!quote:Op maandag 28 januari 2013 06:32 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Fris en fruitig.
Ik zwalk er ook over door die niet werkende medicatie
Vind je het hier niet leuk meer?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Klopt. Ik kom niet zoveel meer hier eigenlijk
Leuk, daar moet ik aankomende periode mee beginnen...quote:Op maandag 28 januari 2013 10:02 schreef Yreal het volgende:
Ik wil hierbij internationaal publiekrecht nomineren als het grootste grafvak allertijden. Strafrecht was echt zo slecht nog niet..
Als je van theoretisch geneuzel houdt over dingen die een of andere commissie ooit eens heeft bedacht ga je het prachtig vinden.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:38 schreef solo020 het volgende:
[..]
Leuk, daar moet ik aankomende periode mee beginnen...
Beetje druk met andere dingen atm. Heb de laatste paar topics ook niet teruggelezen maar zal ook wel alleen maar geouwehoer zijn.quote:
Het is sowieso veel beter dan strafrecht! Ik vond het na een tijdje best meevallen.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je van theoretisch geneuzel houdt over dingen die een of andere commissie ooit eens heeft bedacht ga je het prachtig vinden.
Altijd tochquote:Op maandag 28 januari 2013 10:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Beetje druk met andere dingen atm. Heb de laatste paar topics ook niet teruggelezen maar zal ook wel alleen maar geouwehoer zijn.
Maar ja, jij bent sowieso meer van het theoretisch geneuzel dan dat ik ooit zal zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 10:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is sowieso veel beter dan strafrecht! Ik vond het na een tijdje best meevallen.
Ja;( gaat snel.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Altijd toch
Jij bent alweer met het volgende semester bezig?
Haha wellicht wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar ja, jij bent sowieso meer van het theoretisch geneuzel dan dat ik ooit zal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |