Hij is 16, het is idd nog niet te laat.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is de ultieme internethooligan man. Altijd leuk toch
Serieus? André Heil, Vak P etc. zei je al niets?quote:
Ze irriteren jou toch behoorlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort reacties hebben geen nut.
Even kijken dan maar.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus? André Heil, Vak P etc. zei je al niets?
Eerste 'voetbalmoord-die-geen-voetbalmoord-was' in Nederland.
Nee dat is het niet jostiband. Wij pleuren geen vuurwerk in een kindervak van Utrecht. Dan zijn de vuurwerkgeluiden gewoon terecht.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, ik heb er niks op tegen. Alleen is dat zeuren over Bommen op Rotterdam dan ook hypocriet.
Ach, blame hem niet. Knaap is 14 joh. Was in 1991.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
So? Ik kom uit '88. Ken de geschiedenis van het NL-voetbalquote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach, blame hem niet. Knaap is 14 joh. Was in 1991.
'Tussen banen in'.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
André Heil de man die zo geweldig intelligent overkwam bij Sophie op 3.
Rens is hooligan expert, kent alle grote groepen over heel de wereld.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is de ultieme internethooligan man. Altijd leuk toch
Stijn weet nog niet voor welke club die is joh, laat staan de geschiedenisquote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
So? Ik kom uit '88. Ken de geschiedenis van het NL-voetbal.
Ach het is misschien achterlijk maar een Hamas Hamas en Bommen op Rotterdam hoort nu eenmaal bij de rivaliteit.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee dat is het niet jostiband. Wij pleuren geen vuurwerk in een kindervak van Utrecht. Dan zijn de vuurwerkgeluiden gewoon terecht.
SV Meerkats.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Rens is hooligan expert, kent alle grote groepen over heel de wereld.
Roep een club en hij vertelt je alles.
Mij zegt het overigens ook niks. Het kan mij ook vrij weinig boeien aan de andere kant.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fap ze.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, kijk eens. Een mooi verhaal
http://www.vakp.nl/historie/erik_lassche.html
Ik pak de zakdoekjes erbij en we gaan los
Ah joh HMF jij zegt zovaak van die rare dingen, je moet er gewoon om lachen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind Rens ook een toppert hoor, maar dat gelul over F-side die in Rotterdam wel even komt afmaken wat de Luftwaffe niet kon.
O... Ze doelen natuurlijk op rennen. Nee, daar was de Luftwaffe niet heel goed in.
quote:
Je hebt gelijk piemel, het is ook hartstikke leuk. Alleen heeft het niets met hypocrisie te maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach het is misschien achterlijk maar een Hamas Hamas en Bommen op Rotterdam hoort nu eenmaal bij de rivaliteit.
Ik zal maar niet vertellen wat er ooit gebeurd is, hoe ik aan mijn club gekomen ben.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn weet nog niet voor welke club die is joh, laat staan de geschiedenis
Hij is er nog net niet zelf bij geweest.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik weet er wel dingen over inderdaad, maar niet uit eigen ervaring natuurlijk dus er zijn hier mensen die er beter over kunnen praten.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
E.L. doodgestoken.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jongen is echt zuur van Feyenoord.
Wat heeft Feyenoord misdaan bij Twente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |