Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Iemand, doe het alsjeblieft!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Margriet is veel leuker dan Libelle
Ik snap het voorhoofd nietquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Margriet is veel leuker dan Libelle
quote:
Gelukkig maarquote:
quote:
Ga je mee naar de huishoudbeurs dit jaar? Lekker gek doen.quote:
Of gewoon niet zo "slim" als jij bent...quote:
Denk niet dat dat het isquote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Of gewoon niet zo "slim" als jij bent...
Nee dank je,ik heb al stofzuigzakken.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ga je mee naar de huishoudbeurs dit jaar? Lekker gek doen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sitskoorn natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
quote:
Ik wilde eigenlijk al zeggen, Tis niet je doktertje, die heb een groter voorhoofdquote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sitskoorn natuurlijk
[..]
[ afbeelding ]
Doktertje?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk al zeggen, Tis niet je doktertje, die heb een groter voorhoofd
Hoogleraar sitskoornquote:
Nog steeds geen flauw idee..quote:Op zondag 27 januari 2013 21:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sitskoorn natuurlijk
[..]
[ afbeelding ]
Iemand moet z'n gram halen...
Ik dacht ook kontladders te ontwarenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef wyccie het volgende:
Wtf, op die weggehaalde foto van een eerdere meet, is toch echt inderdaad iemand vergeten een broek of rok aan te trekken?!
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef wyccie het volgende:
Wtf, op die weggehaalde foto van een eerdere meet, is toch echt inderdaad iemand vergeten een broek of rok aan te trekken?!
De pantyladders op haar kontquote:Op zondag 27 januari 2013 22:40 schreef wyccie het volgende:
Kontladders? 't Is dat ik geen Van Dale heb, anders zou ik even kijken of het erin staat.
Of buk even voorover?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:40 schreef wyccie het volgende:
Kontladders? 't Is dat ik geen Van Dale heb, anders zou ik even kijken of het erin staat.
Grappig, dit zag ik al maanden aankomen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hmm, nooit gedacht dit ooit tegen je te zeggen wyffie.
Wij zitten op 1 lijn, heel goed.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Grappig, dit zag ik al maanden aankomen.
Nee, in mijn water geen rimpeling. Patroonherkenning.quote:
Dat krijg je van teveel breien.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, in mijn water geen rimpeling. Patroonherkenning.
Ja, brei er maar een twist aan, krullebol!quote:
Ik wil ook krullen net als picoquote:Op zondag 27 januari 2013 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, brei er maar een twist aan, krullebol!
Hier wilde ik al zeggen dat dat nogal verwijfd is.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik wil ook krullen net als pico![]()
Dan zou ik de hele dag met mijn vinger door een krul gaan
Hier asdfquote:, net als een versiering van een kadootje... wanneer het zo lekker opkrult als je daar een schaar doorheen haalt. En dan zou ik heel zwoel tegen mezelf zeggen: you're worth it.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik wil ook krullen net als pico![]()
Dan zou ik de hele dag met mijn vinger door een krul gaan, net als een versiering van een kadootje... wanneer het zo lekker opkrult als je daar een schaar doorheen haalt. En dan zou ik heel zwoel tegen mezelf zeggen: you're worth it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |