SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
Moet kloppen, want het was gisteren al zo. Al weet ik niet helemaal met zekerheid te zeggen of dat alleen de stem was...quote:Op zondag 27 januari 2013 23:44 schreef Ynske het volgende:
voel me bewonderenswaardig nog aardig goed, doodslag zal moergen wel komen
Stem, zwoel en geil als ik de kerels van vanmiddag moet geloven
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet kloppen, want het was gisteren al zo. Al weet ik niet helemaal met zekerheid te zeggen of dat alleen de stem was...
k zie nietsquote:Op zondag 27 januari 2013 23:48 schreef Takaiki het volgende:
Ow Yns, ik zie hier bij mij die foto van jou en Q![]()
![]()
Ben je al van gedachten veranderd? Magtie erbij?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ben je al van gedachten veranderd? Magtie erbij?
Wat is het voor pic dan?quote:
Er werd een zeeeer schunnig gebaar op gemaakt, echt niet ladylikequote:Op zondag 27 januari 2013 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het voor pic dan?
Duvel heeft een heeeeeel erg gruwelijke van mij en Elies
Maar die mag in de emmert, want what happens in den emmert stays in the emmert!
Of was het een nakende foto van jou en Q?
Die komt ook morgen ergens.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het voor pic dan?
Ja muts ik heb de uploadert net aangezetquote:Op maandag 28 januari 2013 00:01 schreef Greys het volgende:
Da's goed
Ga ik nu een tukkie doen, ik val haast om
Trust
Oeh, even loeren via mobiel vanuit bedquote:Op maandag 28 januari 2013 00:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja muts ik heb de uploadert net aangezet
En ook sorrie aan Paddy zag ik op de film, maar ik kon niet naar je bleren dat je in mn beeld stond, dus gaf ik je effe een tikkie met mn voetquote:
En een virtuele afscheidsknuffel, want de echte heb ik je niet gegevenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, even loeren via mobiel vanuit bed
Dan moet je maar ff terugkomenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:35 schreef Takaiki het volgende:
En een virtuele afscheidsknuffel, want de echte heb ik je niet gegeven![]()
![]()
![]()
En Elies ook niet![]()
![]()
Die voet niets van gemerktquote:Op maandag 28 januari 2013 00:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En ook sorrie aan Paddy zag ik op de film, maar ik kon niet naar je bleren dat je in mn beeld stond, dus gaf ik je effe een tikkie met mn voet
Mijne ook. Ik ben normaal gesproken nu al op mijn werkquote:
Ik las verliefd en snapte er al niks van.quote:
Hoe vind je je foto Cee?quote:Op maandag 28 januari 2013 07:38 schreef Cee het volgende:
Vanavond de filmpjes en videos kijken. Nu werken en zien hoe ik een zo logisch mogelijk antwoord kan invullen op de vraag 'en, hoe was je weekend?'
Vind ik ook goedquote:Op maandag 28 januari 2013 08:26 schreef Takaiki het volgende:
Hmm, of opsparen tot mei Elies, die knuffel die ik nog moet geven
Jawel, het is wel SFW.quote:Op maandag 28 januari 2013 08:47 schreef robdriessen het volgende:
Durf ik de photobucket te gaan bekijken?
quote:Op maandag 28 januari 2013 08:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nog wel ja. Ik weet niet wat Ynske allemaal heeft vastgelegd.
Safe For Workquote:
maar die staan er nog niet, k hoop vanavond en anders word t toch echt morgenquote:Op maandag 28 januari 2013 08:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nog wel ja. Ik weet niet wat Ynske allemaal heeft vastgelegd.
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, je zat dichtbij in ieder geval
tuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het voor pic dan?
Voel je niet gehaastquote:Op maandag 28 januari 2013 09:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar die staan er nog niet, k hoop vanavond en anders word t toch echt morgen
ja echt wel!quote:
das geel en limoncelloquote:Op maandag 28 januari 2013 09:50 schreef paddy het volgende:
Bij die foto's zie ik glaasjes met iets groens er in. Nee, niet de erwtensoep, wat was dat?
En om de volgende vraag voor te zijn: citroenlikeur.quote:
Ow! Op de foto lijkt het groenquote:
Die durfde ik helemaal niet te vragen. Had google al voor mijn neus om het op te zoekenquote:Op maandag 28 januari 2013 09:53 schreef Jareth het volgende:
[..]
En om de volgende vraag voor te zijn: citroenlikeur.
Nee klopt! Geel op het dienblad is limoncello in de kroeg, groen op het kastje is orgasmes die Q in het hotel had gemaakt.quote:
Wil ik dit weten? Nee, dit wil ik niet weten...quote:Op maandag 28 januari 2013 09:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee klopt! Geel op het dienblad is limoncello in de kroeg, groen op het kastje is orgasmes die Q in het hotel had gemaakt.
Hahahaquote:Op maandag 28 januari 2013 09:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee klopt! Geel op het dienblad is limoncello in de kroeg, groen op het kastje is orgasmes die Q in het hotel had gemaakt.
lekkerquote:Op maandag 28 januari 2013 09:59 schreef paddy het volgende:
[..]
HahahaDank je, begon al aan mijzelf te twijfelen. Zag toch de juiste kleur. Alleen moet ik nu weer opzoeken wat een orgasme is (in drankvorm dan )
Oke, de volgende keer die ook maar eens proberen.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker
De cocktail is een mengsel van Baileys Irish Cream en de likeuren Cointreau en Grand Marnier. De drank wordt meestal geserveerd in een bol glas of een whiskyglas en smaakt naar chocolademelk met een sinaasappel-aroma. Het glas wordt meestal eerst gevuld met ijsgruis of ijsblokjes en daarna worden de ingrediënten toegevoegd en geroerd met een roerstaaf.
Die van Qwea hadden andere ingredientenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker
De cocktail is een mengsel van Baileys Irish Cream en de likeuren Cointreau en Grand Marnier. De drank wordt meestal geserveerd in een bol glas of een whiskyglas en smaakt naar chocolademelk met een sinaasappel-aroma. Het glas wordt meestal eerst gevuld met ijsgruis of ijsblokjes en daarna worden de ingrediënten toegevoegd en geroerd met een roerstaaf.
Het is het resultaat van Q's squirten inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 09:58 schreef Jareth het volgende:
[..]
Wil ik dit weten? Nee, dit wil ik niet weten...
Hahaha, en die kan je dan ook op meerdere manieren gebruiken?quote:
Uhm, durf ik te vragen welke?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die van Qwea hadden andere ingredienten
* paddy herinnert zichzelf eraan niet tijdens het ontbijt te gaan lurken in het aftertopicquote:Op maandag 28 januari 2013 10:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is het resultaat van Q's squirten inderdaad
Ja hoorquote:
En heb brood al weggelegd. Roep maar Qwea.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Iig Pisang Ambon, Pina Colada en Blue Curacao...voor het volledige recept: roep Qwea
Het laatste, lijkt me.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:13 schreef Greys het volgende:
Is het nog een leuk idee als we vandaag allemaal een kaartje aan Joop sturen voor zijn verjaardag?
Of allemaal... gewoon lekker veel?
Leuk idee. Naar het adres van de OP?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:13 schreef Greys het volgende:
Is het nog een leuk idee als we vandaag allemaal een kaartje aan Joop sturen voor zijn verjaardag?
Als jij denkt dat hij dat leuk vindt, wil ik best een kaartje sturenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:13 schreef Greys het volgende:
Ik heb al 1 namens de hele groep gegeven zaterdag...maar iedereen is vrij om er natuurlijk zelf eentje te sturen [/dienstmededeling]quote:Op maandag 28 januari 2013 10:13 schreef Greys het volgende:
Daar is Rupsje voor.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:09 schreef Greys het volgende:
Ik heb een beetje een GrootZwartGat gevoel
Oh jaquote:Op maandag 28 januari 2013 10:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb al 1 namens de hele groep gegeven zaterdag...maar iedereen is vrij om er natuurlijk zelf eentje te sturen [/dienstmededeling]
Ik vind het leuk. Hij bood mij een stoel aan toen ik stond met die bingokaart, bedankt ik hem meteen voor het aanbodquote:Op maandag 28 januari 2013 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaDie was ik even vergeten.
Maar tis alsnog idd wel leuk als er wat mensen nog een los kaartje sturen om zijn verjaardag zelf nog extra feestelijk te makenIk ga ff adres vragen en wie wil sturen stuurt en wie niet, geen probleem, hij weet toch niet precies wie wie is
En jou heb ik ook niet gedag geknuffeldquote:
Neequote:Op maandag 28 januari 2013 10:48 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En jou heb ik ook niet gedag geknuffeld![]()
![]()
quote:
Ik spaar ook al voor elies en Greys voor in meiquote:Op maandag 28 januari 2013 10:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Neeik heb wel een rondje cafe gedaan, volgende keer doen we het extra
MisterTakke vond het volgens mij ook wel te doen?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik spaar ook al voor elies en Greys voor in mei![]()
Je bent nu pas wakker?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:05 schreef Oerbeer het volgende:
Nou nou nou. Te laat voor het ontbijt hier.
Over een uurtje de kamer uit en richting haard/huis/werk.
Jazeker, hij heeft zich prima vermaaktquote:Op maandag 28 januari 2013 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
MisterTakke vond het volgens mij ook wel te doen?
Of heeft ie erg gemopperd op de terugweg? Hij deed in elk geval alsof ie het wel gezellig vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |