Waarom deed je dat niet danquote:Op maandag 28 januari 2013 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moira.. Ik had gisteren de kans om xtc te nemen met mn vriend
Da's wel hendig als je klats van de wereld bent ja, je kan topics gewoon nog een keer lezen want je geheugen ligt toch stilquote:Op maandag 28 januari 2013 01:05 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik ga het ding helemaal oproken nu en dan nogmaals jullie posts bekijken
negatieve aandacht is ook aandacht, die mensen hebben verder gewoon waanbeeldenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zelfde met die Idols-idioten. Dat moeten ze zelf toch ook wel in de gaten hebben?
dat zou je denken ja, derhalve ga ik er vanuit dat het merendeel is gecastquote:Op maandag 28 januari 2013 01:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zelfde met die Idols-idioten. Dat moeten ze zelf toch ook wel in de gaten hebben?
Als de jury even stil is nadat de deelnemer klaar is moet dat wel een awkward gevoel geven denk ik voor ze...quote:Op maandag 28 januari 2013 01:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Na ik vond 't beetje saai daar en was s'ochtends lijkbleek wakker geworden. Maar vond 't wel cute, vriend heeft het ook niet gedaan. Hij heeft zelfs op zijn drankgebruik gelet voor mijquote:
awhquote:Op maandag 28 januari 2013 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik vond 't beetje saai daar en was s'ochtends lijkbleek wakker geworden. Maar vond 't wel cute, vriend heeft het ook niet gedaan. Hij heeft zelfs op zijn drankgebruik gelet voor mij
Ik heb nog hele foute footage van één zo'n gast op de schijf staan... Komt ook uit weert en was ook af en toe op de afterparty's bij mij thuis. Even kijken of ik daar wat mee kanquote:Op maandag 28 januari 2013 01:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
negatieve aandacht is ook aandacht, die mensen hebben verder gewoon waanbeelden
Maar je moet ff in #14 op pagina 5 kijken ofzo, heel verhaal van mijn dag/weekend, merk je ook op dat ik momenteel keislecht tegen liefdigheidjes kanquote:Op maandag 28 januari 2013 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik vond 't beetje saai daar en was s'ochtends lijkbleek wakker geworden. Maar vond 't wel cute, vriend heeft het ook niet gedaan. Hij heeft zelfs op zijn drankgebruik gelet voor mij
Ik ga meteen even lezen!quote:Op maandag 28 januari 2013 01:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar je moet ff in #14 op pagina 5 kijken ofzo, heel verhaal van mijn dag/weekend, merk je ook op dat ik momenteel keislecht tegen liefdigheidjes kan
*nieuwsgierigquote:Op maandag 28 januari 2013 01:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik heb nog hele foute footage van één zo'n gast op de schijf staan... Komt ook uit weert en was ook af en toe op de afterparty's bij mij thuis. Even kijken of ik daar wat mee kan
Eindbaas Onur!quote:Op maandag 28 januari 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Tot die tijd, kunnen jullie mij vertellen wie dit joch is?
[ afbeelding ]
Was ook zo'n hele hype ooit, zag hem net in het sigarettenpakje topic
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Baas Onurquote:Op maandag 28 januari 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar weet verder niets meer dan dat hij Onur heet en een baas isquote:Op maandag 28 januari 2013 01:11 schreef Mano_ het volgende:
[ http://img73.imageshack.us/img73/5251/onurrz5.jpg (copy/paste deze link) ]
That's him!
Edit: for fucks sake... Moira heeft m al
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS] #14 - Alweer LaPo. :'(
hier dus
ik ga zo ook even lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |