aan Miss World zou ik dit zeggen
dealquote:Op maandag 28 januari 2013 00:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Boh, achievement get.
[..]
Ik hoor wel wanneer de meet is. Dan kijk ik tegen die tijd wel even of ik kan.
Jep en hij slaapt nu ook dus kan nog even chill op fok rondkijkenquote:
Stoned zijn maakt het leven gewoon zo veel makkelijker, ik snap niet waarom mensen zo moeilijk doen, man.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ze haten, ze vragen zich af waarom we zo stoned zijn altijd..
En terwijl ze dat doen blijven we gewoon zweven toch..
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Boh, achievement get.
[..]
Ik hoor wel wanneer de meet is. Dan kijk ik tegen die tijd wel even of ik kan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, sowieso het komt uit de aarde en hoort erbijquote:Op maandag 28 januari 2013 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stoned zijn maakt het leven gewoon zo veel makkelijker, ik snap niet waarom mensen zo moeilijk doen, man.
Ja of ze voeren de hele dag geen kut meer uitquote:Op maandag 28 januari 2013 00:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wereldleiders en topmanagers verplicht aan de wiet -> wereldvrede
Precies, ik snap niet wat er slecht aan zou zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 00:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, sowieso het komt uit de aarde en hoort erbij
standaard bovenaan myatquote:Op maandag 28 januari 2013 00:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gelukkig weet je de weg in dit topic nog te vinden
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hahaha dat draaien werkt aanstekelijk
Trouwens, ik heb een maler voor koffiebonen
zou ik mijn wiet er ook in kunnen grinden ?
En de koffiebonen in de crusherquote:Op maandag 28 januari 2013 00:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hahaha dat draaien werkt aanstekelijk
Trouwens, ik heb een maler voor koffiebonen
zou ik mijn wiet er ook in kunnen grinden ?
Nou laatst was ik zo stoned, wilde ik in 't topic posten, ik maar zoeken en toen maar gaan pittenquote:
Zijn natuurlijk van die boerse henken en anita's die in hun mid life crisis een keertje een pretsigaret hebben gehaald voor de verandering en totaal ervan gingen trippen en kotsen..quote:Op maandag 28 januari 2013 00:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precies, ik snap niet wat er slecht aan zou zijn
bleghquote:Op maandag 28 januari 2013 00:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk van die boerse henken en anita's die in hun mid life crisis een keertje een pretsigaret hebben gehaald voor de verandering en totaal ervan gingen trippen en kotsen..
genoeg mensen die denken dat je binnen de kortste keren aan de coke zit als je af en toe een blow doetquote:Op maandag 28 januari 2013 00:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk van die boerse henken en anita's die in hun mid life crisis een keertje een pretsigaret hebben gehaald voor de verandering en totaal ervan gingen trippen en kotsen..
beter!quote:Op maandag 28 januari 2013 00:53 schreef Mano_ het volgende:
Mooi, hoor net dat we morgen pas om 13:00 beginnen met vloertje leggen. Uitslapen
Ja, ze zien het als drugsquote:Op maandag 28 januari 2013 00:53 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
genoeg mensen die denken dat je binnen de kortste keren aan de coke zit als je af en toe een blow doet
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:55 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Bedankt voor je quote, het voelde echt pro enzo
neequote:Op maandag 28 januari 2013 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry men, Cynthia kwam daar ook weer voorbij (zelfde pagina)
Is dat een fokker?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben anders kei hard. jwzquote:Op maandag 28 januari 2013 00:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ben echt vaag jongen, fucking slap haha
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:56 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
nee dat is gothic cynthia, professioneel model
alles word slap met gothiccynthia in dit topicquote:Op maandag 28 januari 2013 00:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ben echt vaag jongen, fucking slap haha
je moet ook niet zo veel aan mijn tetten denkenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik ben anders kei hard. jwz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |