SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan gebeuren tochquote:
Nu is er tenminste een goede reden om het nog eens dunnetjes over te doen!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Truste liefjes. Tot morgen
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Tot morgenquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja dan moeten ze het wel overleven.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
En her en der wat "alcohol overdosis voorzieningen" met veel stromend koud water en goede ventilatieC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Leg es uit? (Ik heb ook weer veul gemist geloofikquote:)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik kom zo langs hoorquote:En drumsquote:En zang geloof ik ook
Truequote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo vaak toch![]()
Muhaha wilde ook een sleutel en viro en jij en_!
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik een sleutel wildeGeen ideequote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUU
ik wist dat ik wat vergeten was
WAAROM zeiden jullie niets?. Ik dacht er ook pas later aan. Maar nu ga ik het onthouden
![]()
![]()
Je doet maarquote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom zo langs hoor
[..]
En drumsEn zang geloof ik ook
[..]
True
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik een sleutel wilde
[..]
Geen idee. Ik dacht er ook pas later aan. Maar nu ga ik het onthouden
ik geloof dat ik 2 weken vakantie heb![]()
![]()
ik zei in een post .... maakt lawaaiquote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Leg es uit? (Ik heb ook weer veul gemist geloofik)
![]()
![]()
Ja, dunnetjes!quote:
I'm getting to old for this shit
[b]AirwiN schreef [/b]
En dat ga ik nu geloven, in de context van al deze meets en al deze nachtelijk sportende uitspattingenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zei in een post .... maakt lawaai
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lekker hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je doet maar
ik geloof dat ik 2 weken vakantie heb
Ik heb morgen alleen sollicitatiegesprek![]()
![]()
Over radio gesproken; wat is die zender "Supreme radio" oid, te ontvangen in het noord-hollandse? Met die heeeeeeelijke zalige genietmuziek?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Alweer ?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik heb morgen alleen sollicitatiegesprek
Hoelaat? Dan gaan we ff duimen![]()
Klopt, men gaat er dan ook allang van uit dat jij al een sleutel hebtquote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom zo langs hoor
[..]
En drumsEn zang geloof ik ook
[..]
True
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik een sleutel wilde
[..]
Geen idee. Ik dacht er ook pas later aan. Maar nu ga ik het onthouden
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Over radio gesproken; wat is die zender "Supreme radio" oid, te ontvangen in het noord-hollandse? Met die heeeeeeelijke zalige genietmuziek?ik heb werkelijk geen idee
![]()
![]()
Oude Jazz en Soul enzo.. ben nl vergeten te onthouden hoe ie nou precies heette, de zender...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, om 10 uur. Zelfde bedrijf als Viroquote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alweer ?
Hoelaat? Dan gaan we ff duimenMaar dat is niet zoquote:Op zondag 27 januari 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, men gaat er dan ook allang van uit dat jij al een sleutel hebt![]()
![]()
Awesomequote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, om 10 uur. Zelfde bedrijf als Viro
[..]
Maar dat is niet zo![]()
Toch niet dat bedrijf dat hem zou terugbellen en dat niet gedaan had?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |