HAHAHAquote:Op maandag 28 januari 2013 00:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
alles word slap met gothiccynthia in dit topic
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb stroopwafels![]()
Effe om en om in de koekenpan zodat 't stroop lekker warm is
Ik pak nu wat speculaasjes dan maarquote:Op maandag 28 januari 2013 00:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb stroopwafels![]()
Effe om en om in de koekenpan zodat 't stroop lekker warm is
Spoilert!quote:Op maandag 28 januari 2013 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry men, Cynthia kwam daar ook weer voorbij (zelfde pagina)
haha ik ook en ik druk elke keer op dat report-driehoekje als ik wil quotenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:57 schreef Midnight_snack het volgende:
wow maar nee. Ondertussen echt kneiterstoned hier
Hmmz goed idee, scheel een hoop werkquote:Op maandag 28 januari 2013 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]ik deed ze wel eens in de magnetron
sorrie maar ik heb ze als achtergrond ingesteldquote:Op maandag 28 januari 2013 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
je moet ook niet zo veel aan mijn tetten denken
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha ik ook en ik druk elke keer op dat report-driehoekje als ik wil quoten
lol had je dat zelf nog niet bedacht?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hmmz goed idee, scheel een hoop werk
ik uitgeprint en boven m'n bed gehangenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:58 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
sorrie maar ik heb ze als achtergrond ingesteld![]()
![]()
![]()
vandaar al die mods in deze topicsquote:Op maandag 28 januari 2013 00:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha ik ook en ik druk elke keer op dat report-driehoekje als ik wil quoten
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:58 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
sorrie maar ik heb ze als achtergrond ingesteld![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ik uitgeprint en boven m'n bed gehangen
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik pak nu wat speculaasjes dan maar
Gewoon dat hele pakje, met verpakking en alles. Minuutje of 10 moet goed zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 00:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hmmz goed idee, scheel een hoop werk
haha nee want ik typ en verzend niksquote:Op maandag 28 januari 2013 00:59 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
vandaar al die mods in deze topics
Ik had liever zin in stroopwafels na ik jou post las, dus nam ik dit als alternatief, ruilen?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Die had ik ook wel willen hebben
43 isquote:Op maandag 28 januari 2013 01:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wacht eens even...
Ik heb nog bitterkoekjesEn likeur 43
JAwel maar ik dacht dat mensen me voor gek zouden verklarenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
lol had je dat zelf nog niet bedacht?![]()
maar ik heb ze wel gehadquote:Op maandag 28 januari 2013 00:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha nee want ik typ en verzend niks
Gelukkig begin ik een bepaalde weerstand tegen dat lekkertje te ontwikkelen, dus binnenhouden lukt welquote:Op maandag 28 januari 2013 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeps.. Sorry. Maaginhoud binnen gehouden?
Gelukkig, anders ging ik mij erg schuldig voelen. Maar ik vind zulke foto's nou eenmaal briljant als ik knetter stoned benquote:Op maandag 28 januari 2013 01:00 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gelukkig begin ik een bepaalde weerstand tegen dat lekkertje te ontwikkelen, dus binnenhouden lukt wel
Vertel mij wat !quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:01 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zo hee, ik zwaai em er ff uit
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:01 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zo hee, ik zwaai em er ff uit
Prima ideequote:Op maandag 28 januari 2013 01:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik had liever zin in stroopwafels na ik jou post las, dus nam ik dit als alternatief, ruilen?
Vooral die rechter is lekkerrrrquote:Op maandag 28 januari 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Wssup skatjuhhhss wij gaan discoswemmen <3 r+r=back oneluv
Je hebt een schep nodig om dat make up bij die linker weg te halen van haar voorhoofdquote:Op maandag 28 januari 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Door dit soort figuren snap ik Rezania zelfs een beetjequote:Op maandag 28 januari 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je hebt een schep nodig om dat make up bij die linker weg te halen van haar voorhoofd
wat was daarmee dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Door dit soort figuren snap ik Rezania zelfs een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je hebt een schep nodig om dat make up bij die linker weg te halen van haar voorhoofd
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik mag wel nog een alien postten toch?Is dat zo'n real life doll ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Denk het wel of buitenaards levenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Is dat zo'n real life doll ?
Ik mag wel nog een alien postten toch?ik vraag me altijd af of dit soort types zelf nooit door hebben dat het er nou niet bepaald op vooruit gaat op die manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Moira.. Ik had gisteren de kans om xtc te nemen met mn vriendquote:
Ik mag wel nog een alien postten toch?Photoshop much?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfde met die Idols-idioten. Dat moeten ze zelf toch ook wel in de gaten hebben?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af of dit soort types zelf nooit door hebben dat het er nou niet bepaald op vooruit gaat op die manier
Waarom deed je dat niet danquote:Op maandag 28 januari 2013 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moira.. Ik had gisteren de kans om xtc te nemen met mn vriend
Da's wel hendig als je klats van de wereld bent ja, je kan topics gewoon nog een keer lezen want je geheugen ligt toch stilquote:Op maandag 28 januari 2013 01:05 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik ga het ding helemaal oproken nu en dan nogmaals jullie posts bekijken
negatieve aandacht is ook aandacht, die mensen hebben verder gewoon waanbeeldenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zelfde met die Idols-idioten. Dat moeten ze zelf toch ook wel in de gaten hebben?
dat zou je denken ja, derhalve ga ik er vanuit dat het merendeel is gecastquote:Op maandag 28 januari 2013 01:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zelfde met die Idols-idioten. Dat moeten ze zelf toch ook wel in de gaten hebben?
Als de jury even stil is nadat de deelnemer klaar is moet dat wel een awkward gevoel geven denk ik voor ze...quote:Op maandag 28 januari 2013 01:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Na ik vond 't beetje saai daar en was s'ochtends lijkbleek wakker geworden. Maar vond 't wel cute, vriend heeft het ook niet gedaan. Hij heeft zelfs op zijn drankgebruik gelet voor mijquote:
awhquote:Op maandag 28 januari 2013 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik vond 't beetje saai daar en was s'ochtends lijkbleek wakker geworden. Maar vond 't wel cute, vriend heeft het ook niet gedaan. Hij heeft zelfs op zijn drankgebruik gelet voor mij
Ik heb nog hele foute footage van één zo'n gast op de schijf staan... Komt ook uit weert en was ook af en toe op de afterparty's bij mij thuis. Even kijken of ik daar wat mee kanquote:Op maandag 28 januari 2013 01:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
negatieve aandacht is ook aandacht, die mensen hebben verder gewoon waanbeelden
Maar je moet ff in #14 op pagina 5 kijken ofzo, heel verhaal van mijn dag/weekend, merk je ook op dat ik momenteel keislecht tegen liefdigheidjes kanquote:Op maandag 28 januari 2013 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik vond 't beetje saai daar en was s'ochtends lijkbleek wakker geworden. Maar vond 't wel cute, vriend heeft het ook niet gedaan. Hij heeft zelfs op zijn drankgebruik gelet voor mij
Ik ga meteen even lezen!quote:Op maandag 28 januari 2013 01:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar je moet ff in #14 op pagina 5 kijken ofzo, heel verhaal van mijn dag/weekend, merk je ook op dat ik momenteel keislecht tegen liefdigheidjes kan
*nieuwsgierigquote:Op maandag 28 januari 2013 01:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik heb nog hele foute footage van één zo'n gast op de schijf staan... Komt ook uit weert en was ook af en toe op de afterparty's bij mij thuis. Even kijken of ik daar wat mee kan
Eindbaas Onur!quote:Op maandag 28 januari 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Tot die tijd, kunnen jullie mij vertellen wie dit joch is?
[ afbeelding ]
Was ook zo'n hele hype ooit, zag hem net in het sigarettenpakje topic
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Baas Onurquote:Op maandag 28 januari 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar weet verder niets meer dan dat hij Onur heet en een baas isquote:Op maandag 28 januari 2013 01:11 schreef Mano_ het volgende:
[ http://img73.imageshack.us/img73/5251/onurrz5.jpg (copy/paste deze link) ]
That's him!
Edit: for fucks sake... Moira heeft m al
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS] #14 - Alweer LaPo. :'(
hier dus
ik ga zo ook even lezen
Geen footage van mij, camera is van mij dus ik kom er altijd goed vanafquote:Op maandag 28 januari 2013 01:11 schreef Midnight_snack het volgende:
mwah foute footage is niet zo erg, als je zelf maar niet gaat doen als alsof je op een geile beer lijkt![]()
bohh hier ben ik te stoned voor mangquote:Op maandag 28 januari 2013 01:16 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
gewoon om te hebben natuurlijk
liefdequote:Op maandag 28 januari 2013 01:17 schreef Midnight_snack het volgende:
Maar laat maar, ik zie het alweer
Serieus?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Smeagol is vaste poster in R&P met z'n schitzo problemen
Aah meisje toch.. Heb alles gelezen. Wat kut zeg, misschien moet je Henk wat tijd geven? Hij zal vanzelf wel inzien wat die gaat missenquote:
Muh heb je de pvv posters weleens gespot?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gelezen, bizarre shitquote:
Post z'n quotes als je wilquote:Op maandag 28 januari 2013 01:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:19 schreef Dientje12 het volgende:
Oh godver ik dacht dat het echt een user was die dat zat te posten in R&P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |